loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 266 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

اطلاعیه:برای خرید این قالب یک کارت شارژ هزاری ایرانسل را به ایمیل 167ARASH@MIHANMAIL.IR ارسال کنید و نام ایمیلتان را بنویسید تا کد قالب برای ایمیلتان ارسال گردد.

توجه:این قالب مخصوص سیستم وبلاگدهی رزبلاگ میباشد.

دانیال بازدید : 208 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (2)

وقتی یک مربی می خواهد مقابل رئال قرار گیرد و ویدئوی بازیهای این تیم را آنالیز می کند، به یک نتیجه می رسد : کریستیانو خط دفاعی حرییف را کاملا به هم می ریزد.
 
ستاره پرتغالی به دنبال فرصت می گردد و سعی می کند که زهر خودش را بریزد.در حقیقت حداقل دو تا سه مدافع برای مهار او نیاز است و بدین ترتیب جا برای بازیکنان دیگر باز می شود تا گلزنی کنند.
 
به همین خاطر مربی حریف باید تصمیم گیری کند: یا باید رونالدو را مهار کند و جا برای گرت بیل باز شود یا این که توسط ستاره پرتغالی ویران شود.آمار رئال در آغاز فصل هم این را نشان می دهد، بیل و رونالدو تنها گلزنان رئال هستند.
 
رئال در پنج بازی پنج گل زده است که رونالدو با سه و گرت بیل با دو گل بهترین آمار را داشته اند. این دو مسلما ستارگان اثربخش رئال هستند.

دانیال بازدید : 196 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

کارلوس باکا، مهاجم کلمبیایی سویا به تمجید از خامس رودریگز پرداخت.
 
مهاجم سویا در ستایش از هموطن خود اظهار داشت :” خامس رودریگز قطعا به خوبی با رئال مادرید هماهنگ خواهد شد.”
 
وی در مورد شایعات در مورد جدایی خود از سویا گفت :” فعلا صد در صد به سویا می اندیشم.”

دانیال بازدید : 175 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

bernabeu

فقط ۱۱۰۰ بلیط برای بازی دربی فردا در برنابئو باقی مانده است. قیمت مناسب بلیط ها که بین ۳۵ تا ۱۳۵ یورو تعیین شده باعث استقبال گرم رئالی ها از این بازی شده است.
 
فردا به نوعی از سکوی جدید دوآتشه های رئال که سکوی ۹۳ نام دارد، رونمایی می شود.

دانیال بازدید : 223 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

tamr

رئال مادرید با تمام نفرات خود برای بازی سوپرجام اسپانیا در برنابئو تمرین کرد.
 
کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، رافائل واران و دی ماریا که در تمرین دیروز غایب بودند، بدون مشکل در آخرین تمرین رئال پیش از دربی مادرید شرکت کردند.
 
کاسیاس، ناواس و پاچکو نیز زیر نظر ویلیام وچی ، مربی دروازه بان های رئال تمرین کردند.

دانیال بازدید : 213 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

ancelttiiii.

کارلو آنجلوتی ، مربی ایتالیایی رئال مادرید اعلام کرد که کاسیاس در ترکیب اصلی رئال در بازی رفت سوپرجام اسپانیا خواهد بود.
 
مربی ایتالیایی رئال مادرید با اعلام خبر فیکس شدن ایکر در مقابل اتلتیکو گفت :” کاسیاس بازی خواهد کرد. او به خوبی تمرین کرده است و مورد اعتماد است. بعد از این بازی ببینیم چه می شود. استفاده از ناواس در بازی برگشت؟ نمی دانم. هنوز به بازی روز جمعه فکر نکرده ام.”
 
آنجلوتی در مورد آخرین شرایط دی ماریا اظهار داشت:” او مثل هر بازیکن دیگری در کنار تیم است. شاید در ترکیب اصلی قرار گیرد . او مثل بقیه شانس دارد. ترکیب بازی فردا با ترکیب بازی برگشت متفاوت خواهد بود.”
 
مربی ایتالیایی در مورد احتمال حضور ژابی در ترکیب بیان کرد:” به دلایل مختلف نمی توانم ترکیب را اعلام کنم. هنوز چیزی مشخص نشده است.”
 
آنجلوتی در مورد روند کند هماهنگی رودریگز با رئال اظهار داشت:” رودریگز مثل بقیه خوب کار کرده است اما مقابل سویا در پستی غیرمعمول بازی کرد و در پستی عقب تر از پست خودش به میدان رفت. باید با پست جدیدش هماهنگ شود. در این پست او را آزمایش کردیم اما ممکن است که در پستهای دیگری هم بازی کند.او باید عادت کند که در پستی که کمی عقب تر است بازی کند.”
 
مربی ایتالیایی در مورد اتلتیکو گفت:” به نظرم اتلتیکو مادرید کمی تغییر کرده است. بازیکنان مهمی را به خدمت گرفته اند و سبک بازیشان کمی متفاوت خواهد بود اما مثل همیشه یک حریف سرسخت به شمار می روند.”
 
وی در مورد جدایی لوپز اظهار داشت:” او خودش خواست برود. این اتفاق هیچ ربطی به مسائل ورزشی نداشت. پارسال دو دروازه بان خوب در اختیار داشتیم و امسال نیز دروازه بان های خوبی در ترکیب حضور دارند.”
 
آنجلوتی در مورد احتمال تغییر در ترکیب رئال نیز صحبت کرد. وی گفت:”به تغییر سیستم فکر نمی کنم. سیستم فصل گذشته خود (۳-۳-۴) را تغییر نخواهیم داد. شاید فقط در برخی مواقع خاص در جریان بازی این سیستم را تغییر دهیم.”
 
وی در مورد شباهت ماجرای دی ماریا به اوزیل که سال گذشته از رئال جدا شد نیز توضیح داد:”دوست ندارم ماجرای اوزیل را به یاد بیاورم و وارد این بحث نمی شوم چرا که تمرکزم به هم می ریزد. نمی دانم دی ماریا چه می خواهد. او آماده بازی کردن است و می تواند به ما کمک کند. تا پایان فصل و انتقالات می خواهیم این تفکر را حفظ کنیم. چه بماند، چه برود تلاش می کنیم که به روند عادی خود ادامه دهیم.”

دانیال بازدید : 192 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

ترکیب رئال: ناواس - واران - ناچو - آربلوا - مارسلو - ایارامندی - خدیرا - آلونسو - جیمز رودریگز - دیماریا - رونالدو

در دقیقه ۳ رونالدو موفق شد تک گل تیم رئال را به ثمر برسونه روی یک ضد حمله ی برق آسا و با پاس آنخل دیماریا

و سپس بر روس اشتباه آلونسو بازی با گل گومز مساوی شد و در نیمه ی دوم آنچلوتی بنزما را بجای جیمز - کروس را بجای آلونسو - کارواخال را بجای رونالدو - کوئنترائو روی بجای مارسلو به زمین آورد.

حمله های رئال به روی دروازه ی فیورنتینا هیچ اثری نداشت تا اینکه در دقیقه ۶۸ گل دوم رو هم خوردیم

دانیال بازدید : 178 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

باشگاه ثروتمند رئال مادرید بخشی از مبلغی که بابت انتقال رودریگوئز جیمز پرداخت کرد را با فروش سرسام‌آور پیراهن‌های ورزشی وی جبران کرد.در شرایطی که تنها چند روز از ثبت قرارداد این ستاره کلمبیایی سپری نشده به نظر می‌رسد رئالی‌ها به بخشی از رقم پرداختی خود بابت این ستاره دست یافته اند.

طبق گزارش خبرگزاری ورزش آلمان، در چند روز گذشته مادریدی‌ها 345 هزار پیراهن با نام این بازیکن فروخته‌اند که از همین راه به درآمد 33.4 میلیون یورویی رسیده‌اند.

این درحالیست که تیم قهرمان اروپا برای جذب وی رقم کلان 80 میلیون یورویی پرداخت کرد.

دانیال بازدید : 159 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

حضور رئال مادرید در لس‌آنجلس آمریکا و برپایی اردوی تدارکاتی در این کشور دلیلی شد تا دیوید بکام، هافبک پیشین کهکشانی‌ها در جمع هم‌تیمی‌های سابقش حضور پیدا کند.
وی در مصاحبه با خبرنگار روزنامه آس گفت: از اینکه فرصتی دست داده و بار دیگر با دوستانم در رئال ملاقات می‌کنم، خوشحالم. این افتخار بزرگی است که قهرمان اروپا و بهترین تیم این قاره اردوی آمادگی‌اش را در آمریکا برپا کرده است. باید به آنچلوتی و مردانش به خاطر قهرمانی در اروپا تبریک بگویم و برای آنها فصل خوبی را آرزو کنم.

بکام همچنین از حضور جیمز رودریگز، ستاره فوتبال کلمبیا در رئال مادرید استقبال کرد و گفت: رئال مادرید همیشه محل حضور بازیکنان خاص بوده و خوشحالم جیمز هم یکی از این خاص‌هاست. او می تواند در رئال بهترین باشد همانطور که در جام جهانی بهترین بود.

دانیال بازدید : 156 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

مارکا، ۴ مرداد

گام قهرمان اروپا
 
بیل رهبر اولین بازی مخوف ترین رئال مادرید تاریخ
 
آنجلوتی با آرامش اغاز کرد و فقط هفت بازیکن تیم اصلی را وارد ترکیب کرد
 
دی ماریا در روزهای آتی راهی پی اس جی می شود


آس، ۴ مرداد

آنجلوتی به یک مهاجم دیگر نیاز دارد

بنزما تنها سانتر فوروارد تیم است

فالکائو / رئال می تواند با ۱۲ میلیون یورو او را از موناکو بخرد و دستمزد یک ساله اش را بپردازد

لوکاکو/ چلسی برای این بازیکن ۲۱ ساله و ۱۹۱ سانتی متری بلژیکی ۳۰ میلیون می خواهد

رئال امروز با فکر شش جام آغاز می کند

دانیال بازدید : 150 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

ترکیب رئال مادرید برای بازی دوستانه با اینتر اعلام شد که مدران، لوکاس ، دیگو یورنته و رائول توماس از آکادمی در این ترکیب حضور دارند.
 
ترکیب رئال بدین شرح است : لوپز، کارواخال، په په ، ناچو، دیگو یورنته، ایارامندی ، مدران، ایسکو، لوکاس وازکز ، رائول توماس و بیل.
 
روی نیمکت هم خسوس، پاچکو، درک، عمر، مارکوس یورنته و سوبرینو خواهند نشست.

دانیال بازدید : 129 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

رئال مادرید هفتمین تمرین را در آمریکا انجام داد که کوئنت رائو ۵۰ دقیقه با باقی هم تیمی ها تمرین کرد. آربلوا که از ناحیه کمر مشکل داشت تمرین نکرد و برای بازی با اینتر سفر نمی کند. ایکر ، راموس ، مودریچ، ژابی و کوئنت رائو نیز در این سفر حضور ندارند.
 
بدین ترتیب آنجلوتی با احتساب لوپز و خسوس فقط ۸ بازیکن تیم اصلی را در لیست بازی با اینتر خواهد داشت : کارواخال، ناچو، په په ، بیل ، ایسکو و ایارامندی. بیل هم زودتر از حد موعد تمرین را ترک کرد.
 
دیوید بکام نیز در این تمرین حضور داشت که با استقبال گرم روسای رئال مثل خاوی گارسیا کوی و پدرو لوپز مواجه شد.

 

دانیال بازدید : 149 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

اسپانسرها خیلی دوست داشتند که خامس رودریگز در اردوی رئال در امریکا حاضر باشد اما تلاششان به بن بست خورد.
 
اسپانسرها خیلی دوست داشتند که بازیکن کلمبیایی در اردوی رئال در آمریکا حضور داشته باشد اما باشگاه هیچ توجهی به خواسته های آنها نداشت.
 
بر طبق قوانین اتحادیه بازیکنان، آنها حداقل سه هفته در تابستان حق استراحت دارند. بدین ترتیب خامس نیز با رضایت باشگاه می تواند تا روز دهم مرداد استراحت کند و به اردوی آمریکا نمی رود.

دانیال بازدید : 111 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

در حالی که رئال مادرید تصمیم جدی برای فروش آنخل دی ماریا گرفته تلاش می کند از وی به عنوان برگ برنده ای برای خریدهای مهم خود استفاده کند. در این میان پاری سن ژرمن به صورت مستقل و فارغ از گزینه های مورد نظ رئال مادرید برای خرید این بازیکن گلزن و تکنیکی اقدام کرده است.
بیش از 8 میلیون یورو در سال درآمد دی ماریا در پاری سن ژرمن خواهد بود و رئال مادرید نیز در کل از فروش دی ماریا به طرف فرانسوی سود خوبی خواهد داشت. این در حال است که مادرید ترجیح می داد این بازیکن را به موناکو بدهد تا شاید بتواند با قیمت کمتری برای استخدام خامس رودریگس اقدام کند.
دی ماریای 26 ساله تا پایان سال 2018 با رئال مادرید قرارداد رسمی دارد.

دانیال بازدید : 93 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

مارکا، ۲۹ تیر

غول سپید

خرید کروس و آمدن قریب الوقوع ناواس و خامس ، رئال را تبدیل به بخت اصلی قهرمانی اروپا می کند

قهرمان اروپا دشمن شماره یک در چمپیونزلیگ دیوانه وار / دیگو کاستا ، سوارز ، لواندوفسکی و مانژوکیچ، مهاجمانی که علیه آنجلوتی خواهند رقصید

نگردو زیر نظر رئال مادرید

کارانکا:”فکر نمی کنم بین رئالی ها اختلاف افتاده باشد” /”میدلزبورو بهترین جا برای شروع فوتبالم بود”

 

دانیال بازدید : 115 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

خامس رودریگز در مادرید همسایه بازیکنانی مثل کریستیانو ، آربلوا ، بنزما ، خسه ، گرت بیل و دی ماریا خواهد شد.
 
به واقع او برای پیدا کردن خانه در مادرید حتی با هموطن و دوست خود، رادام فالکائو نیز تماس گرفته است. فالکائو هنوز خانه خود در مادرید را دارد. او در زمان حضور در اتلتیکو این خانه را خریده بود.
 
رئال مادرید با خامس همکاری می کند تا هر چه زودتر خانه ایده آل خود را پیدا کند. ا

دانیال بازدید : 111 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

خسه آب درمانی می کند

خسه رودریگز، بازیکن قناریایی رئال مادرید سخت تلاش می کند تا هر چه زودتر به تمرینات رئال مادرید برگردد.
 
آخرین عکس او از دوران نقاهتش مربوط به آب درمانی اوست. او در استخر در کنار فیزیوتراپ شخصی خود در حال ریکاوری از مصدومیتش است.

دانیال بازدید : 93 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

کاسمیرو:”
 
مادریدیستاهای عزیز، یک دوره جدید را در دور از خانه آغاز کردم ، خانه ای که در آن جا به من نیرو ، انگیزه و زندگی دادند.
 
وقتی سائوپائولو را به مقصد کاستیا ترک کردم، فهمیدم که حضور آرم رئال روی سینه ام چه مفهومی دارد. این باشگاه زندگی من را عوض کرد.
 
لحظات فراموش نشدنی و تاریخی مثل دسیما را داشتم، دسیمایی که مدتها منتظرش بودید. یا کوپا دل ری هیجان انگیز … چطور می توانم اولین بازی رسمیم در تیم اصلی رئال وقتی در آکادمی بودم را فراموش کنم …
 
توسط هیئت مدیره ، مدیر ، هم تیمی ها ، همه مربیان ، همه کارمندان این جا و هواداران بی نظیر همیشه محبت را حس کردم. ارزشهای مادریدیسموها را کاملا آموختم، ارزشهایی که در کل زندگی و دوران فوتبالم مرا همراهی خواهند کرد.”
 
“به یک باشگاه بزرگ دیگر اروپا یعنی پورتو می روم که در آن جا نیز از لحظه اول محبت ها را حس کردم . مسلما در آن جا رشد می کنم و سعی می کنم که کاری کنم که همه محبتی که در رئال به من شد ، به یاد بماند. ممنون از همه محبتی که به من داشتید.”

دانیال بازدید : 101 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

موراتا:
 “می خواهم از طریق این خطوط از همه آن چیزی که مادریدیسموها از زمان حضورم در رئال به من دادند ، تشکر کنم.
 
به عنوان یک کودک از درهای این باشگاه وارد شدم. از همان زمان به من توجه داشتند و مثل یک خانواده برای آنها بودم. از محبت و حمایتی که نسبت به من روا داشتند ، سپاسگزارم. حرفه ای گری و صمیمیت را نسبت به هم تیمی هایم و مربیان از همان روز اول آموختم. همه آنها نقشی انکار ناپذیر در زندگی من داشتند و هر روز به من کمک کردند تا به این جا برسم.همه افرادی که در این خانه حضور داشتند، روی من تاثیر گذاشتند. به خصوص آنهایی که در آکادمی حضور داشتند. جایی که شش سال در آن جا رشد کردم و با من مثل یک عضو از خانواده برخورد شد.
 
از فلورنتینو پرز ، مدیر باشگاه و هیئت مدیره ممنونم که همیشه از من حمایت کردند. آماده چالشی جدید در یک باشگاه اسطوره ای در فوتبال اروپا هستم.”
 
“از همان روز اول با یک اشتیاق هیجان چه در زمان پیروزی و چه در زمان شکست به میدان می رفتم. همیاری ، صمیمیت ، انرژی ، تعصب و … جنگیدن تا آخرین لحظه ارزشهایی بودند که به من تزریف شدند. این چیزی است که اسطوره های بزرگ تاریخ رئال به خصوص دون آلفردو دی استفانو به وجود آوردند. آخرین بازی که دید ، آخرین بازی من با پیراهن رئال بود و این را هرگز فرامشو نمی کنم.”
 
“نمی دانم که من چه چیزی به رئال مادرید و هر کدام از شما هواداران دادم. فقط می توانم بگویم که شما هر لحظه به من همه چیز دادید چرا که در این باشگاه توقعات خیلی بالاست.
 
یک تشکر ابدی و بی انتها برای کل مادریدیسموها.”

دانیال بازدید : 93 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

تونی کروس هافبک آلمانی بایرن‌مونیخ از فصل جدید پیراهن رئال مادرید را به تن خواهد کرد. این ستاره آلمانی که هفته گذشته قهرمانی در جام جهانی را با تیم ملی آلمان دست آورد قرار است در رئال‌مادرید پیراهن شماره 8 را به تن کند؛ پیراهنی که سال‌ها بر تن کاکای برزیلی بود.
 
تونی کروس پس از پیوستن به رئال‌مادرید گفت: از پیوستن به رئال مادرید خیلی خوشحالم. به نظرم رئال برترین تیم جهان است و یک پله از بایرن بالاتر است. به همین خاطر باید خوشحال باشم که به این تیم بزرگ پیوستم. البته از تیم سابقم تشکر می‌کنم. دوران خیلی خوبی را در بایرن مونیخ سپری کردم. از 16 سالگی که به بایرن‌مونیخ پیوستم هر روز برایم افتخار بود که عضو چنین تیم بزرگی هستم اما برای پیشرفت فوتبالی‌ام باید این تصمیم را می‌گرفتم و به رئال می‌پیوستم. می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را در تیم رئال نشان دهم. در روزی که به مادرید آمدم با جو فوق‌العاده‌ای روبرو شدم. آنچلوتی نیز برخورد گرمی با من داشت و بقیه اعضای کادر فنی نیز قهرمانی در جام جهانی را به من تبریک گفتند.
 
هافبک آلمانی رئال مادید ادامه داد: در بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان موفقیت‌های زیادی کسب کردم. خوشبخت بودم که در کنار بازیکنان بزرگی چون آرین روبن، مانوئل نویر، توماس مولر و فیلیپ لام بازی کنم. اکنون نیز در رئال با بازیکنان بزرگ زیادی هم تیمی خواهم بود و از این نکته خیلی خوشحالم.
 
کروس در ادامه داد:‌ می‌خواهم در رئال مادرید پیشرفت کنم. آرزو‌های فوتبالی زیادی دارم و می‌خواهم در رئال به آن برسم.
 
کروس در بایرن‌موینخ با پپ گوآردیولا به مشکل برخورد و خیلی‌ها این مربی را دلیل جدایی کروس از بایرن می‌دانند. این بازیکن آلمانی اما نظر دیگری دارد. او با تمجید از پپ گوآردویلا، او را مربی صاحب سبکی خواند و گفت: پپ مربی بسیار خوبی است. من با مربی‌های زیادی کار کردم اما باید بگویم که گواردیولا مربی بسیار متفاوتی است و من اصلا هیچ مشکلی با او ندارم. زیر نظر گواردیولا موفق شدم به سطح بالایی از بازی برسم و باید از او تشکر کنم که فرصت داد تا بتوانم خودم را در بایرن‌مونیخ به خوبی نشان دهم. هیچ مشکلی با ماتیاس سامر و گوآردیولا ندارم و از هر دوی آنها تشکر می کنم.
 
بر اساس گزارش ایسنا، تونی کروس با قراردادی 6 ساله به تیم رئال مادرید پیوسته است. این بازیکن آلمانی در پایان نشست خبری خود ابراز امیدواری کرد بتواند در این تیم به افتخارات زیادی دست یابد.

دانیال بازدید : 109 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

بارسلونا، بازیکن متوسطی مثل راکیتیچ را با ۱۸ میلیون یورو (به علاوه یک بازیکن آکادمی) خرید اما رئال توانست که بهترین بازیکن جام جهانی یعنی کروس را با ۲۵ میلیون یورو بخرد.
 
این ماجرا به حدی سوزش داد که مطبوعات کاتالونیا با تیترهایی عجیب به سود این انتقال رفتند. روزنامه اسپورت، کروس را ” خریدی مناسب سبک بارسلونا ” خواند و نوشت :” هافبک آلمانی راحت ، سریع و موثر پاس می دهد و می تواند نبض بازی را کنترل کند. او کاملا مناسب سبک بارساست. زمانی اوزیل چنین شرایطی داشت و به رئال رفت . در مودرد موردریچ نیز همین طور بود.”
 
اما سوال این جاست که چطور کروس در بایرن هاینکس و آلمان یواخیم لوو که سبک بارسا را نداشتند، موفق شده است!

دانیال بازدید : 115 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

در کتاب بیوگرافی که به تازگی منتشر شده، «دلروس آویرو»، مادر رونالدو حرف‌های تکان دهنده‌ای را بیان کرده است.

وی در این اثر فرهنگی عنوان کرد سال‌ها قبل زمانی که رونالدو را باردار بوده، به علت تنگناهای مالی خانوادگی قصد داشته فرزندش را سقط کند.

او افزود به علت یکسری مخالفت‌های خانوادگی و از همه مهم‌تر مخالفت جدی پزشک، این خانم از تصمیمش منصرف شده و اکنون می‌بیند که همان فرزند به بهترین ستاره فوتبال جهان تبدیل شده است.

دانیال بازدید : 85 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

مارکوس سنا، بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا که اکنون در کاسموس نیویورک توپ می زند، به ستایش از خرید تونی کروس توسیط رئال پرداخت.
 
این هافبک گفت :” تونی کروس بازیکن بزرگی است. سالها پیش استعدادش را دیدم . بی نظیر است . با پیراهن ویارئال مقابل او بازی کردم. یک ستاره است و مسلما در رئال مادرید موفق می شود.”

دانیال بازدید : 103 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

خدایی این کاریکاتور خیلی معنی دار و عمقی طراحی شده خخخ....

تو این تصویر هم نشون داده شده که فیفا همیشه به فکر این مسی قدر نشناسه.

حالا دور از شوخی و خصومت هایی که ما رئالی ها با مسی داریم:این توپ طلا حق مسی نبود بازیکن های

شایسته ی زیادی در جام جهانی حضور داشتند به نظر من که توپ طلا ی جام جهانی باید به یکی از بازیکنای

 آلمان می رسید مثلا:فلیپ لام یا کروس یا مولر و ..

دانیال بازدید : 89 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

سه شماره ۸ قبلی رئال شانس نیاوردند و کروس باید تلاش کند که این طلسم را بشکند.
 
هافبک جدید رئال مادرید وارث شماره کاکاست. بازیکنی که بی تردید یکی از بدترین خریدهای تاریخ رئال بود. پیش از او نیز گاگو و امرسون این پیراهن را می پوشیدند که هیچ کدام از این دو بازیکن در رئال عاقبت به خیر نشدند.
 
اما کروس امیدوار است که بتواند خاطرات میشل و میاتوویچ با این شماره را زنده کند.

دانیال بازدید : 81 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

کریم بنزما به احتمال زیاد در طول هفته آینده به تمرینات رئال بر می گردد که در همین زمان قرارداد جدید خود را به امضا می رساند.
 
این بازیکن بدین ترتیب قرارداد خود را تا ۲۰۱۹ تمدید می کند تا برای یک دهه رئالی باشد. دستمزد او نیز به سالانه ۸ میلیون یورو می رسد.

دانیال بازدید : 89 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

میلان مشتری ایسکو شد

ایسکو تبدیل به یکی از گزینه های اصلی میلان برای خرید در خط میانی و پر کردن جای روبینیو شده است.

در حقیقت روسونری ها به خرید این هافبک می اندیشند و می خواهند او را به جمع نفرت خود اضافه کنند. البته کاملا بعید به نظر می رسد که ایسکو بخواهد در باشگاهی بازی کند که هدفش حضور در لیگ اروپاست!

دانیال بازدید : 81 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

آس، ۲۸ تیر

همه چیز برای انتقال خامس مهیاست
 
حتی یک اتاق به نام او در والدبباس کنار گذاشته شده است
 
به محض فروش دی ماریا این انتقال رسمی می شود
 
به گفته اکیپ ، این بازیکن دوشنبه با موناکو خداحافظی می کند
 
سوپرکاپ اروپا، ۲۸ و ۳۱ مرداد

 

دانیال بازدید : 95 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

 

پیراهن خدیرا از فروشگاه برنابئو برداشته شد؟

پیراهن خدیرا از فروشگاه برنابئو برداشته شد، اتفاقی که می تواند مهر تائیدی باشد بر جدایی قریب الوقوع بازیکن آلمانی .
 
در حقیقت فقط یک سال از قرارداد این بازیکن ماتده است و به نظر می رسد که به زودی از باشگاه جدا می ود و به لیگ انگلیس می پیوندد.

دانیال بازدید : 111 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

منچستریونایتد تبدیل به ارزشمندترین باشگاه جهان شد.
 
به گزارش  وال استریت ژورنال، شیاطین سرخ پس از امضای قرارداد ده ساله با آدیداس به ارزش ۹۴۲ میلیون یورو تبدیل به ارزشمندترین باشگاه فوتبال جهان شدند.
 
ارزش این باشگاه در حال حاضر ۲۶۵۵ میلیون یورو تخمین زده می شود. این باشگاه اخیرا پس از سیزده سال حامی مالی پیراهن خود را از نایکی به آدیداس تغییر داد.
 
تا پیش از این رئال مادرید با ارزش ۲۴۱۷ میلیون یورویی ارزشمندترین باشگاه جهان بود اما این قرارداد باعث پیشی گرفتن منچستریونایتد از رئال مادرید شد.

دانیال بازدید : 103 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

روزنامه اسپانیایی «مارکا» خبر داد سران دو باشگاه رئال مادرید و آرسنال بر سر انتقال سامی خدیرا به رقم 25 میلیون یورو به توافق رسیده اند و منتظر پاسخ مثبت این هافبک آلمانی هستند که درخواست حقوق سالیانه 7 میلیون یورو کرده است. مسئولان باشگاه آرسنال قصد دارند پیش از عقد قرارداد رسمی با خدیرا او را برای پایین آوردن دستمزد درخواستی اش متقاعد کنند.
 
زمانی که ژوزه مورینیو سرمربی رئال بود خدیرا در این تیم اسپانیایی نقشی کلیدی داشت ولی در ابتدای فصل 14-2013 مصدوم شد و از روزهای اوجش فاصله گرفت. او اما بار دیگر در رقابت های جام جهانی شایستگی هایش را به اثبات رساند. گفته می شود کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال سعی در متقاعد کردن خدیرا برای ماندن در سانتیاگوبرنابئو داشته ولی او تصمیم خود را برای جدایی از جمع سفیدپوشان مادریدی گرفته است.
 
پیش از این روزنامه اسپانیایی «اسپورت» هم گزارش داده بود توپچی های لندن با قراردادی چهار ساله به ارزش سالیانه 10 میلیون یورو خدیرا را به خدمت خواهند گرفت.

دانیال بازدید : 91 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

کیلور ناواس ، دروازه بان لوانته و تیم ملی کاستاریکا با ده میلیون یورو به رئال مادرید پیوست.
 
این دروازه بان ۲۷ ساله پس از درخشش در جام جهانی و مذاکره با باشگاه های مختلف در نهایت راه رئال مادرید را در پیش گرفت. رئال مادرید حاضر شد که در ازای وی ۱۰ میلیون یورو بپردازد که بخشی از این رقم به خود بازیکن می رسد.
 
یک هفته پیش لوانته مذاکره با رئال در مورد کیلور ناواس را تکذیب کرده بود اما این خرید نشان می دهد که جدایی یکی از میان کاسیاس و دیگو لوپز قطعی خواهد بود.
 
کاسیاس پس از اتمام فصل از پرز خواسته بود که اجازه جدایی او را بدهد اما مدیر رئال مادرید اعلام کرد که چنین اجازه ای را نمی دهد و می خواهد حداقل برای یک فصل دیگر او را در باشگاه حفظ کند.در مورد دیگو لوپز نیز مانوئل گارسیا کیلون، وکیل این بازیکن در هفته های اخیر بارها اعلام کرده است که اجازه رفتن وی را نمی دهد. موناکو و ناپولی جدی ترین مشتریان او هستند.  حالا باید دید که آنجلوتی و پرز از میان کاسیاس و لوپز رای به جدایی کدام یک خواهند داد.
 
کیلور ناواس ۲۷ ساله است و ۱۸۶ سانتی متر قد دارد. او فوتبالش را در باشگاه دپورتیوو ساپریسا در کاستاریکا آغاز کرد و در تابستان ۲۰۱۱ با ۶۰۰ هزار یورو به باشگاه آلباسته اسپانیا ملحق شد. او یک سال بعد با ۸۰۰ هزار یورو به لوانته ملحق شد. ناواس در فصل گذشته عملکرد درخشانی داشت و ۳۷ بازی در لالیگا و دو بازی در کوپا دلری داشت که ۳۹ بار دروازه اش گشوده شد. او ستاره تیم ملی کاستاریکا در جام جهانی قبلی بود

دانیال بازدید : 95 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

گرت بیل امروز ۲۵ ساله شد. او در بهترین روزهایش از زمان پیوستن به رئال بسر می برد. پایان فصل بسیار بی نظیری داشت و خاطرات بدش در اوایل فصل گذشته به علت نداشتن پیش فصل را با موفقیت پشت سر گذاشته است.او در طول پیش فصل هم به تجویز فیزیوتراپ های باشگاه عمل کرده است و به همین خاطر از دوشنبه با یک فرم بدنی خارق العاده به والدبباس آمد. همه فکر و ذکر او بازی سوپرکاپ اروپا در شهر خود، کاردیف مقابل سویاست. می داند که هموطنانش برای این بازی بلیط های زیادی خریده اند و نمی خواهد آنها را نا امید کند.
 
گرت می خواهد از فصل قبل بهتر باشد. او پارسال در لالیگا، چمپیونزلیگ و کوپا ۴۴ بازی و ۳۳۲۷ دقیقه انجام داد، ۲۲ گل زد و ۱۹ پاس گل داد. دو تا از گلهایش در دو فینال بودند : گل بی نظیرش مقابل بارسا در دقیقه ۸۶ و گل فوق العاده اش که کار فینال چمپیونزلیگ را تمام کرد. او چالش های بزرگی دارد و به اطرافیانش گفته است که می خواهد یک فصل بی نظیر داشته باشد تا به توپ طلا نزدیک شود.
 
رئال مادرید در این فصل برای شش جام رقابت می کند و آمادگی همه ستارگانش حائز اهمیت بسیاری است. حالا گرت در سن ۲۵ سالگی حس می کند که زمانش رسیده که گامی بزرگ را به سمت تبدیل شدن به یکی از بهترین های تاریخ فوتبال بردارد.بیل در تعطیلات ۴۹ روزه خود به اندونزی، ماربیا و ولز سفر کرد. در ابتدا در آسیا به امور تبلیغاتی رسیدگی کرد. او برای حضور در چند مراسم تبلیغاتی در جاکارتا ۳٫۵ میلیون یورو دریافت کرد. پس از آن چند روز به ماربیا رفت . آخرین روزهای تعطیلات او هم در ولز به همراه همسر، دختر و والدینش بود

دانیال بازدید : 87 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

آس، ۲۵ تیر

کروس در حال استراحت در مایورکا
 
با یک پرواز اختصاصی به این جزیره رفت تا در خانه شخصی خودش استراحت کند
 
رئال مادرید احتمال دارد امروز انتقالش را رسمی کند
 
رومنینگه انتقالش از بایرن را اعلام کرد:” نمی خواستیم بدون دریافت رقم فسخ قرارداد (۲۵ میلیون) او را از دست بدهیم”

دانیال بازدید : 94 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

استعفای ناگهانی آنتونیو کونته شاید باعث انصراف یوونتوس از خرید آلوارو موراتا ، مهاجم جوان رئال مادرید شود.
 
کونته از حامیان اصلی این انتقال بود و خیلی دوست داشت که موراتا را در پیراهن بیانکونری ببیند اما استعفا داد و حالا باید دید که یووه چه تصمیمی می گیرد.

دانیال بازدید : 83 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

در روزهای دوم یا سوم مرداد برنامه لالیگای ۱۵-۲۰۱۴ مشخص می شود و رئال مادرید حریفان خود را می شناسد.

احتمالا مسابقات چهارم شهریور شروع می شود و چهارم خرداد به اتمام می رسد.

دانیال بازدید : 117 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

بنا به گزارش AS، مذاکرات آنچنان هموار پیش نمی رود اما اگر رئال مادرید این هفته بتواند انتقال آنخل دی ماریا به پاریسن ژرمن را نهایی کند، این معامله می تواند حتی زودتر از آنچه که پیش بینی می شد تکمیل شود. 60 میلیون یورویی که از فروش دی ماریا نصیب مادریدی ها می شود، می تواند تأمین مالی مناسبی برای خرید خامس رودریگز باشد.

مادرید از خود بازیکن و مدیر برنامه هایش، خورخه مندس قول گرفته است، و به صورت شفاهی بر سر دستمزد سالانه 7.5 میلیون یورو به توافق رسیده اند. با این حال معامله کردن با موناکو کار راحتی نخواهد بود.

بنا به گزارش El Confidential، این باشگاه بدون جنگیدن و به راحتی اجازه خروج ستاره خود را نخواهد داد، و از طرفی نیز بارسلونا نه امسال، بلکه برای سال 2015 قصد جذب رودریگز را دارد. کاتالانها می خواهند مبلغ درخواستی ریبولولف را که 90 میلیون یورو است، بپردازند اما خود بازیکن اصرار دارد که برای رئال مادرید بازی کند.

AS معتقد است که بازیکن دیگری نیز می تواند وارد این معامله شود؛ موناکو قیمت په په و کوئنترائو را از رئال مادرید جویا شده است – که رئال مادرید به هیچ وجه حاضر به فروش این دو بازیکن نیست. اما به نظر می رسد هر دو باشگاه روی کاسیمرو به توافق برسند، بازیکنی که 10 میلیون یورو ارزش دارد و مبلغ انتقال رودریگز را به 70 میلیون یورو کاهش خواهد داد.

این بازیکن کلمبیایی اکنون در تعطیلات به سر می برد و امیدوار است که موناکو با انتقال او موافقت کند و اجازه دهد که او تا 1 آگوست به تمرینات قوهای سفید ملحق شود.

تعداد صفحات : 45

درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 209
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 1,133
  • بازدید سال : 23,322
  • بازدید کلی : 413,260
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر