loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 102 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

موراتا:
 “می خواهم از طریق این خطوط از همه آن چیزی که مادریدیسموها از زمان حضورم در رئال به من دادند ، تشکر کنم.
 
به عنوان یک کودک از درهای این باشگاه وارد شدم. از همان زمان به من توجه داشتند و مثل یک خانواده برای آنها بودم. از محبت و حمایتی که نسبت به من روا داشتند ، سپاسگزارم. حرفه ای گری و صمیمیت را نسبت به هم تیمی هایم و مربیان از همان روز اول آموختم. همه آنها نقشی انکار ناپذیر در زندگی من داشتند و هر روز به من کمک کردند تا به این جا برسم.همه افرادی که در این خانه حضور داشتند، روی من تاثیر گذاشتند. به خصوص آنهایی که در آکادمی حضور داشتند. جایی که شش سال در آن جا رشد کردم و با من مثل یک عضو از خانواده برخورد شد.
 
از فلورنتینو پرز ، مدیر باشگاه و هیئت مدیره ممنونم که همیشه از من حمایت کردند. آماده چالشی جدید در یک باشگاه اسطوره ای در فوتبال اروپا هستم.”
 
“از همان روز اول با یک اشتیاق هیجان چه در زمان پیروزی و چه در زمان شکست به میدان می رفتم. همیاری ، صمیمیت ، انرژی ، تعصب و … جنگیدن تا آخرین لحظه ارزشهایی بودند که به من تزریف شدند. این چیزی است که اسطوره های بزرگ تاریخ رئال به خصوص دون آلفردو دی استفانو به وجود آوردند. آخرین بازی که دید ، آخرین بازی من با پیراهن رئال بود و این را هرگز فرامشو نمی کنم.”
 
“نمی دانم که من چه چیزی به رئال مادرید و هر کدام از شما هواداران دادم. فقط می توانم بگویم که شما هر لحظه به من همه چیز دادید چرا که در این باشگاه توقعات خیلی بالاست.
 
یک تشکر ابدی و بی انتها برای کل مادریدیسموها.”

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 605
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,186
  • بازدید ماه : 4,416
  • بازدید سال : 26,605
  • بازدید کلی : 416,543
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر