loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 616 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (10)

*کریستیانو رونالدو*

*وب هواداران رونالدو*

*وب هواداران کریستیانو رونالدو*

آدرس های وب ما:

*Ronaldo-c7.ir*

*Ronaldo-c7.rozblog.com*

*Ronaldo-c7.rzb.ir*

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مسابقه عکس و شعر در تاریخ 1392/11/27 و 10:02 دقیقه ارسال شده است

سلام وب خوبی داری.

من توی وبلاگ مسابقه میذارم. بیا توی وبم و بگو با چه اسمی عضوت کنم بعد باید بیای یه عکس انتخاب کنی با نوشته و بذارم توی وبت.

برای اطلاعات بیشتر بیا توی وبم نوشتم توی پست اولن چی کار کنی.
خوشجال میشم توی این مسابقه شرکت کنی.
با تبادل لینک موافقی؟

این نظر توسط محمدحسین در تاریخ 1392/11/21 و 14:13 دقیقه ارسال شده است

با سلام وب عالی دارید.
برای بنر مزاحم شدم،بیایید سایتمو ببینید و با توجه به سلیقه خودتون یه بنر تبلیغاتی برای سایتم درست کنید.
لطفا خیلی روش کار بشه.جواب هم سریع تر بدید لطفا.
کد هم در بخش نظرات سایتم ارسال کنید.
با تشکر مدیریت مرجع دانلود
dlreference.rozblog.com

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1392/11/15 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید من از یک لوگوی شما برداشت کردم عوضش یکی از لوگوهاتون رو در اخر صفحه گذاشتم

این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1392/11/09 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

داداش برای من مجانی بنرمیسازی

این نظر توسط مجیب در تاریخ 1392/11/07 و 21:25 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ جالبی دارین به تنها کانون هواداران تاتنهام سربزنید
tottenhamfc.rzb.ir
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط حمید در تاریخ 1392/11/04 و 18:03 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه برام درست کنی؟همون بنری که خودت گفتی.
پاسخ : باشه

این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1392/11/04 و 17:04 دقیقه ارسال شده است

من لینکت کردم شما هم منوبااسم کلوپ هواداران رونالدو لینک کن
پاسخ : ok داداش

این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1392/11/04 و 17:00 دقیقه ارسال شده است

داداش قالبو میخوای یانه.قالب های دیگه هم دارم.بنربرای من درست میکنی .
راستی برای دیدن قالب ها به این سایت برو:
http://oje-png.mihanblog.com
داداش من نرم افزار ساخت بنر.هدرو....خراب شده.میخوام نرم افزار جدید بگیرم برای من درست میکنی
پاسخ : باشه

این نظر توسط حمید در تاریخ 1392/11/03 و 20:27 دقیقه ارسال شده است

قالبت خوبه.

این نظر توسط بابافارس در تاریخ 1392/10/22 و 20:30 دقیقه ارسال شده است

از روى كينه نيست
اگر خنجر به سينه ات مى زنند
اين مردمان ،
تنها به شرط چاقو ،
دل مى برند !
سری به ما بزنید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 1,167
  • بازدید سال : 23,356
  • بازدید کلی : 413,294
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر