loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 59 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

رونالدو با یک گل و یک پاس گل عملکرد بسیار خوبی‌ در تورین داشت و پس از این بازی پاسخگو سوالات خبرنگاران بود.

آنچلوتی بین نیمه به شما چه چیزی گفت؟
به ما گفت که باید تدافعی تر باشیم.

در دفاع آزادی بیشتری وجود داشت. نقش شما دقیقا به چه شکل بود؟
همانطور که گفتم در حال پیشرفت هستیم. می‌‌خواهیم بهتر شویم؛ اما هنوز به نظر جای کار زیادی وجود دارد. مطمئن هستم که بهتر خواهیم شد و در آینده شکست دادن ما دشوار تر خواهد شد. با این حال، باز هم باید پیشرفت کنیم.

۲۲۲ گل برای رئال مادرید. نظرتان چیست؟
بد نیست، نه؟ راحت هستم. در حال حاضر دوران ورزشی خوبی‌ دارم. هم باشگاه و هم هواداران به من انرژی و عشق می‌‌دهند. این کار من است که سعی‌ کنم هر سال بهتر شوم و ثابت کنم که بازیکن بزرگی‌ هستم. باید نهايت تلاش خود را انجام بدهم. ريکارد‌ها من را فریب نمی‌‌دهند. چیزی که من را به هیجان می‌‌آورد، این است که بیشتر از آنچه دارم به دست بیاورم. می‌‌خواهم که حال و آینده بهتری برای خود بسازم.

استدیوم یوونتوس؟
فوق العاده است. می‌‌دانستیم که با هواداران دشواری روبرو خواهیم شد اما این چیز‌ها برای ما عادی است. یوونتوس در بد زمانی‌ به ما خورد زیرا امتیازی نداشت و باید تلاش می‌‌کرد؛ اما ما در نیمه دوم به خوبی‌ جواب دادیم.

 

برچسب ها رونالدو ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 2,519
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,100
  • بازدید ماه : 6,330
  • بازدید سال : 28,519
  • بازدید کلی : 418,457
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر