loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 91 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

کیلور ناواس ، دروازه بان لوانته و تیم ملی کاستاریکا با ده میلیون یورو به رئال مادرید پیوست.
 
این دروازه بان ۲۷ ساله پس از درخشش در جام جهانی و مذاکره با باشگاه های مختلف در نهایت راه رئال مادرید را در پیش گرفت. رئال مادرید حاضر شد که در ازای وی ۱۰ میلیون یورو بپردازد که بخشی از این رقم به خود بازیکن می رسد.
 
یک هفته پیش لوانته مذاکره با رئال در مورد کیلور ناواس را تکذیب کرده بود اما این خرید نشان می دهد که جدایی یکی از میان کاسیاس و دیگو لوپز قطعی خواهد بود.
 
کاسیاس پس از اتمام فصل از پرز خواسته بود که اجازه جدایی او را بدهد اما مدیر رئال مادرید اعلام کرد که چنین اجازه ای را نمی دهد و می خواهد حداقل برای یک فصل دیگر او را در باشگاه حفظ کند.در مورد دیگو لوپز نیز مانوئل گارسیا کیلون، وکیل این بازیکن در هفته های اخیر بارها اعلام کرده است که اجازه رفتن وی را نمی دهد. موناکو و ناپولی جدی ترین مشتریان او هستند.  حالا باید دید که آنجلوتی و پرز از میان کاسیاس و لوپز رای به جدایی کدام یک خواهند داد.
 
کیلور ناواس ۲۷ ساله است و ۱۸۶ سانتی متر قد دارد. او فوتبالش را در باشگاه دپورتیوو ساپریسا در کاستاریکا آغاز کرد و در تابستان ۲۰۱۱ با ۶۰۰ هزار یورو به باشگاه آلباسته اسپانیا ملحق شد. او یک سال بعد با ۸۰۰ هزار یورو به لوانته ملحق شد. ناواس در فصل گذشته عملکرد درخشانی داشت و ۳۷ بازی در لالیگا و دو بازی در کوپا دلری داشت که ۳۹ بار دروازه اش گشوده شد. او ستاره تیم ملی کاستاریکا در جام جهانی قبلی بود

دانیال بازدید : 95 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

گرت بیل امروز ۲۵ ساله شد. او در بهترین روزهایش از زمان پیوستن به رئال بسر می برد. پایان فصل بسیار بی نظیری داشت و خاطرات بدش در اوایل فصل گذشته به علت نداشتن پیش فصل را با موفقیت پشت سر گذاشته است.او در طول پیش فصل هم به تجویز فیزیوتراپ های باشگاه عمل کرده است و به همین خاطر از دوشنبه با یک فرم بدنی خارق العاده به والدبباس آمد. همه فکر و ذکر او بازی سوپرکاپ اروپا در شهر خود، کاردیف مقابل سویاست. می داند که هموطنانش برای این بازی بلیط های زیادی خریده اند و نمی خواهد آنها را نا امید کند.
 
گرت می خواهد از فصل قبل بهتر باشد. او پارسال در لالیگا، چمپیونزلیگ و کوپا ۴۴ بازی و ۳۳۲۷ دقیقه انجام داد، ۲۲ گل زد و ۱۹ پاس گل داد. دو تا از گلهایش در دو فینال بودند : گل بی نظیرش مقابل بارسا در دقیقه ۸۶ و گل فوق العاده اش که کار فینال چمپیونزلیگ را تمام کرد. او چالش های بزرگی دارد و به اطرافیانش گفته است که می خواهد یک فصل بی نظیر داشته باشد تا به توپ طلا نزدیک شود.
 
رئال مادرید در این فصل برای شش جام رقابت می کند و آمادگی همه ستارگانش حائز اهمیت بسیاری است. حالا گرت در سن ۲۵ سالگی حس می کند که زمانش رسیده که گامی بزرگ را به سمت تبدیل شدن به یکی از بهترین های تاریخ فوتبال بردارد.بیل در تعطیلات ۴۹ روزه خود به اندونزی، ماربیا و ولز سفر کرد. در ابتدا در آسیا به امور تبلیغاتی رسیدگی کرد. او برای حضور در چند مراسم تبلیغاتی در جاکارتا ۳٫۵ میلیون یورو دریافت کرد. پس از آن چند روز به ماربیا رفت . آخرین روزهای تعطیلات او هم در ولز به همراه همسر، دختر و والدینش بود

دانیال بازدید : 87 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

آس، ۲۵ تیر

کروس در حال استراحت در مایورکا
 
با یک پرواز اختصاصی به این جزیره رفت تا در خانه شخصی خودش استراحت کند
 
رئال مادرید احتمال دارد امروز انتقالش را رسمی کند
 
رومنینگه انتقالش از بایرن را اعلام کرد:” نمی خواستیم بدون دریافت رقم فسخ قرارداد (۲۵ میلیون) او را از دست بدهیم”

دانیال بازدید : 94 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

استعفای ناگهانی آنتونیو کونته شاید باعث انصراف یوونتوس از خرید آلوارو موراتا ، مهاجم جوان رئال مادرید شود.
 
کونته از حامیان اصلی این انتقال بود و خیلی دوست داشت که موراتا را در پیراهن بیانکونری ببیند اما استعفا داد و حالا باید دید که یووه چه تصمیمی می گیرد.

دانیال بازدید : 83 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

در روزهای دوم یا سوم مرداد برنامه لالیگای ۱۵-۲۰۱۴ مشخص می شود و رئال مادرید حریفان خود را می شناسد.

احتمالا مسابقات چهارم شهریور شروع می شود و چهارم خرداد به اتمام می رسد.

دانیال بازدید : 117 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

بنا به گزارش AS، مذاکرات آنچنان هموار پیش نمی رود اما اگر رئال مادرید این هفته بتواند انتقال آنخل دی ماریا به پاریسن ژرمن را نهایی کند، این معامله می تواند حتی زودتر از آنچه که پیش بینی می شد تکمیل شود. 60 میلیون یورویی که از فروش دی ماریا نصیب مادریدی ها می شود، می تواند تأمین مالی مناسبی برای خرید خامس رودریگز باشد.

مادرید از خود بازیکن و مدیر برنامه هایش، خورخه مندس قول گرفته است، و به صورت شفاهی بر سر دستمزد سالانه 7.5 میلیون یورو به توافق رسیده اند. با این حال معامله کردن با موناکو کار راحتی نخواهد بود.

بنا به گزارش El Confidential، این باشگاه بدون جنگیدن و به راحتی اجازه خروج ستاره خود را نخواهد داد، و از طرفی نیز بارسلونا نه امسال، بلکه برای سال 2015 قصد جذب رودریگز را دارد. کاتالانها می خواهند مبلغ درخواستی ریبولولف را که 90 میلیون یورو است، بپردازند اما خود بازیکن اصرار دارد که برای رئال مادرید بازی کند.

AS معتقد است که بازیکن دیگری نیز می تواند وارد این معامله شود؛ موناکو قیمت په په و کوئنترائو را از رئال مادرید جویا شده است – که رئال مادرید به هیچ وجه حاضر به فروش این دو بازیکن نیست. اما به نظر می رسد هر دو باشگاه روی کاسیمرو به توافق برسند، بازیکنی که 10 میلیون یورو ارزش دارد و مبلغ انتقال رودریگز را به 70 میلیون یورو کاهش خواهد داد.

این بازیکن کلمبیایی اکنون در تعطیلات به سر می برد و امیدوار است که موناکو با انتقال او موافقت کند و اجازه دهد که او تا 1 آگوست به تمرینات قوهای سفید ملحق شود.

دانیال بازدید : 83 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

تونی کروس با برچسب یک ستاره جهانی به رئال می آید. او رکورد دار پاس در جام جهانی با ۵۴۴ پاس است و ۴۳ سانتر به محوطه جریمه داشته است که از این حیث پس از دی ماریا با ۴۷ سانتر دوم است.
 
این بازیکن روی ضربات کاشته خود خطر خود را نشان داد چرا که کاشته هایش همیشه بوی گل می داد. هوملس بیشترین سود را از ارسالها و کاشته های او برد. بدین ترتیب به نظر می رسد که جای ژابی را هم روی ضربات ایستگاهی گیرد. او در جام جهانی سه بار گلزنی کرد که دو گلش را به برزیل زد و در فینال مقابل آرژانتین پانزده کیلومتر دوید.

 

 

دانیال بازدید : 103 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

آلمان‌ها تصمیم دارند به خاطر کسب مقام نخست جام جهانی فوتبال به نام اعضای تیم خود مکان‌های را نامگذاری کنند.

قرار است مقام‌های شهرداری شهر «شون‌آو» زادگاه یواخیم لو،‌ نام ورزشگاه این شهر را به خاطر ارج نهادن بر زحمات بی‌دریغ یواخیم لو به نام وی بگذارند.

همچنین در شهرک اوفینگن از توابع اشتوتگارت که زادگاه سامی خدیرا است،‌ ورزشگاهی را به اسم «سامی خدیرا اشتادیون»‌ نامگذاری خواهند کرد.

در شهر بامنتال از توابع هایدلبرگ که زادگاه هانس دیتر فلیک، کمک مربی تیم ملی است، مسئولان شورای شهر نام یک خیابان را به اسم وی نام می‌گذارند.

دانیال بازدید : 73 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

آنخل دی ماریا می خواهد هر طور که شده در فینال یکشنبه شب حضور داشته باشد.
 
پدر وی گفت :” آنخل برای حضور در فینال هیجان زده است . برای حضور در این بازی ریسک خواهد کرد. اما باید دید که پزشک چه خواهد گفت و چه نظری دارد. او مثل همه دوست دارد در این بازی حاضر باشد. امیدوار برگردد و در این بازی حاضر باشد.””.


دانیال بازدید : 87 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

تيم ملي کلمبيا که در جام جهاني نمايش خوبي داشت و در يک چهارم نهايي مقابل برزيل حذف شد، يک ستاره را به فوتبال جهان معرفي کرد که جيمز رودريگز نام دارد.

اين بازيکن پيشينه به تن کردن پيراهن پورتو پرتغال را در کارنامه دارد و اکنون هم در موناکو فرانسه توپ مي‌زند. بسياري او را به عنوان بهترين بازيکن جوان جام جهاني مي‌شناسند و تيم‌هاي بسياري نيز خواهان به خدمت گرفتن او هستند که يکي از آنها رئال مادريد اسپانيا است.

به نقل از فارس، رودريگز در مورد جام جهاني گفت: درست است که من در جام جهاني نمايش خوبي داشتم اما از اينکه نتوانستم تيمم را به فينال برسانم ناراحت هستم. اين رويايي بود که ممکن است زياد ساده به دست نيايد. دوست داشتيم به مراحل بالاتر برويم. به همين خاطر بود وقتي از برزيل شکست خورديم گريستم. ناراحت بودم که از تورنمنت بزرگي حذف شده‌ايم اما فوتبال همين است.

رودريگز در مورد احتمال حضور در رئال مادريد هم گفت: رئال را از زماني که زين الدين زيدان، رونالدو برزيلي، روبرتو کارلوس و فرناندو هيرو در آن بازي مي‌کردند دوست دارم. بازي کردن براي اين تيم يکي از روياهاي من است. اگر اين اتفاق بيفتد خيلي خوشحال مي‌شوم. اگر آنها مرا بخواهند چشم بسته پيشنهادشان را قبول مي‌کنم. بازي کردن بين ستاره‌هايي که در اين تيم هستند براي من اولويت است.

دانیال بازدید : 99 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

مارکا، ۲۲ تیر

جیمز نزدیک شد
 
موناکو در حال مذاکره با رئال است
 
ریبولوفیف در ابتدا ۱۱۵ میلیون یورو می خواست اما پس از دو جلسه مبلغ را به ۸۵ میلیون رساند
 
فنا ناپذیر های / بهترین سناریو ، بهترین تیم ملی ، بهترین بازیکن ، بهترین گلزن تاریخ جام جهانی و … دو چالش ابدی
 
هیچ تیم اروپایی در آمریکای جنوبی قهرمان نشده است
 
آلمان در آستانه چهارمین ستاره و نزدیک شدن به رکورد تاریخی برزیل

دانیال بازدید : 83 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

با توجه به گزارشی که AS، منتشر کرده است، فلورنتینو پرز و ناصر ال خلیفه روز جمعه نشستی ترتیب داده اند و در مورد آینده دی ماریا مذاکره کرده اند.
صحبت ها در شهر مادرید حاکی از آن است که پی اس جی با مبلغ 60 میلیون یورو این انتقال را نهایی کرده و در روزهای آینده این خرید به صورت رسمی اعلام می شود.
گفته می شد منچستر یونایتد نیز علاقمند است تا این بازیکن را به خدمت بگیرد، اما حال با آمدن پاریسن ژرمن آن ها باید بیشتر به فکر آرتور ویدال باشند.

رئال مادرید با پولی که از پاریسن ژرمن دریافت می کند، به سوی انتقال جیمز رودریگز، بازیکن باشگاه موناکو می رود.

دانیال بازدید : 83 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

گونزالو هیگواین که به همراه تیم ملی آرژانتین در جام جهانی برزیل حضور دارد و امشب در دیدار فینال این رقابت‌ها حضور می‌یابد مورد توجه برخی باشگاه‌ها قرار گرفته است.

یکی از این تیم‌ها بارسلونا است که با لوییس انریکه به عنوان سرمربی خود دوران جدیدی را آغاز کرده است. هیگواین که چندین سال در رئال مادرید به میدان رفته در فصل گذشته برای ناپولی 24 گل به ثمر رساند.

اورلیو دی لورنتیس در این خصوص به گازتا دلو اسپورت گفت: هیگواین هیچ جا نمی‌رود. او بازیکن ما است. او را به هیچ تیمی واگذار نمی‌کنیم. اگر هم تیمی او را می‌خواهد باید 100 میلیون یورو پرداخت کند. او افتخار باشگاه ما است و در فینال جام جهانی مقابل آلمان به میدان می‌رود.

دانیال بازدید : 87 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

اسکولاری ثابت کرد که مشکل برزیل مارسلو نبوده است. بدون بازیکن رئال مادرید نیز سلسئو شکست سختی را تجربه کرد و در رده چهارم قرار گرفت.
 
به واقع هلند با نتیجه ۳ بر صفر برزیل را در این بزی مغلوب کرد و بدین ترتیب مارسلو و تیمش چهارم شدند.

دانیال بازدید : 92 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

روزنامه ABC اسپانیا مبلغ انتقال تونی کروس، هافبک آلمانی به رئال مادرید را ۲۵ میلیون یورو به علاوه ۳ میلیون پاداش در ازای عملکرد وی در فصول آینده تعیین کرد.
 
این منبع گزارش داد که بایرن علیرغم میل باطنی به خروج وی رضایت داده است. آنها می توانستند این بازیکن را در باشگاه نگه دارند و سال بعد رایگان ناچار به فروش او می شدند اما ترجیح دادند که ماجرای بالاک تکرار نشود. در سال ۲۰۰۵ بالاک که یک سال از قراردادش مانده بود می خواست به چلسی برود اما بایرن با فروش او مخالفت کرد و سال بعد به صورت رایگان راهی استمفوربریج شد.
 
به گفته ABC قرارداد کروس شش ساله با دستمزد شش میلیون یوور خواهد بود.

دانیال بازدید : 83 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

؛کریم بنزما درباره بازی شب گذشته فرانسه مقابا سوئیس می گوید:«به نظر من در این بازی همه تیم خوب بودند.ما متحد بودیم و واقعا مثل یک تیم واقعی بازی کردیم.»

مهاجم تیم ملی فرانسه ادامه داد:«همه ما در بازی مقابل سوئیس خوب بازی کردیم.احساس خوبی دارم که در تیم ملی فرانسه بازی می کنم.من خودم خوب کار می کنم و تیم ملی کشورم هم بهترین بازدهی را دارد. بنابر گزارش خبر انلاین، تا اینجای کار دو گل از گل های من را مردود کرده اند که اهمیت زیادی برایم ندارد.»

دانیال بازدید : 107 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

سایت رسمی فیفا توجه مخاطبانش را به دیدن پنج بازیکن جوان در بازی های امشب جام جهانی جلب کرد که یکی از این نفرات علیرضا جهانبخش ، بازیکن تیم ملی ایران است.
سایت فیفا نوشت:" علیرضا جهانبخش ، بازیکن تیم ملی ایران امشب به دنبال زدن اولین گل ملی خود در جام جهانی برزیل خواهد بود."
چهار گزینه دیگر سعد کولاشیناچ ، از تیم بوسنی و هرزگوین ، ژولیان درکسلر و ماتیاس گینتر از آلمان و کنت اومرو از نیجریه هستند.

دانیال بازدید : 105 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

1- کریستیان رونالدو ملی پوش پرتغالی تیم رئال مادرید: درآمد سالانه 47 میلیون پوند

2- لیونل مسی ملی پوش آرژانتینی تیم بارسلونا: درآمد سالانه 38 میلیون پوند

3- نیمار ملی پوش برزیلی تیم بارسلونا: درآمد سالانه 19/8 میلیون پوند

4- وین رونی ملی پوش انگلیسی تیم منچستر یونایتد: درآمد سالانه 13/8 میلیون پوند

5- سرجیو آگوئرو ملی پوش آرژانتینی تیم منچستر یونایتد: درآمد سالانه 13/7 میلیون پوند

6- یحیی توره ملی پوش ساحل عاجی تیم منچستر سیتی: درآمد سالانه 12/8 میلیون پوند

7- فرناندو تورس ملی پوش اسپانیایی تیم چلسی: درآمد سالانه 12/5میلیون پوند

8- روبین فان پرسی ملی پوش هلندی تیم منچستر یونایتد: درآمد سالانه 11/5 میلیون پوند

9- استیون جرارد ملی پوش انگلیسی تیم لیورپول: درآمد سالانه 11 میلیون پوند

10- مسوت اوزیل ملی پوش آلمانی تیم آرسنال: در آمد سالانه 10/9 میلیون دلار

دانیال بازدید : 91 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

هر چند کریستیانو‌ رونالدو‌ گلزن تیم پرتغال هنوز به طور کامل از بند مصدومیت رها نشده و حتی در تمرینات روز گذشته تیمش با کیسه آب یخ بر روی زانو به تمرین پرداخت اما سرانجام پوستیگا به سوالات متعدد خبرنگاران پاسخ داده و اطمینان داد رونالدو در بازی مقابل آمریکا به میدان می‌آید.

مهاجم والنسیا‌ در مورد وضعیت هم تیمی خود گفت: استفاده از کیسه یخ پس از تمرینات امری عادی است و دلیل بر وخامت مصدومیت‌ رونالدو نیست من هم از سه کیسه یخ استفاده می‌کنم رونالدو‌ در تمامی جلسات تمرین حاضر شده است و عالی بازی می‌کند هر چند تیم پرتغال با مصدومیت‌های متعدد بازیکنان مواجه بود اما در شرایطی فعلی مشکل خاصی برای تیم بوجود نیامده و امیدوار هستیم تا پایان مسابقات شرایط بهتری را تجربه کنیم و مصدومیت جدیدی برای هیچکدام از بازیکنان پیش نیاید.

دانیال بازدید : 95 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

بر اساس تحقیقات، بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ عامل گسترده ترین فعالیت کاربران در شبکه های اجتماعی در طول تاریخ شکل گیری این رسانه جدید بوده است به گونه ای که در سه روز اول این بازی ها حدود ۷۰ میلیون پیام در این شبکه ها در ۲۳۰ کشور جهان تبادل شده است که کریستیانو رونالدو در صدر آنها بوده است.
به گزارش بیست چهارده ،  از خبرگزاری رویترز، تا زمان شروع بازی های جام جهانی در تاریخ ۱۲ ژوئن، بیش از ۱۹ میلیون پیام در شبکه های اجتماعی در مورد این بازی ها ارسال شده و بیش از ۹۰ درصد از کاربران این شبکه ها در سراسر جهان، چنین پیام هایی را مشاهده کرده اند. این آمار ظرف سه روز بعد از شروع بازی ها به ۶۹ میلیون پیغام در ۲۳۰ کشور جهان رسیده است.
ممکن است جام جهانی ۲۰۱۴ از نظر برخی افراد تنها دور ریختن پول مالیات دهندگان باشد، اما از نظر سایرین، این بازی ها، بزرگترین رخداد ورزشی جهان و یک نمایش تمام عیار تلویزیونی و موضوع بسیار داغی برای رسانه های اجتماعی محسوب می شوند.
این واقعیت که جام جهانی ۲۰۱۴ در کشور برزیل برگزار شده، عامل دیگری است که موجب تشدید این پدیده اجتماعی می شود. فیس بوک بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان و حدود ۸۶ میلیون کاربر در برزیل دارد. حدود ۱۰ درصد از کاربران برزیلی در شبکه توییتر نیز فعال هستند. این در حالی است که هریک از بازیکنان برزیلی میلیون ها طرفدار در شبکه های اجتماعی دارند و انتظار می رود این رسانه های اجتماعی رکورد های چشمگیری را ثبت کنند.
در مقایسه با این پدیده باید گفت پرمخاطب ترین رخداد تلویزیونی که تاکنون در شبکه های اجتماعی سروصدا به پا کرد، بازی سوپربال با ۳/۱۵ میلیون کاربر و ۸/۱ میلیارد پیام بوده است. اما انتظار می رود بازی های جام جهانی، رکورد بالاتری را به ثبت برسانند.
طبق این گزارش سهم آسیا و اقیانوسیه از پیام های تبادل شده مرتبط با جام جهانی ۲۰۱۴ حدود ۴۸ درصد است. اروپا، خاور میانه و آفریقا نیز سهم ۳۲ درصدی از این پیام ها را به خود اختصاص داده اند و قاره آمریکا تنها به میزان ۲۰ درصد در این پدیده مشارکت داشته است.
در ژاپن ۳۷ درصد از پیام های ارسال شده به شبکه های اجتماعی درباره جام جهانی بوده است. پس از آن انگلیس با ۱۱ درصد در رتبه دوم و کشورهای برزیل با ۹ درصد، آلمان با ۸ درصد و آمریکا با ۸ درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.
این سطح از هیجان و علاقه کاربران، زمینه را برای محبوبیت هرچه بیشتر بازیکنان فوتبال فراهم می کند.
براین اساس ۱۰ فوتبالیست حاضر در جام جهانی برزیل که بیشترین پیام ها را در شبکه های اجتماعی به خود اختصاص داده اند عبارتند از:
۱- کریستیانو رونالدو با ۱۱۷،۴۰۰.۰۰۰ پیام
۲- لیونل مسی با ۶۲،۵۲۰.۰۰۰ پیام
۳- نیمار با ۴۲،۲۰۰.۰۰۰ پیام
۴- وین رونی با ۳۰،۵۱۰.۰۰۰ پیام
۵- آندرس اینیستا با ۲۹،۶۱۰.۰۰۰ پیام
۶- مسوت اوزیل با ۲۷،۰۸۰.۰۰۰ پیام
۷-ایکر کاسیاس با ۲۲،۶۹۰.۰۰۰ پیام
۸- جرارد پیکه با ۲۱،۶۲۰.۰۰۰ پیام
۹- داوید ویا با ۲۰،۶۶۰.۰۰۰ پیام
۱۰- سرخیو راموس با ۱۸،۱۰۰.۰۰۰ پیام

دانیال بازدید : 98 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

ایکر کاسیاس آخرین فصل حضورش در رئال مادرید را سپری خواهد کرد.
به گزارش بیست چهارده و به نقل از آس، کاپیتان رئال مادرید با فلورنتینو پرز ، مدیر این باشگاه به توافق رسیده تا در سال ۲۰۱۵ از برنابئو جدا شود.
به گفته این منبع ، پرز پس از فینال جام باشگاه های اروپا با کاسیاس و وکیلش کارلو کوتورپیا جلسه گذشته است. کاسیاس در دو سال اخیر در رئال مادرید اغلب نیمکت نشین بوده است و به پرز اعلام کرد که در همین تابستان قصد جدا شدن را دارد اما مدیر رئال مادرید او را راضی کرد که حداقل یک سال دیگر پیراهن این تیم را به تن داشته باشد.
کاسیاس تا سال ۲۰۱۷ با رئال مادرید قرارداد دارد اما با توجه به این توافق در سال ۲۰۱۵ از این باشگاه جدا می شود تا پس از قریب به دو دهه فوتبالش را در جایی خارج از رئال ادامه دهد.
رئال مادرید مذاکراتی با یان اوبلاک ، دروازه بان ۲۱ ساله اهل اسلوونی باشگاه بنفیکا داشته تا او جایگزین کاسیاس کند.

تعداد صفحات : 116

درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 209
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 1,129
  • بازدید سال : 23,318
  • بازدید کلی : 413,256
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر