loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 69 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

867-1018-_fcl0363thumb,8.jpg

گلهاي رئال:‌ رونالدو (3تا) - بيل (2تا+2 پاس گل) - بنزما (2تا + 1پاس گل) 

 كريس تونست در 146 بازي لاليگا به ركورد 157 گل برسه و پوشكاش كه در 180 بازي 156 گل زده بود رو پشت سر بزاره و پنجمين گلزن برتر تاريخ رئال در لاليگا بشه.

در لايگا اين فصل هم با 11 گل در كنار ديگو كاستا در صدر گلزنان هست.

دانیال بازدید : 89 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

foton

كارلو آنجلوتي پس از پيروزي 7-3 رئال مادريد مقابل سويا در برنابئو از عملكرد تيمش ابراز خرسندي كرد . وي گفت : "‌خوب بازي كرديم . تيم از نظر هجومي چيزي كم نداشت اما پس از 3-0 كمي تمركزمان را از دست داديم . نياز بعه تعادل يشتري داشتيم چرا كه نمي شود بازي 3-0 برده را با نتيجه اي ديگر عوض كرد . "
خط حمله خوب :"‌سه مهاجم خيلي بودند . به خصوص بيل . خيلي خوب بازي كرد و شرايط خوبي داشت . با كريستيانو و بنزما هماهنگ بود و مهمتر از همه اين كه گل زد . "
بازگشت ژابي :"‌بايد سعي كنيم تمركزمان براي بازيها در بالاترين سطح باشد و مصدوم ندهيم . بالاخره ژابي برگشت كه تجربه و كيفيتش براي ما مهم است . سعي مي كنيم به او دقايقي فرصت بدهيم . اميد زيادي دارد . آماده است و خوب تمرين كرده است . همه چيز برايش مهياست . شرايط بدني خوبي دارد هر چند كه طبيعتا به اندازه بازيكنان ديگر نيست . بدون اين كه صد در صد باشد ، مي تواند بازي كند . "
گرت بيل :"‌بازي بي نظيري داشت . شرايط بدني خوبي دارد . اعتماد به نفسش بالاست . كيفيتش را نشان داد . اين بازي مهمي براي اثبات خودش در آينده بود . "
بازي :"‌بايد پس از 3-0 محتاط تر مي بوديم تا مشكلي پيش نيايد . بازي خوبي بود . سريع و مستقيم بازي كرديم . اما نياز به تعادل بيشتري داشتيم . "
بنزما :"‌بازي خوبي داشت . هماهنگي خوبي با باقي مهاجمان داشت . بيل پاس گل داد و گل زد . كريم هم دو گل زد و بازيش خيلي مهم بود . خطرناك بود . "
دي ماريا در مركز زمين :"‌مي تواند در پست هافبك وسط بازي كند . حالا كل تيم را داريم . از نظر بدني در شرايط خوبي هستيم . اين تيم مي تواند فوتبال خيلي خبوي ارائه دهد . "
داوري :" مشكلاتي داشت . سوت زدن در انگليس خيلي آسان تر از اين جاست . "
دفاع :"‌سه هافبك براي پرس كردن كمك كردند . تيم در ميانه زمين خوب فشار آورد اما در جناحين مشكل داشتيم . بايد سعي كنيم كه بين هفت نفر عقب بيشتر تعادل ايجاد كنيم تا سه نفر جلو . " 

دانیال بازدید : 99 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

رئال مادريد در يك جشنواره گل برابر سويا توانست كه لرزه بر اندام بارسلونايي بياندازد كه اين روزها صرفا به لطف داور بر صدر جدول لاليگا نكيه زده است .
در يكي از تماشايي ترين بازيهاي ماه هاي اخير فوتبال اروپا ، رئال مادريد توانست كه سويا را هفت تايي كند . مثلث كريستيانو رونالدو - كريم بنزما - گرت بيل خارق العاده ظاهر شدند . شاهزاده ولزي با دو گل و دو پاس گل توانست كه احيا شود و دو ماه نا اميد كننده اولش در رئال را فراموش كند . كريستيانو رونالدو با سه گل و بنزما كه از گربه بودن به " ببر " ارتقا يافته بود ، با دو گل و دو پاس گل ستاره هاي بي نظير اين ميدان بودند .
رئال بازي را تماشايي آغاز كرد . هر چند كه باز هم حضور ديگو لوپز و آربلوا در تركيب توي ذوق مي زد اما به نظر مي رسيد كه كارلتو كم كم به آن چه كه دلش مي خواست ، نزديك شده باشد . بازي تركيبي و تماشايي رئال ، خط دفاع حريف را محو كرده بود هر چند كه هنوز خط دفاع و به خصوص آربلوايي كه معلوم نيست چرا به جواهري مثل كارواخال ترجيح داده مي شود ، پاشنه آشيل رئال بودند .
گرت بيل كه سرحال تر از هر زمان ديگري به نظر مي رسيد ، به ياد روزهاي اوجش بي نظير بود . استارت هاي انفجاري و پاسهايش بوي گل مي دادند . گل اول را روي پاس عالي بنزما به ثمر رساند و دومي را روي يك كاشته . زننده گل سوم هم كريستيانو رونالدو بود كه از روي نقطه پنالتي گلزني كرد تا كماندويي خوشحالي كند .
اما اين پايان نيمه اول نبود . خط دفاع وحشتناك رئال و عملكرد تاسف بار تيم داوري ، مارسلو ، آربلوا و راموس باعث شد كه رئال تا پايان نيمه دو بار دروازه اش گشوده شود و با فاصله اي اندك به رختكن برود .
اما نيمه دوم رئال دوباره سرحال شروع كرد . گرت بيل و حركاتش رئال را راه مي انداختند . ستاره ولزي با دو پاس گل بي نظير در نيمه دوم رئال را راه انداخت تا كريستيانو و بنزما گلزني كنند . راكيتيچ با يك ضربه تماشايي كمي از فاصله كم كرد و پس از آن البته يك پنالتي را خراب كرد تا سويا نتواند نتيجه را جبران كند . پس از آن نوبت هنرنمايي بنزما بود تا يك گل بزند و يك پاس گل به كريستيانو بدهد .

نحوه به ثمر رسيدن گل ها :
1-0 : روي پاس عالي بنزما ، گرت بيل روي نقطه كرنر صاحب توپ شد و با يك ضربه محكم و تماشايي با پاي چپ توپ را به كنج دروازه بتو فرستاد .
2-0 : گرت بيل روي يك ضربه كاشته پشت توپ قرار گرفت . توپش به خط دفاعي خورد و در قعر دروازه سويا جاي گرفت تا شمار گلهايش با كل گلهاي نيمار در بارسا برابري كند يعني در عدد سه .
3-0 : ايسكو پنالتي گرفت تا كريستيانو رونالدو به زيبايي هر چه تمام تر گل اولش در اين بازي را به ثمر برساند .
3-1 : روي اشتباه مارسلو و راموس ، پنالتي گرفته شد و راكيتيچ به سادگي دروازه ديگو لوپز را باز كرد .
3-2 : جا ماندن وحشتناك آربلوا و يارگيري اشتباه راموس باعث شد كه سويا فاصله را به حداقل برسند . باكا زننده اين گل بود .
4-2 : پاس بي نظير گرت بيل روي يك ضد حمله به بنزما باعث شد كه بازيكن فرانسوي در موقعيتي تقريبا تك به تك دروازه حريف را باز كند .
5-2 :‌پاس گرت بيل فوق العاده بود و كريستيانو با شوتي تكضرب توانست كه در محوطه شش قدم گل دومش در اين بازي را به ثمر برساند .
6-2 : روي پاس بنزما ، كريستيانو در پشت محوطه جريمه توپش به مدافع حريف خورد و وارد دروازه بتو شد .
6-3 : شوت بي نظير راكيتيچ ، كنج دروازه ديگو لوپز را نشانه رفت .
7-3 :‌ ارسال تماشايي مارسلو كه سومين پاس گلش در اين فصل بود با ضربه سر بي نظير بنزما وارد دروازه سويا شد .
 

دانیال بازدید : 111 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)
ترکیب رئال برای بازی با سویا مشخص شد و نکات ان اولین بازی گرت بیل به عنوان یار فیکس در سانتیاگو برنابئو خواهد بود .

ترکیب رئال بدین شرح است :

دیگو لوپز ، راموس ، وارن ، اربلوا ، مارسلو ، خدیرا ، ایارامندی ، ایسکو ، بنزما ، بیل و کریستیانو
http://www.shiaupload.ir/images/15977503915535805092.jpg
دانیال بازدید : 84 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

ژابی آلونسو، هافبک تیم رئال مادرید، اخیراً به باشگاه یوونتوس اعلام کرده که علاقه ای به پیوستن به این تیم در تابستان آتی ندارد.

بازیساز اسپانیایی تیم رئال مادرید پایان این فصل می‌تواند از این تیم جدا شود و اخیراً شایعاتی مربوط به پیوستن او به یوونتوس شنیده می‌شود.

اما بر اساس گزارش مارکا، ایجنت این بازیکن 31 ساله به صورت رسمی به باشگاه یوونتوس اعلام کرده که موکلش به هیچ عنوان به ایتالیا منتقل نخواهد شد.
گفته می‌شود ژابی آلونسو قصد دارد در انگلیس به فوتبال خود ادامه دهد و اخیراً نام چلسی به عنوان مقصد او در ژانویه پیش رو شنیده می‌شود.

مارکا بر این باور است که آلونسو قرارداد خود را با باشگاه رئال مادرید تمدید نخواهد کرد و از این تیم جدا خواهد شد.

از طرفی قرارداد آندره‌آ پیرلو نیز تابستان پیش رو با باشگاه یوونتوس به اتمام می‌رسد و مسئولین این تیم در صدد پیدا کردن جانشینی برای او هستند. 

دانیال بازدید : 117 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

کارلو آنچلوتی پیش از دیدار با سویا روبرو خبرنگاران نشست.

 قضیه کریستیانو:

می‌ دانم که رئیس نامه‌ای به فیفا نوشته است. این یک بی‌ احترامی به یک بازیکن حرفه‌ای است و من با رئیس موافقم. با رونالدو حرف نزده‌ام و وی مثل همیشه تمرین می‌‌کند. فکر می‌‌کنم همیشه نشان داده است که چه بازیکن حرفه‌ای است و به همه احترام گذاشته است.

آلونسو:

برای بازی حاضر است. با تیم تمرین کرده و فردا از روی نیمکت بازی را آغاز می‌‌کند و سعی‌ می‌‌کنم بازی کند. سیستم ما با ژابی تغییر نمی‌‌کند و برای بهتر شدن ما، ژابی به اندازه کافی‌ خوب است.

آیا په په و واران مدافعان مرکزی شما هستند؟

بار‌ها گفته‌ام که سه‌ مدافع مرکزی خوب دارم که تنها دو تا از آنها بازی خواهد کرد و دیگری استراحت می‌‌کند. در این مورد سیستم چرخشی داریم.

سویا:

۵ بازی را نباخته اند و ما باید با جدّیت به مصاف آنها برویم و سعی‌ کنیم که به پیشرفت کردن خود ادامه بدهیم.

بیل به عنوان مهاجم مرکزی:

در نیوکمپ با دی ماریا جایش را عوض کرد اما نمی‌‌توانم بگویم فردا چه کسی‌ بازی می‌‌کند. بنزما فیکس است اما بقیهٔ را نمی‌‌گویم.

کی‌ رئال مادرید مورد نظر آنچلوتی را می‌‌بینیم؟

نزدیک هستیم. نمی‌‌توانم بگویم چند روز دیگر اما امیدوارم فردا جدّیتی که در نیوکمپ نداشتیم را داشته باشیم. در نیمه دوم تنها خوب بازی کردیم و باید کل بازی را خوب باشیم.

آیا ایارامندی می‌‌تواند در کنار ژابی بازی کند؟

ایارا مقابل بارسا خیلی‌ خوب بود اما سخت است کنار هم بازی کنند. سیستم متفاوت است و با سه‌ هافبک، بعید است که کنار هم باشند.

آیا فکر می‌‌کنید هنوز هواداران سبک شما را متوجه نمی‌‌شوند؟

برای هواداران دشوار است که متوجه شوند زیرا ما هنوز فوتبال خوبی‌ بازی نکردیم. انتقادات بسیار طبیعی است اما من فکر می‌‌کنم سبک بازی تیم مشخص است.

صحبت‌های آلوز که گفته بود اتلتیکو تنها مدعی قهرمانی در کنار بارسا است، توهین آمیز بود؟

نه. اتفاقا سبب ایجاد انگیزه می‌‌شود.

آیا بارسلونا امتیاز از دست خواهد داد؟

نمی‌ دانم. فصل طولانی است ولی‌ قبول دارم شش امتیاز فاصله زیادی است.

ایسکو:

خوب بازی کرد اما مشکلش این بود که در تابستان استراحتی‌ نداشت. حالا ریکاوری کرده است و خوب است.

 

دانیال بازدید : 95 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو، سپ بلاتر ریاست فیفا را به این مسئله متهم کرده است که او برای اهدای جایزه توپ طلا، لیونل مسی را به او ترجیح می‌دهد چرا که به او علاقه‌مند است.

بلاتر 77 ساله در نشستی که در دانشگاه آکسفورد برگزار می‌شد گفته بود : " یکی بیشتر در آرایشگاه وقت خود را از دیگری سپری می‌کند " با اشاره به رونالدو در ادامه می‌گوید : " مسی مرد مهربان و پسر خوبی است ."

همین مسئله باعث شد که رئال مادرید طی نامه‌ای رسمی از فیفا درخواست عذرخواهی کند، رونالدو هم در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این مسئله رسماً اعتراض کرده بود.

رونالدو با قراردادن ویدئو این صحبت گفت:

" این ویدئو ارزش و احترامی که فیفا برای من و باشگاه و کشورم قائل هست را نشان می‌دهد. برای بلاتر آرزوی سلامت و طول عمر دارم و او قطعاً موفقیت تیم و بازیکن مورد علاقه اش را خواهد دید. "

دانیال بازدید : 87 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

 

http://varzesheirani.com/media/news/0/6414.jpg

گرت‌بیل (ولز)، ادینسون کاوانی(اروگوئه)، رادامل فالکائو(کلمبیا)، ادن هازارد(بلژیک)، زلاتان ابراهیموویچ(سوئد)، آندرس اینیستا(اسپانیا)، فلیپ لام(آلمان)، رابرت لواندوفسکی(لهستان)، لیونل مسی(آرژانتین)، توماس مولر(آلمان)، مانوئل نویر(آلمان)، نیمار(برزیل)، مسوت اوزیل(آلمان)، آندره‌آ پیرلو(ایتالیا)، فرانک ریبری(فرانسه)، آرین روبن(هلند)، کریستیانو رونالدو(پرتغال)، شواین‌اشتایگر(آلمان)، لوئیز سوارز(اروگوئه)، تیاگو سیلوا(برزیل)، یایا توره(ساحل عاج)، رابین فن پرسی(هلند)، ژاوی( اسپانیا)

 

دانیال بازدید : 111 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

دهی که هیچوقت فراموش نخواهد شد

مردهمیشه زمین

ستاره ای را که هیچ وقت نامش راازیاد نمی بریم

فرشته ای کوچک

اینه

پیش به سمت چمپیونزلیگ


دانیال بازدید : 82 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

پائولو بنتو، سرمربی تیم پرتغال، در مصاحبه با FIFA.com در مورد شانس کشورش برای فتح جام جهانی، و وضعیت ستاره تیمش، کریستیانو رونالدو صحبت کرده است.

در کمپ تیم ملی چه احساسی وجود دارد؟ شما منتظر بازی پلی آف هستید یا اینکه از عدم صعود مستقیم به جام جهانی ناامید شده اید؟

"فکر می کنم هر دو احساس به هم مرتبط هستند، نه؟ هدف ما رفتن به برزیل با تئوری صعود مستقیم بود. ما به اندازه کافی کار خود را خوب انجام ندادیم، اما حالا با وجود پلی آف، شانس دیگری برای محقق کردن هدمان پیدا کرده ایم. این چیزی است که ما قصد انجامش را داریم."

راجع به کریستیانو رونالدو، فکر می کنید او می تواند بدون کسب مقام در سطح ملی، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته شود؟

"اوزه بیو هم هیچوقت با تیم ملی قهرمان اروپا یا جام جهانی نشده بود، اما ما هنوز هم در مورد 2 تن از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال صحبت می کنیم، و 2 مرد که طی چند سال آینده به عنوان بهترین بازیکنان پرتغال از آنها یاد خواهد شد. رونالدو یک بازیکن فوق العاده است، کسی که برای خودش دورانی خواهد ساخت، و وقتی کفش های خود را آویزان کند، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ پرتغال و این ورزش از او یاد خواهد شد. فکر نمی کنم او برای باقی ماندن به عنوان بهترین بازیکن پرتغال و یکی از بهترین های دنیا بودن، نیازی به کسب قهرمانی بزرگ با تیم ملی داشته باشد."

نظر شما در مورد رونالدو و بازوبند کاپیتانی چیست؟ آیا این بازوبند فشار بیشتری بر او وارد می کند؟

"اینگونه به نظر نمی رسد؛ او خیلی طبیعی با این موضوع برخورد می کند. او برای تصدی این بازوبند، در باشگاه و تیم ملی، مقدار فابل توجهی تجربه کسب کرده است و از وقتی که بسیار جوان بود این نقش را به عهده گرفته بود [کاپیتانی تیم ملی]. این درست است که او هنوز جوان است، اما ما حالا در مورد بازیکنی حرف می زنیم که بسیار بالغ تر و باتجربه تر است. او این نقش را تنها به خاطر قدرت رهبری و توانایی های فنی اش دریافت نکرده است، بلکه او بازیکنی است که هم تیمی هایش احترام زیادی به او قائل اند. ما واقعاً از تمام کارهایی که او برای تیم ملی انجام می دهد خوشحالیم."

به نظر شما سال بعد کدام تیم عنوان قهرمانی جهان را به چالش خواهد کشید؟

"فرم و آمادگی تیم ها از حالا تا جام جهانی 2014 برزیل می تواند تغییر بسیاری داشته باشد. اجازه دهید ببینیم در مدت زمان زیادی که تا آن موقع باقی مانده است چه بازیکنانی به تیم های ملی راه خواهند یافت. با این حال، مانند اکثر مردم فوتبالی، اسپانیا، آلمان، برزیل و آرژانتین را به عنوان مدعیان قهرمانی می دانم. آنها بازیکنان خوبی دارند و همچنین مجموعه قدرتمندی هم دارند و تاریخچه غنی هم دارند...

شاید اسپانیا تنها یک بار قهرمان جهان شده باشد، اما در سالهای اخیر آنها به شدت تیم غالبی بوده اند. آرژانتین قهرمان 2 دوره جام جهانی است، آلمان 3 بار این عنوان را به دست آورده است و برزیل هم 5 بار. به لطف کیفیت منجصر به فرد آنها، قدرت تیمی و سنت های فوتبالی، شانس بسیار بزرگی برای افزودن یک قهرمانی دیگر به تعداد قهرمانی هایشان دارند."

در پایان، از شما می خواهیم که قبل از بازی پلی آف مقابل سوئد، پیامی را برای هوادارن تیم ملی پرتغال بفرستید؟

"پیام من بسیار ساده است. هیچ چیزی در مورد هدف ما تغییر نکرده است، حتی قبل از رقابت های یورو 2012 ما. زمانی که ما برنامه های دراز مدتمان را تأیین می کردیم، اصلی ترین آنها، رسیدن به برزیل بوده است و این هنوز از دستان ما خارج نشده است. آنطور که امیدوار بودیم پیش نرفته است [صدرنشینی در گروه] اما ما پلی آف را برای محقق کردن این اتفاق داریم. مقابل سوئد، ما متناسب با وضعیت مان بازی خواهیم کرد: با ایمان، احترام به حریف، و بیشتر از هرچیزی، اعتقاد فوق العاده ای که می توانیم به برزیل 2014 برسیم."

دانیال بازدید : 95 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (1)

حقيقت اين است كه بازي در نيوكمپ نشان داد كه رئال مادريد آنجلوتي در مسير درستي است . با اين كه تيم بازي را بد شروع كرد اما در زمان مناسب راه افتاد و اگر اشتباهات داوري نبود ، مي توانست سه امتياز را بگيرد . رئال مثل بازي با مالاگا سرحال بود و در مقابل يووه هر چند كه زيبا بازي نكرد اما سه امتياز را گرفت . 

در نيمه اول بازي با بارسا ، انجلوتي تيم را عوض كرد و طبيعي بود كه نياز به هماهنگي باشد . اما حضور ايارامندي باعث شد كه تيم راه بيافتد . رئال توپ را حفظ كرد ، يشتر پرس كرد ، موقعيت ايجاد كرد و همه چيز تحت كنترل بود .
رئال در نيمه دوم راحت تر تملك توپ را در اختيار داشت . در نيمه اول و با حضور راموس ، بارسا 60 به 40 مالكيت توپ را گرفت . در نيمه اول بارسا يك گل زد ، مسي يك موقعيت را خراب كرد و تنها موقعيت جدي رئال در دقيقه 44 بود كه خديرا صاحب موقعيتي شد كه به هندبال آدريانو منجر شد . در نيمه دوم اما تملك توپ 52 به 48 به سود بارسا شد . نيمه دوم 1-1 تمام شد . رئال موقعيت هاي زيادي داشت اما والدس عالي كار كرد .
با سبك آنجلوتي قابل پيش بيني بود كه رئال دير يا زود زيبا بازي كند ، ترديدها را از بين ببرد و راه بيافتد . مربي ايتاليايي كم كم راه خودش را پيدا كرده است . هر چند كه در ابتدا در نيوكمپ به نظر مي رسيد كه كاري از دست مربي ايتاليايي بر نمي آيد اما تعويض هاي هوشمندانه اش بود كه بازي را راه انداخت و جريان را عوض كرد .
لاليگا هنوز تمام نشده است . بارسلونا در اولين الكلاسيكوي فصل موفق به شكست دادن رئال شد اما حقيقت اين است كه اصلا بارسا در الكلاسيكو تيم قدري نشان نداد . بزرگترين شانسشان اين بود كه ديگو لوپز اشتباه كرد تا الكسيس يك گل چيپ بزند و داور هم پنالتي مشخص روي كريستيانو را نديد .
مسلما الكلاسيكو بسياري از اميدها را زنده كرد . آنجلوتي در مدت حضورش در رئال نشان داده كه فرد انعطاف پذيري است و مي تواند از اشتباهاتش درس بگيرد . او نمي خواست كه مثل مورينيو شروعش در الكلاسيكو با شكست 5-0 باشد . به همين خاطر اين بازي را به چشم يك تجربه نگاه كرد . تجربه اي كه مسلما مي تواند چراغي براي آينده اش باشد .
 

دانیال بازدید : 114 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

امروز مجله فرانس فوتبال لیست 23 نفره بازیکنان برای توپ طلای 2013 را اعلام کرد . لیست کامل بدین شرح است : گرت بیل ، ادینسون کاوانی ، رادامل فالکائو ، اادن هازارد ، زلاتان ابراهیموویچ ، اندرس اینیستا ، فیلیپ لام ، رابرت لواندوفسکی ، لیونل مسی ، توماس مولر ، نیمار ، مانوئل نور ، مسعود اوزیل ، آندره آ پیرلو ، فرانک ریبری ، آرین روبن ، کریستیانو رونالدو ، باستین شواین اشتایگر ، لوئیز سوارز ، تیاگو سیلوا ، یحیی توره ، رابین فن پرسی و ژاوی

در این لیست فقط دو اسپانیایی یعنی ژاوی و اینیستا حضور دارند و از لالیگا نیز بیل و کریستیانو از رئال و مسی و نیمار از بارسلونا حضور دارند . بایرن در این لیست شش نماینده دارد . کاپیتان ها و مربیان تیمهای ملی جهان از بین این 23 نفر ، باید سه نفر را انتخاب کنند . حدودا یک ماه دیگر ، سه نفری که بیشترین رای را آورده اند اعلام می شوند .

از سویی لیست نامزدهای بهترین مربی سال هم اعلام شد که کارلو آنجلوتی و مورینیو ، مربی سابق رئال نیز در این لیست هستند . دیگر گزینه ها هم بنیتز ، کونته ، دل بوسکه ، فرگوسن ، هاینکس ، کلوپ ، اسکولاری و ونگر هستند .


 

دانیال بازدید : 73 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (1)

در نظرسنجی ای که توسط وبسایت بین المللی گل انجام شد، بخش اعظم خوانندگان این سایت، فرانک ریبری را به عنوان مرد سال فوتبال جهان و لایق توپ طلا معرفی کردند.

در این نظرسنجی که علاوه بر ریبری، مسی، رونالدو، زلاتان و روبن هم حضور داشتند، مرد فرانسوی بایرن مونیخ با کسب نزدیک به 40 درصد آرا، اول شد. بعد از ستاره فرانسوی، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ به ترتیب با 27.17، 23.15 و 7.57 درصد آرا (که همواره در حال تغییر است)، در رده های دوم تا چهارم نظرسنجی ایستادند.

در این نظرسنجی که ریبری حدود 1000 رای بیشتر از لئو مسی کسب کرده است، روبن هم با 1.41 درصد آرا، در رده آخر قرار گرفته است؛ ضمن اینکه 1.59 درصد خوانندگان این سایت اعلام کرده اند بازیکن دیگری غیر از افراد ذکر شده شایسته کسب Ballon d'Or است.

گفتنی است که، فیفا لیست 23 نفره نامزدهای کسب عنوان مردسال فوتبال جهان را روز 29 اکتبر  اعلام خواهد کرد. جایزه بهترین بازیکن جهان در سال 2013 هم در روز 13 ژانویه در مراسمی در همین مناسبت به او تعلق خواهد گرفت.

دانیال بازدید : 107 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

 انتقاد پيشكسوت يووه از تمايل ويدال به رئال
  ديلي استار : رئال به دنبال سيلوا
 له شدن تدريجي گرت بيل زير فشارها
  تاتا مارتينو :" شايد آن صحنه پنالتي بود "
  كاپا :" نه رئال و نه بارسا شهامت نداشتند "
 از دست دادن تملك توپ براي اولين بار در اين فصل ، در نيوكمپ
  احتمال نرسيدن راموس به سويا
  ماموريت كاتالان ها انجام شد : قضاوت ترسان اونديانو
 دو شكست در لاليگا در زمان گل نزدن كريستيانو
  ادامه تمرينات با ژابي و بدون راموس
  خسه و اثبات شايستگي هايش در زمان موعود
  اميد رئال به كاهش فاصله تا كريسمس
  مارسلو ، دفاع چپ محبوب كارلتو

دانیال بازدید : 113 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

 

زننده تنها گل رئال مادرید در ال‌ کلاسیکو در مورد گلش می‌‌گوید:" کامم تلخ شد. شاید برای بقیهٔ لذت بخش باشد اما من ترجیح می‌‌دهم بازی را می‌‌بردیم. همواره می‌‌خواهم دقایق بیشتری بازی کنم. اگر اینجا هستم باید از زیدان تشکر کنم."

 پنالتی رونالدو:

کاملا واضح بود زیرا من نزدیک به صحنه بودم و پنالتی را دیدم. دشوار است که تصویر را به این نزدیکی‌ ببینی‌ و نتوانی کاری انجام بدهی‌.

بازی:

نیمه دوم عالی‌ بودیم و پیشرفت کردیم. در کل خوب بودیم اما باید به همین روند ادامه بدهیم.

هواداران:

بدون آنها هیچ هستیم. باید به ما کمک کنند و پشت ما باشند.

تعداد صفحات : 116

درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 209
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 1,130
  • بازدید سال : 23,319
  • بازدید کلی : 413,257
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر