loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 95 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

سعی کنید حتی در شرایط سخت هم مثبت اندیش باشید و شاد زندگی کنید . . . . . .

دانیال بازدید : 91 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

یک شمع می تواند بدون آنکه خاموش شود

هزاران شمع دیگررا روشن کند

مثل مهربانی که هیچ وقت با

تقسیم شدن کم نمی شود

زیباست که ببینی کسی میخندد

وزیباتر اینکه بدانی خودت

باعث خنده اش شده ای .

دانیال بازدید : 75 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

كريستيانو رونالدو با گلي كه به يوونتوس زد ، توانست كه چهار ریكارد را بشكند : دو تايشان تاريخي هستند و دو تا تيمي كه نشان از سطح بالاي اين ستاره دارد . كريستيانو بيشترين گل را در يك سال ميلادي در چمپيونزليگ زده است . در سال 2013 توانسته 14 گل بزند و ریكارد 13 گل لئو مسي را بشكند . همچنين با ریكارد اينزاگي به عنوان بهترين گلزن پس از چهار بازي مرحله گروهي اب هشت گل برابري كرد . كريستيانو امروز با 59 گل شوچنكو در جام باشگاه هاي اروپا نيز برابري كرد و فقط رائول ، مسي و فن نيستلروي بالاتر از او هستند . گل كريستيانو از سويي باعث شكسته شدن دو ریكارد تيمي شد . رئال تبديل به اولين تيم تاريخ شد كه در 20 بازي پياپي اروپايي در بيرون خانه گل مي زند و رئال با ركورد بارسا بين 2009 تا 2012 با گلزني در 29 بازي پياپي برابري كرد .

دانیال بازدید : 114 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

جيانلوئيجي بوفون اعتقاد دارد كه عملكرد كاسياس در مقابل تيمش كليدي بوده است . وي گفت : كاسياس عملكردي بي نظير داشت . سه توپگيري فوق العاده انجام داد . تيم : شرايط مثل پارسال است . نبايد اين امتيازات را از دست مي داديم . رئال مادريد : جدا از نتيجه در خط حمله كيفيت بي نظيري دارند .

دانیال بازدید : 59 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

رونالدو با یک گل و یک پاس گل عملکرد بسیار خوبی‌ در تورین داشت و پس از این بازی پاسخگو سوالات خبرنگاران بود.

آنچلوتی بین نیمه به شما چه چیزی گفت؟
به ما گفت که باید تدافعی تر باشیم.

در دفاع آزادی بیشتری وجود داشت. نقش شما دقیقا به چه شکل بود؟
همانطور که گفتم در حال پیشرفت هستیم. می‌‌خواهیم بهتر شویم؛ اما هنوز به نظر جای کار زیادی وجود دارد. مطمئن هستم که بهتر خواهیم شد و در آینده شکست دادن ما دشوار تر خواهد شد. با این حال، باز هم باید پیشرفت کنیم.

۲۲۲ گل برای رئال مادرید. نظرتان چیست؟
بد نیست، نه؟ راحت هستم. در حال حاضر دوران ورزشی خوبی‌ دارم. هم باشگاه و هم هواداران به من انرژی و عشق می‌‌دهند. این کار من است که سعی‌ کنم هر سال بهتر شوم و ثابت کنم که بازیکن بزرگی‌ هستم. باید نهايت تلاش خود را انجام بدهم. ريکارد‌ها من را فریب نمی‌‌دهند. چیزی که من را به هیجان می‌‌آورد، این است که بیشتر از آنچه دارم به دست بیاورم. می‌‌خواهم که حال و آینده بهتری برای خود بسازم.

استدیوم یوونتوس؟
فوق العاده است. می‌‌دانستیم که با هواداران دشواری روبرو خواهیم شد اما این چیز‌ها برای ما عادی است. یوونتوس در بد زمانی‌ به ما خورد زیرا امتیازی نداشت و باید تلاش می‌‌کرد؛ اما ما در نیمه دوم به خوبی‌ جواب دادیم.

 

دانیال بازدید : 110 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

عملكرد كاسياس در مقابل يووه ،‌آنجلوتي را نيز به وجد آورد تا مربي ايتاليايي بگويد :" كاسياس دو توپيگري عالي داشت ، تعيين كننده بود . "
بازي :"‌در نيمه اول از نظر دفاعي جايگيري خوبي نداشتيم . با پوگبا و ماركيسيو مشكلاتي داشتيم . در نيمه دوم كمي بهتر شديم . فشار بيشتري را در ضد حملات از دست داديم . به خاطر اين بازي خوشحالم كه با جديت بازي كرديم . واكنش تيم خيلي خوب بود . شهامت و سرسختي داشتيم . "
راموس در پست دفاع راست :"‌يووه به جناح مخالف توپهاي زيادي مي فرتساد و راموس خوب سر مي زند . بازي خوبي داشت . دفاع وسط است اما وقتي كه تيم نياز داشته باشد ،‌مي تواند دفاع راست شود . دفاع وسط بودشن را دوست دارم . بازيكني است كه مي تواند در پست هاي متفاوتي حاضر باشد . "
بنزما :" فرصت هايي داشت و خيلي كار كرد كه پيرلو را مهار و خنثي كند . "‌
كاسياس :"‌بازي خيلي خوب و تاثيرگذاري داشت . دو توپگيري بي نظير در نيمه اول داشت . براي او آسان نيست كه در هم هبازيها نباشد اما آماده است و معنش اين است كه خيلي حرفه ايست . "
بيل و ضد حمله :" مهاجماين با سرعتي بي نظير داريم و مي خواهيم از تمام زمين استفاده كنيم . اما فقط ضد حمله نمي زنيم . در نيمه دوم تملك توپ را هم داشتيم . "
هو شدن كريستيانو :"‌در بقيه زمين ها نيز اين اتفاق افتاده بود و تاثيري رويش نمي گذارد . "‌
گل يورنته :"‌واران فقط 20 سال دارد و از بهرتين هاي دنياست . نمي شود انتظار داشت كه اشتباه نكند ."

دانیال بازدید : 115 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

سايت ماركا به بازيكنان رئال پس از تساوي در تورين نمره داد .
كاسياس 8 : جلوي سه گل حريف را گرفت . واكنش هايش بي قص و دقيق بودند .
سرجيو راموس 7 :‌در پست دفاع راست قرار گرفت . شروع خوبي نداشت اما به مرور بهتر شد .
په په 6 : تقريبا يك گل زده بود اما تيرك ها اجازه ندادند . خوبي هايش بهتر از بدي هايش بود .
واران 4 :‌روي هر دو گل مقصر بود . روي پوگبا پنالتي كرد و نتوانست يورنته را مهار كند .
مارسلو 6 : بهتر از بازيهاي قبلي بود . در دفاع كمي مشكل دارد .
ژابي 7 :‌70 دقيقه فرمانروايي كرد . يك شوت عالي به تيرك زد .
خديرا 6 : نه خوب بود و نه بد . بود و نبودش تاثيري ايجاد نمي كند .
مودريچ 6 : وقتي تيم عقب مي كشد كمي مشكل دارد . در نيمه دوم بهتر شد .
گرت بيل 7 : خوب است . يك گل خوب زد و با پاي چپ و سرعتش خوب عمل كرد .
كريستيانو 8 : گل اول رئال كه هشتمين گلش در چهار بازي چمپيونزليگ بود را زد . مهارش براي يووه غيرممكن به نظر مي رسيد .
بنزما 7 :‌به كريستيانو پاس گل داد . تاثير مثبتي در تيم دارد .
ايارامندي 6 : اولين تغيير آنجلوتي به جاي ژابي بود .
دي ماريا 5 :‌چيزي از خود ارائه نداد . در مقابل دي ماريا كم آورده ست .
خسه 5 : مثل نيوكمپ ده دقيقه بازي كرد .

دانیال بازدید : 72 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

ترکیب رئال مقابل یووه با خط تهاجمی ویرانگر B.B.C
ترکیب رئال مقابل یووه اعلام شد که خط تهاجمی ویرانگر بنزما - بیل - کریستیانو از نکات قابل توجه ترکیب است :

کاسیاس ، راموس ، واران ، په په ، مارسلو ، ژابی ، خدیرا ، مودریچ ، بیل ، کریستیانو و بنزما .

ترکیب یوونتوس را هم بوفون ، کاسرس ، بارزالی ، بونوچی ، آساموآه ، پیرلو ، ویدال ، پوگبا ، مارکیسیو ، توز و یورنته تشکیل می دهند .

دانیال بازدید : 130 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

رائول می گوید که اگر رئال مادرید می خواهد یوونتوس را شکست دهد، باید به مانند 30 دقیقه آخرش مقابل بارسلونا، عمل کند.

مهاجم افسانه ای رئال مادرید، که در حال حاضر در تیم السعد قطر بازی می کند، معتقد است که بیانکونری استعداد بیش از حدی برای ناراحت کردن تیم سابقش دارد.

رائول به Tuttosport گفت: "مادرید باید به مانند نیم ساعت آخرش مقابل بارسلونا در کمپ نو عمل کند [10 روز پیش]. در آن لحظات، آنها شخصیت بزرگ خود را نشان دادند و کار را برای حریف مان در لیگ سخت کردند [قبل از شکست 2 - 1]."

یوونتوس در یک چهارم نهایی رقابتهای فصل 96- 1995 چمپیونزلیگ، رئال مادرید را حذف کرد، اما تیم اسپانیایی در فینال 2 سال بعد این رقابت ها انتقام آن شکست را از بانوی پیر گرفتند.

رائول در مورد رقابت این دو تیم بزرگ در اروپا گفت: "آنها رقیب سنتی ما بودند. ما بازی رفت سال 96- 1995 را پیروز شدیم، اما در دیدار برگشت شکست خوردیم.

ما ناراحت بودیم، اما توانستیم در فینال سال 98- 1997 آنها را 1 - 0 شکست دهیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم."

رائول همچنین معتقد است که بانوی پیر علی رغم نداشتن بازیکنان زهر داری مانند پاول ندود و الکس دل پیه رو در خط حمله خود، باز هم با حضور بازیکن بزرگی مانند کارلوس توز، می توانند خطرناک ظاهر شوند.

کاپیتان سابق رئال مادرید که بیش از 500 بازی برای این تیم انجام داده بود، در مورد برنامه های آینده اش گفت:

"من در فوتبال خواهم ماند. من 2 گزینه در پیش دارم: بازگشت به کار در رئال مادرید یا ماندن در اینجا [قطر] برای کمک به آمادگی جام جهانی 2022."


 

دانیال بازدید : 73 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

هافبک تیم رئال مادرید، لوکا مودریچ اعلام کرد که آنها بدون هیچ ترسی در دیدار امشب، مقابل یوونتوس قرار خواهند گرفت.

در گفتگو با Bwin، ملی پوش کروات گفت: "ما از یوونتوس نمی ترسیم. آنها تیم بزرگی هستند که احترام می گذاریم، اما هیچ ترسی از آنها نداریم. آنها ترکیبی فوق العاده با بازیکنان فوق العاده دارند، و زمانی که در چنین بازی بزرگی به میدان می روید، می خواهید بهترین بازیکنان تیم حریف هم مقابل شما بازی کنند."

مودریچ همچنین در مورد بازیکنان بزرگی که در رئال مادرید بازی کرده اند، اظهار نظر کرد و گفت:

"بازیکنان بزرگ بسیار زیادی بوده اند که برای رئال مادرید بازی کرده اند... با نگاه به گذشته دور، ما [آلفردو] دی استفانو، [فرانس] پوشکاش را داشته ایم. کمی نزدیک تر، رائول و [زین الدین] زیدان، که یکی از مربیان ماست، بوده اند. و کریستیانو، کسی که آینده، حال و گذشته این تیم است."

او ادامه داد: "این ها بازیکنانی هستند که من بیشترین احترام را برایشان قائلم و ستایش می کنم، اما قهرمان دوران کودکی من، بوبان بوده است. او بیش از 10 سال در میلان بازی کرده است و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ کرواسی است."

وقتی از او در مورد بهترین خاطرات دوران ورزشی اش سؤال شد، بازیکن 28 ساله اذعان کرد که توپی که سال گذشته در رقابت های چمپیونزلیگ درون دروازه منچستریونایتد قرار داد یکی از بهترین خاطراتش بوده است.

"لحظات زیادی داشته ام. اولین بازی ملی من برای کرواسی مقابل آرژانتین، انتقال به رئال مادرید و گلی که در اولدترافورد به ثمر رساندم... با این وجود، هنوز امیدوارم که بهترین لحظات دوران ورزشی ام در پیش باشد."

 

دانیال بازدید : 77 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

آنچلوتی پیش از دیدار در تورین، در مورد حریف رئال مادرید می‌‌گوید.

 به گزارش ESPN, آنچلوتی می‌‌گوید:" آینده یووه در لیگ قهرمانان به سه‌ بازی آخر آنها در این مسابقات بستگی دارد. آنها در مرحله گروهی مشکل بیشتری نسبت به ما دارند اما این مساله، این شانس را به ما می‌‌دهد که راحت تر به مرحله بعدی صعود کنیم."

آنچلوتی در ادامه می‌‌گوید:" باید سیستم چرخشی را انجام دهیم و آماده‌ترین بازیکنان را به زمین بفرستیم. کسانی‌ که آمادگی فیزیکی‌ بهتری دارند و فکر نمی‌‌کنم که این سیستم مشکلی‌ داشته باشد. دو مساله در مورد سیستم چرخشی وجود دارد. اول اینکه شما از مصدومیت جلوگیری می‌‌کنید و از سویی دیگر شما همواره بازیکنان را با انگیزه نگه خواهید داشت. گرچه گاهی اوقات ما با سیستم چرخشی، تعادل خود را از دست می‌‌دهیم که در این زمینه نیاز به بهبود داریم."

کارلتو در مورد مشکلات لوس بلانکوس هم می‌‌گوید:" باید به عنوان یک تیم، دفاع کنیم. باید کار‌های تدافعی را بهبود ببخشیم. این قضیه، بدان معنا نیست که گرث بیل، رونالدو و یا کریم بنزما به محوطه جریمه خودی بیایند. از مهاجمان خود نمی‌‌خواهم که وارد کار‌های تدافعی شوند. به خاطر اینکه نمی‌‌خواهم قدرت گلزنی آنها کاهش پیدا کند."

دانیال بازدید : 134 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

کلودیو مارکیسیو : دوست داشتم کریستیانو و راموس رو از ترکیب رئال کنار می ذاشتم . رونالدو برای اینکه زیاد گل می زنه و راموس هم به این دلیل که لیدر خط دفاع رئاله .

+ مارکا

+ یه سوالی که ذهن منو درگیر کرده اینه که بازم می خوان اینجوری رونالدو رو مهار کنن ؟

http://p3.img.cctvpic.com/program/newshour/20131024/images/1382598319043_1382598319043_r.jpg

دانیال بازدید : 105 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

هافبک ایتالیایی باشگاه پاریس سن ژرمن از برنده احتمالی توپ طلای سال 2013 می گوید.

به گزارش sempreinter، تیاگو موتا، هافبک قدرتمند باشگاه پاریس سن ژرمن، هیچکدام از هم تیمی هایش را شایسته بردن توپ طلای امسال نمی داند.

وی در اظهارنظری در این باره گفت: "ابراهیموویچ، تیاگو سیلوا و ادسون کاوانی، هر سه شایسته حضور در فهرست 23 نفره بهترین بازیکن جهان بودند ولی در مورد برنده، به نظرم لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، در سطحی بالاتر از سایر کاندیداد ها بازی کردند."

موتا و ابراهیموویچ، هر دو سابقه بازی در اینتر میلان را دارند و در حال حاضر در پاریس سن ژرمن با هم، همبازی اند.

 

تعداد صفحات : 116

درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,700
  • بازدید ماه : 3,930
  • بازدید سال : 26,119
  • بازدید کلی : 416,057
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر