loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 82 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

پائولو بنتو، سرمربی تیم پرتغال، در مصاحبه با FIFA.com در مورد شانس کشورش برای فتح جام جهانی، و وضعیت ستاره تیمش، کریستیانو رونالدو صحبت کرده است.

در کمپ تیم ملی چه احساسی وجود دارد؟ شما منتظر بازی پلی آف هستید یا اینکه از عدم صعود مستقیم به جام جهانی ناامید شده اید؟

"فکر می کنم هر دو احساس به هم مرتبط هستند، نه؟ هدف ما رفتن به برزیل با تئوری صعود مستقیم بود. ما به اندازه کافی کار خود را خوب انجام ندادیم، اما حالا با وجود پلی آف، شانس دیگری برای محقق کردن هدمان پیدا کرده ایم. این چیزی است که ما قصد انجامش را داریم."

راجع به کریستیانو رونالدو، فکر می کنید او می تواند بدون کسب مقام در سطح ملی، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته شود؟

"اوزه بیو هم هیچوقت با تیم ملی قهرمان اروپا یا جام جهانی نشده بود، اما ما هنوز هم در مورد 2 تن از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال صحبت می کنیم، و 2 مرد که طی چند سال آینده به عنوان بهترین بازیکنان پرتغال از آنها یاد خواهد شد. رونالدو یک بازیکن فوق العاده است، کسی که برای خودش دورانی خواهد ساخت، و وقتی کفش های خود را آویزان کند، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ پرتغال و این ورزش از او یاد خواهد شد. فکر نمی کنم او برای باقی ماندن به عنوان بهترین بازیکن پرتغال و یکی از بهترین های دنیا بودن، نیازی به کسب قهرمانی بزرگ با تیم ملی داشته باشد."

نظر شما در مورد رونالدو و بازوبند کاپیتانی چیست؟ آیا این بازوبند فشار بیشتری بر او وارد می کند؟

"اینگونه به نظر نمی رسد؛ او خیلی طبیعی با این موضوع برخورد می کند. او برای تصدی این بازوبند، در باشگاه و تیم ملی، مقدار فابل توجهی تجربه کسب کرده است و از وقتی که بسیار جوان بود این نقش را به عهده گرفته بود [کاپیتانی تیم ملی]. این درست است که او هنوز جوان است، اما ما حالا در مورد بازیکنی حرف می زنیم که بسیار بالغ تر و باتجربه تر است. او این نقش را تنها به خاطر قدرت رهبری و توانایی های فنی اش دریافت نکرده است، بلکه او بازیکنی است که هم تیمی هایش احترام زیادی به او قائل اند. ما واقعاً از تمام کارهایی که او برای تیم ملی انجام می دهد خوشحالیم."

به نظر شما سال بعد کدام تیم عنوان قهرمانی جهان را به چالش خواهد کشید؟

"فرم و آمادگی تیم ها از حالا تا جام جهانی 2014 برزیل می تواند تغییر بسیاری داشته باشد. اجازه دهید ببینیم در مدت زمان زیادی که تا آن موقع باقی مانده است چه بازیکنانی به تیم های ملی راه خواهند یافت. با این حال، مانند اکثر مردم فوتبالی، اسپانیا، آلمان، برزیل و آرژانتین را به عنوان مدعیان قهرمانی می دانم. آنها بازیکنان خوبی دارند و همچنین مجموعه قدرتمندی هم دارند و تاریخچه غنی هم دارند...

شاید اسپانیا تنها یک بار قهرمان جهان شده باشد، اما در سالهای اخیر آنها به شدت تیم غالبی بوده اند. آرژانتین قهرمان 2 دوره جام جهانی است، آلمان 3 بار این عنوان را به دست آورده است و برزیل هم 5 بار. به لطف کیفیت منجصر به فرد آنها، قدرت تیمی و سنت های فوتبالی، شانس بسیار بزرگی برای افزودن یک قهرمانی دیگر به تعداد قهرمانی هایشان دارند."

در پایان، از شما می خواهیم که قبل از بازی پلی آف مقابل سوئد، پیامی را برای هوادارن تیم ملی پرتغال بفرستید؟

"پیام من بسیار ساده است. هیچ چیزی در مورد هدف ما تغییر نکرده است، حتی قبل از رقابت های یورو 2012 ما. زمانی که ما برنامه های دراز مدتمان را تأیین می کردیم، اصلی ترین آنها، رسیدن به برزیل بوده است و این هنوز از دستان ما خارج نشده است. آنطور که امیدوار بودیم پیش نرفته است [صدرنشینی در گروه] اما ما پلی آف را برای محقق کردن این اتفاق داریم. مقابل سوئد، ما متناسب با وضعیت مان بازی خواهیم کرد: با ایمان، احترام به حریف، و بیشتر از هرچیزی، اعتقاد فوق العاده ای که می توانیم به برزیل 2014 برسیم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 1,139
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,720
  • بازدید ماه : 4,950
  • بازدید سال : 27,139
  • بازدید کلی : 417,077
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر