loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 75 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

كريستيانو رونالدو ، مهاجم پرتغالي رئال مادريد گفت :"‌هفته هاي پر استرسي را پشت سر گذاشتم . همه در مورد توپ طلا صحبت كردند .  اين كه من مي برم ،‌يا نه ، ريبري مي برد .. كل دنيا در موردش صحبت مي كردند . سعي مي كردم گوش ندهم اما اين صحبت ها به من هم سرايت مي كرد . حتي مادرم از من مي پرسيد :"‌آن را مي بري؟‌" امروز بالاخره راحت شدم . آماده ام تا سال بعد بهتر شوم . "‌
 
وي در ادامه گفت :"‌درست است كه آرام تر شده ام اما نمي گويم كه تلاش براي بهتر شدن را كنار مي گذارم . هر سال اتفاقات متفاوتي رخ مي دهد . قرار نيست كه حالا به خواب ناز بروم .كمي بيشتر از اين را در رئال و تيم ملي پرتغال مي خواهم . توپ طلا يك پايان نيست اما همه بازيكنان رويايش را دارند . "
 
بردن جايزه :"‌لحظه اي احساسي بود ، وقتي پسرم مي خواست بغلم كند ،‌عالي بود . اين باعث شد كه احساساتم فوران كند و اشكهايم جاري شوند . وقتي اشكهاي خانواده ام را ديدم ، بيشتر  گريه كردم . اك هاي صادقانه اي بود . حقيقتا انتظارش را نداشتم و فكر مي كردم خيلي خوشحال باشند . براي كساني كه مر انمي شناختند شايد يك سورپراي بزرگ بود كه ببينند اين گونه گريه مي كنم چرا كه هميشه درون زمين بيشترين تلاشم را مي كنم . براي انهايي كه زندگيم را با آنها شريك بوده ام عادي بود چرا كه مي دانستند چگونه انساني هستم . "‌
 
جايزه :" تا سه روز قبلش به بردن و  اثراشتش فكر نمي كردم .  وقتي جايزه را بردم ، به سبك خودم از آن لذت بردم . "‌
 
كاراكترش :"‌يك انسان عادي هستم . هميشه خوب درك نمي شوم . بي ترديد گاهي بد توضيح مي دهم و وقتي يك بازي را مي بازيم ممكن است كه حرفهايي بزنم كه سوء برداشت شود . از اين حيث كمي بهتر شده ام اما خشصيتم زياد عوض نشده است . هميشه مي خواهم بهتر شوم و به خودم از اين بابت فشار مي آورم . از باختن متنفرم و فرد جنگنده اي هستم . مي خواهم در رئال و تيم ملي در بهترين سطح باشم . اين دليلي است كه گاهي از حرفهايم سوء برداشت مي شود . در منچستر همين طور بود و در مادريد هم همين است . "‌
 
حسادت ها :" يك روز گفتم كه به من حسادت مي كنند چون جوان ، خوشتيپ و ثورتمند هستم . اين يك اشتباه بود . بعد از بازي با من صحبت كردند ،‌ماني كه عصباني بودم كه گل نزدم . گاهي در چنين شرايطي حرفهايي مي زني كه دوست نداري . بارها گفته ام كه من كامل نيست م. من هم يك انسان هستم و ممكن است كه مثل همه بخندم ، گريه كنم و مشكلات خاص خودم را داشته باشم . با گذر زمان و بالا رفتن سنم ، مي فهمم كه نبايد اشتباه كنم . در زندگي شخصي پخته شده ام ،‌همين طور در زندگي حرفه اي . هر بار مردم بيشتر مرا درك مي كنند و مي فهمند كه بيشتر سخت تلاش مي كنم . ترجيح مي دهم در مورد كارم درون زمين قضاوت شود ، نه در بيرونش . "
 
دشمني ها :" به خصوص در بازيهاي خارج از خانه مشخص است . نحوه برخورد با من زياد خوب نيست . به من فحش مي دهند ، چيزهايي مي گويند كه دوست ندارم ... اما عادت كرده ام . اخيرا كمي  از اين حيث هتر شده اند . قبلا مي گفتند :"‌اين پرتغاليه ، چه حرومزاده ايه " حالا مي گويند :"‌كريتسيانو ، توپ  پلاستيكي . " قبلا به مادرم فحش مي دادند و حالا فقط به خودم . "

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 1,917
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,498
  • بازدید ماه : 5,728
  • بازدید سال : 27,917
  • بازدید کلی : 417,855
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر