loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 78 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

زلاتان ایبراهیموویچ مدعی شده است که با حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب تیم ملی پرتغال، آنها مدعی پیروزی مقابل سوئد هستند.

این دو بازیکن جمعه شب و در دیدار پلی آف جام جهانی روبروی هم قرار خواهند گرفت، و اکنون مهاجم تیم پاریسن ژرمن از همتای خود در رئال مادرید تمجید کرده است.

او به Gazzetta dello Sport گفت: "پرتغال تاکنون بسیار خوب عمل کرده است و تیم خوبی دارد. آنها چند بازیکن فوق العاده مانند کریستیانو دارند، و البته مدعی پیروزی هستند.

بازی سختی برای ما خواهد بود؛ صعود کردن به جام جهانی سخت خواهد بود."

او در ادامه اظهار داشت که از ماندن در پایتخت فرانسه خوشحال است: "نمی دانم در ژوئن چه اتفاقی خواهد افتاد؛ من با رئیس باشگاه ملاقات کردم و او به من گفت که مهمترین بخش پروژه پاریسن ژرمن هستم.

شنیدن این حرف خوشایند بود و نمی توانستم در پاریس از این خوشحال تر باشم. ما تیم بزرگی داریم. در واقع، ما در حال تبدیل شدن به یک تیم بزرگ هستیم. اگر می خواهید در رده های بالا کنار بهترین ها باشید، باید عناوینی را فتح کنید."

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 2,313
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,894
  • بازدید ماه : 6,124
  • بازدید سال : 28,313
  • بازدید کلی : 418,251
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر