loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 80 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

آزارد در رقابت های این فصل نمایش های خوبی برای آبی ها ارائه داد و مورینیو هم به تازگی اعلام کرد که او دیگر به بلوغ رسیده است.

به گزارش جوان ایرانی، ادن آزارد، ستاره بلژیکی چلسی، فاش کرد که قصد دارد در رقابت با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، عنوان بهترین بازیکن دنیا را به دست بیاورد.

آزارد در رقابت های این فصل نمایش های خوبی برای آبی ها ارائه داد و مورینیو هم به تازگی اعلام کرد که او دیگر به بلوغ رسیده است.

او که یکی از بهترین های این فصل لیگ برتر بوده، اکنون هدفش را تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا اعلام کرد.

او به اسکای اسپورتس گفت: \"قطعا می خواهم بهترین بازیکن جهان شوم. قبلا بیشتر نگران خود بازی بودم، فوتبال فقط یک بازی برایم بود، می خواستم فقط خودم را با آن سرگرم کنم و درباره چیزی که مردم راجع به من فکر می کنند خودم را اذیت نکنم.

ولی از وقتی به چلسی آمده ام، بیشتر از کیفیت هایم آگاه شده ام، حدسم این است. قبل از آن می دانستم که بازیکن خوبی هستم، ولی خودم را یکی از بهترین بازیکنان جهان نمی دانستم.

حالا می دانم که می توانم با رونالدو و مسی در آینده ای نزدیک رقابت کنم، اگر تلاش بیشتری انجام دهم. نمی دانم که آیا هرگز به آن سطح می رسم یا نه، چون سخت است، آن ها آمار باور نکردنی دارند ولی من مبارزه را قبول می کنم.

قبول دارم، بالغ شده ام. در زمین چندان تفاوت نکرده ام. هنوز هم همان هستم، ولی به این درک رسیده ام که در جمع بهترین های جهان قرار دارم، باید با ثبات بیشتری بازی کنم، بازی به بازی باید خوب باشم. حالا برای تیم مهم هستم، پاس های خوبی می دهم، گل های بیشتری می زنم و چلسی هم عالی بازی می کند.

همه انتظار بیشتری از من دارند. من هر روز این را می شنوم. شاید به همین نظرات کوچک هم نیاز داشته باشم. وقتی مربی همیشه می گوید \"ادن، تو فوق العاده بازی می کنی\"، این خطر وجود دارد که به خواب بروی. به عنوان یک حرفه ای، هر روز باید خود را به چالش بکشید. خود را جلوی آینه قرار دهید. مربی به بازیکنانش نزدیک است، ولی وقتی لازم است که چیزی را به شما بگوید، مستقیم و رو در رو می گوید، البته دوستانه. خوزه می داند که چگونه بازیکنانش را به چالش بکشد.\"

در لیل ، گاهی اوقات در یک سطح خیلی بالا هم بازی می کردم، ولی بیشتر روی زیبایی فوتبالم و این که چگونه می توانم مخاطب را سرگرم کنم متمرکز بودم. هنوز هم تلاشم همین است، ولی موثر تر شده ام و واقعا بازیکنی در خدمت تیم شده ام.

بقیه این تصور را از من دارند که کسی هستم که به چیزی اهمیت نمی دهد. 5 سال است که به طور حرفه ای فوتبال بازی می کنم، به ندرت مصدوم شده ام، رژیم غذایی سخت دارم، خوب می خوابم، استراحت می کنم و همیشه سر وقت کارهایم را انجام می دهم.\"

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 2,016
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,597
  • بازدید ماه : 5,827
  • بازدید سال : 28,016
  • بازدید کلی : 417,954
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر