loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 99 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2014/02/01/primera/1391224828_963893_1391225052_noticia_normal.jpgهوگو سانچز در مورد ضربه برگردان كريتسيانو مقابل گرانادا كه توسط دروازه بان مهار شد، گفت :"‌صحنه را چند بار ديدم . خيلي ارزشمند بود . حركتش حرف نداشت . حيف شد كه دروازه بان گرفت . اگر كريستيانو آن را گل مي كرد ، يكي از بهترين گلهاي دوران فوتبالش مي شد . مثل من پريد . من 2.10 متر پريدم . "
 
وي در اين باره كه پاي كريستيانو تا 2.35 متر بالا رفته است  هم با خنده گفت :" خب قد او بلند تر است . عالي عمل كرد .  براي ضربه برگردان بايد پاي تكيه گاهت را درست بگذاري . من چپ پا بودم و بايد پاي راستم را تكيه گاه مي كردم . بعدش بايد آماده قيچي زدن بشوي . مهمترين نكته اين است كه بتواني حركتت را با سطح و سرعت توپ هماهنگ كني . مهمترين نكته اين است كه دستانت آماده باشند تا با كمر زمين نخري . حركت كريستيانو تقريبا عالي بود . فقط گل شدن را كم داشت . "
 
هوگو در اين باره كه كريستيانو تا كنون شش بار تلاش كرده كه گل برگردان بزند ،‌گفت :"‌خوب است كه به تلاش ادامه بدهد . من خودم يك ساعت تمرين كردم تا به بهترين سطح برسم . صادها و هزاران بار تلاش كردم . بايد تكرار كني و تكرار كني . كمتر كسي است كه بتواند همچون كريستيانو توان اين كار را داشته باشد . "
 
وي در اين باره كه كريستيانو بيش از او براي رئال گل زده هم گفت :" كريستيانو مثل من يك هميشه برنده است و گلهايش هم اين را نشان مي دهند . اين شخصيت به او كمك مي كند تا به هر چه مي خواهد برسد . به شايستگي برنده توپ طلا شد . ايده هاي بسيار مشخصي دارد و اگر بخواهد گل برگردان بزند ،‌مي زند . "

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 1,333
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,914
  • بازدید ماه : 5,144
  • بازدید سال : 27,333
  • بازدید کلی : 417,271
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر