loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 83 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

كريتسيانو رونالدو با روزنامه فرانسوي تله فوت در مورد شرايط خودش و باشگاه رئال صحبت كرد .
 
سلام كريستيانو
 
بنجوق !
 
 
 
فرانسوي بلدي ؟‌
 در حد چند كلمه .
 
 
 
راست است كه داري فرانسوي ياد مي گيري ؟
خوب است چرا كه شايد روزي بخواهم در فرانسه زندگي يا بازي كنم . مهم است كه بتوانم اين زبان را ياد بگيرم .
 
 
 
به نظرت در سال 2014 بهتر هم مي شوي ؟‌
 شكستن ركورد 69 گلم مشكل است اما غير ممكن نيست . بهترين عملكردم را بايد مثل هميشه و هر فصل داشته باشم . اميدوارم كه مشكل مصدوميت نداشته باشم . مهم است كه هميشه آماده باشي . زدن بيش از  69 گل خيلي مشكل است اما برايش اماده ام ... براي رسيدن به آن تلاش مي كنم و بعدش ببينيم كه چه مي شود . احتمالش هست .
 
 
 
توپ طلاي دومت را كجا گذاشتي ؟‌
 فعلا نزد خودم است . مدتي آن را در برنابئو به نمايش گذاشتم  لحظه اي خوب و احساسي بود . هواداران رئال براي كسب آن به من خيلي كمك كردند و اين اداي احترام به آنها بود . به زودي آن را در موزه ام در ماديرا مي گذارم .
 
 
 
همه در مورد اشك هايت پس از كسب توپ طلا مي گويند . اين كريستيانوي واقعي بود كه رونمايي شد ؟
خوب است كه بسياري از واكنشم سورپرايز شدند .  اما آنهايي كه مرا خوب مي شناستند ، مي دانند كه اين كريستيانوي واقعي است . اين تصويري نيست كه بخواه ماز خودم نشان دهم اما آن يك لحظه خاص بود ك هپسرم در كنارم بود . به عنوان يك پدر ، داشتن چنين پسري حس خيلي خوبي دارد . يكي از زيباترين شبهاي زندگي من بود . احساس زيادي داشتم و نتوانستم خودم را كنترل كنم . طبيعي بود . اميدوارم سال بعد هم اين اتفاق تكرار شود .
 
 
 
نا اميدي ريبري از اين كه جايزه را نبرد ،‌درك مي كني ؟‌
 بله ، او هم مثل مسي مي توانست لياقتش را داشته باشد چرا كه چيزهاي زيادي برد ، جامهاي زيادي برد و گلهاي زيادي زد اما اين بار نوبت من بود . مرد مبه من راي دادند و سال قبل ، سال خوبي براي من بود .
 
 
 
با فرانسوي هاي زيادي در دوران فوتبالت كار كردي ، هنوز با آنها رابطه نزديك داري ؟
با اورا به طور مثال در ارتباط هستم . دوست خوبي است  ، البته به طور كلي با منچستري هاي زيادي در ارتبط اسهتم .
 
 
 
در مورد بنزما و واران چه فكر مي كني ؟‌
 بازيكنان بي نظيري هستند كه فصل خوبي داشتند . به ما كمك كردند تا از نظر تيمي رشد كنيم . امسال ، سال بنزماست . به خاطرش و اين كه در رئال مانده خيلي خوشحاليم .
 
 
 
زيدان در رئال چه اهميتي دارد ؟‌
 كارلو آنجلوتي مربي بزرگي است . خوب است كه در كنار او هستيم . زيدان نيز كار خوبي داشته است و كار كردن با او بي نظير است چرا كه تجربه بزرگي است و مي داند كه چطور با بازيكنان صحبت كند . از حضور در اين جا خيلي خوشحالم و اين يك روياست كه امسال چمپيونزليگ را ببرم . كار كردن با آنها ،‌شانس رسيدن به اين جامها را افزايش مي دهد .
 
 
 
از فرانسه چه شناختي داري ؟
فرانسه كشوري است كه هميشه با پرتغالي ها آشنا بوده است . مادرم چند سال در اين جا كار كرده و در فرانسه خانواده دارم . اين كشور و زبانش را دوست دارم . در طول تعطيلات چند باري به فرانسه رفته ام . به هواداران فرانسويم بايد بگويم كه اميدوارم به حمايت از من ادامه دهند تا بهترين عملكردم را ارائه دهم .
 
 

چمپيونزليگ حريف سرسختي در چمپيونزليگ خواهد بود ؟‌
 نه فقط براي رئال ، بلكه براي كل تيمها . پي اس جي حريف بسيار مستحكمي است ك هبازيكنا نبسيار خوبي دارد  . يكي از بختي هاي اصلي چمپيونزليگ هستند .
 
 
 
(خبرنگار تله فوت كليپي را به او نشان مي دهد كه بسياري از هواداران رئال از او تمجيد مي كنند)
 خيلي زيبا بود و اين محبت برايم عجيب نيست چرا كه هواداران رئال هميشه به من نزديك بوده اند . در دو سال اخير بيشتر در كنار من بود ، مورد حمايت قرار گرفتم  و برايم شعار خواندند ... حضور در اين جا و اين باشگاه بي نظير است .
 
 
 
فوتبالت را در رئال تمام مي كني ؟‌
 تا 33 سالگي با رئال قرارداد دارم و اميدوارم در اين جا بمانم . خيلي راضي و خوشحالم .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,784
  • بازدید ماه : 4,014
  • بازدید سال : 26,203
  • بازدید کلی : 416,141
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر