loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 90 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

 گرث بیل به هوادارن رئال مادرید اطمینان داده است که هنوز بهترین فرم او از راه نرسیده، و تأیید کرد که پیش فصل او تازه تمام شده است و در رئال مادرید جا برای پیشرفت بیشتر نیز وجود دارد.

در ابتدای انتقال بازیکن ولزی به پایتخت اسپانیا، به خاطر از دست دادن پیش فصل در تابستان، دچار مشکلات جسمانی شده بود. اما بعد از اینکه در وقفه ایجاد شده به خاطر بازی های ملی در ماه اکتبر، برنامه خاصی برای او تدارک دیدند، او اکنون و در ماه نوامبر رفته رفته فرم خوب خود در رئال مادرید را پیدا می کند.

با این حال، این بازیکن 24 ساله هنوز هم احساس می کند که باید پیشرفت کند. بیل پیش از سفر به اردوی تیم ملی ولز، در گفتگو با تلویزیون رسمی باشگاه رئال مادرید، گفت:

"هنوز در بهترین فرم خود نیستم. پیش فصل برای من تازه تمام شده است و من هنوز هم می توانم چیزهای بیشتری ارائه کنم. حالا می توانم گل های بیشتری به ثمر برسانم و برای کسب عناوین قهرمانی به تیم کمک کنم. تنها به کمی زمان نیاز دارم تا 100% آماده شوم.

حالا همه می توانند ببینند که چه کارهایی می توانم انجام دهم. من باید به کار کردن ادامه دهم و امیدوار باشم که گل های بیشتری به ثمر برسانم.

بازی کردن در کنار کریستیانو؟ او شگفت انگیز است، و هر هفته هت تریک می کند. بازی کردن در کنار او مایه افتخار من است."

برچسب ها گرت بیل- , رونالدو ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 2,200
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,781
  • بازدید ماه : 6,011
  • بازدید سال : 28,200
  • بازدید کلی : 418,138
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر