loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 91 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

‌بدترين ويژگي بنزما بي ترديد فراز و نشيب اوست . به حدي كه اگر شب خوبش باشد ، مهار ناپذير است و اگر در شب بدش باشد ،‌سوهان روح هواداران . او در مقابل ويارئال در شب خوبش بود و با دو موقعيت دو گل زد .
 
وي در مورد رسيدن به آمار گلهاي رونالدو نازاريو در رئال گفت :"‌خيلي خوشحالم چرا كه به بازيكني بي نظير رسيدن . رونالدو براي من در كنار زيزو ، بهترين بازيكن تاريخ است . افتخار مي كنم كه شمار گلهايم به او رسيد و حالا بايد به تلاش ادامه بدهم . "‌
 
بازيكن فرانسوي در مورد تاثير پذيري خو داز اسطوره برزيلي گفت " از خيلي لحاظ ها از او الگو مي گيرم . اول در مورد عزم گلزني . اما از او خيلي چيزهاي  ديگري هم ياد گرفتم . مثل حركت در مقابل دروازه بان . از كودكي رونالدو نازاريو را دنبال مي كردم و هنوز قبل از بازيها كليپ هايش را مي بينم .
 
وي در مورد كارش با زيدان گفت :" خيلي خوب كار م ند . اما حقيقت اين است كه من و او هر روز روابط خيليخ وبي با هم داريم . زيدان مثل برادر بزرگتر من است . با من خيلي تصحبت مي كند و به من در مورد روشم در مقابل دروازه توصيه مي دهد و جواب هم داده است . به طور مثال پيش از بازي با ويارئال به من گفت كه روي تير اول خيلي تحرك داشته باشم و همين گونه گل اول را زدم . "‌
 
بنزما در مورد آنجلوتي نيز تاكيد كرد :" خيلي خوب است .  مهاجمي هستم كه اعتماد مربيش را دارد . خيلي خوب بازي مي كنم و حمايت همه را دارم . "
 
وي در مورد تفاوت عملكرد فعلي خود با اول فصل گفت :"‌از نظر بدني خيلي بهتر هستم اما حس مي كنم كه مشكل در مورد اعتماد به نفس بود چرا كه موقعيت هاي زيدي ايجاد مي كردم اما توپ وارد نمي شد ....  حالا همه چيز فراموش شده است و بيشتر از حضور در تيم لذت مي برم . "

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 1,740
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,321
  • بازدید ماه : 5,551
  • بازدید سال : 27,740
  • بازدید کلی : 417,678
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر