loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 95 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)
گرت بیل تأیید کرده است که کریستیانو رونالدو الگوی وی است و امیدوار است که همکاری فوق‌العاده‌ای با او در زمین داشته باشد.
بیل در تابستان تاتنهام را به مقصد رئال مادرید ترک کرد اما در ابتدا پس از چند مصدومیت تقلای زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم انجام داد.
به هر حال او کم‌کم نشان می‌دهد که چرا رئال مادرید 86 میلیون پوند برایش پرداخت کرده است. وی با شرح کمک‌های رونالدو به خود برای هماهنگی با زندگی در اسپانیا اظهار داشت: رونالدو هم‌تیمی و دوست بسیار خوبی است. او همیشه توصیه‌های زیادی برای من دارد و خیلی به من کمک می‌کند.
وی ادامه داد: قبل از اینکه با رونالدو ملاقات کنم، او الگوی من بود و حالا این مسئله قوی‌تر شده است. او همه چیز را برایم بسیار آسان‌تر می‌کند. می‌توانیم همکاری فوق‌العاده‌ای با هم در زمین داشته باشیم.
بازیکن ولزی رئال مادرید خاطرنشان کرد: هر هفته بازی کردن با رونالدو و تماشای وی در تمرین باعث می‌شود چیزهای زیادی از او یاد بگیرم. برایم مهم است که کارهای او را ببینم و امیدوارم بتوانم به عنوان بازیکن پیشرفت کنم.
وی اضافه کرد: فکر می‌کردم کارم راحت‌تر باشد اما کم‌کم در حال یادگیری زبان اسپانیولی هستم. یادگیری این زبان برای من ضروری است تا احساس همبستگی بیشتری با تیم پیدا کنم. هم‌تیمی‌های من به من کمک می‌کنند تا احساس راحتی کنم.
بیل گفت: رئال مادرید بهترین باشگاه دنیا است که در آن تحت فشار هستید تا افتخارات فراوانی به دست آورید. برای پیروزی در همه مسابقات تلاش می‌کنیم و امیدوار هستیم که این فصل بتوانیم قهرمان لیگ قهرمانان شویم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 215
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,796
  • بازدید ماه : 4,026
  • بازدید سال : 26,215
  • بازدید کلی : 416,153
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر