loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 112 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

روبرتو کارلوس مطمئن است که ستاره رکورد شکن رئال مادرید امسال جایزه توپ طلا را دریافت خواهد کرد.

ملی پوش پرتغالی آقای گل فعلی لالیگا و چمپیونزلیگ است و اکنون مدافع چپ سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید مدعی شده است که این مهاجم باید به خاطر عملکرد فوق العاده اش پاداشی دریافت کند.

کارلوس به teinteresa.es گفت: "کریستیانو شایسته توپ طلاست، و من فکر می کنم امسال او این جایزه را دریافت خواهد کرد.

کاری که کریستیانو انجام می دهد و به طور منظم گلزنی می کند باید پاداشی داشته باشد. فکر می کنم او پیروز خواهد شد."

سپس کارلوس در مورد نحوه شروع فصل رئال مادرید و فرم ابتدای فصل گرث بیل اظهار نظر کرد.

"اگر مادرید بهترین بازی خود را ارائه دهد، که در حال حاضر کم کم شروع کرده اند، فکر می کنم آنها قهرمان لیگ خواهند شد. آنها ترکیب خوبی دارند که متشکل از بازیکنان جدید، جوان و با تجربه است. فکر می کنم پروژه آنها فوق العاده باشد.

بیل یکی از بهترین بازیکنان جهان است. او این را در انگلستان ثابت کرد و اکنون در رئال مادرید هم کارهای فوق العاده خود را شروع کرده است. مطمئنم که او یکی از بهترین ها خواهد شد. همچنین او هنوز جوان است و جا برای پیشرفت دارد."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 2,209
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,790
  • بازدید ماه : 6,020
  • بازدید سال : 28,209
  • بازدید کلی : 418,147
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر