loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 87 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)
 
رائول گونسالس، مهاجم اسپانيايي السد قطر امشب (سه شنبه) در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا بايد برابر سپاهان ايران قرار گيرد. اين در حالي است که تيم‌هاي سابق او يعني رئال مادريد و شالکه فردا شب (چهارشنبه) در ليگ قهرمانان اروپا برابر هم به ميدان مي‌روند.
رائول گونسالس درباره اين که دوست دارد کدام تيم از بين دو تيم رئال مادريد و شالکه به مرحله بعد ليگ قهرمانان اروپا راه يابد، گفت: خب! من در رئال مادريد رشد کرده‌ام و به بازيکن بزرگي تبديل شدم و تقريبا تمام زندگي حرفه‌اي‌ من در آنجا سپري شد و توانستم به همراه رئال مادريد به افتخارات زيادي دست يابم. پس از آن دوره کوتاهي را در شالکه سپري کردم، اما از تمام لحظات حضورم در شالکه لذت بردم. هيچ وقت شالکه را فراموش نمي‌کنم، هنوز هم دوستان خوبي در آنجا دارم. فکر مي‌کنم موقع تماشاي اين بازي کاملا بدون استرس باشم و خيلي راحت بازي را نگاه کنم.
رائول در ادامه گفت: شالکه قدرت کمتري نسبت به رئال مادريد دارد و بايد با اين مساله در دو بازي رفت و برگشت کنار بياييد. بازيکنان شالکه بايد تمام توان خود را در برابر رئال مادريد به کار ببندند و البته به شانس هم نياز دارند. اگر شالکه بتواند در خانه نتيجه‌ خوبي کسب کند مي‌تواند به فکر موفقيت در خانه رئال مادريد باشد، در غير اين صورت شانس بسيار کمي در ورزشگاه سانتياگو برنابئو دارد. اي کاش مي توانستم در اين ديدار به ميدان بروم. من از هر دو تيم خاطرات خوبي دارم و اين دو تيم هميشه در قلب من خواهند ماند.
مهاجم سابق رئال مادريد درباره بازيکنان کليدي دو تيم، گفت: قطعا کريستيانو رونالدو بهترين بازيکن رئال مادريد است. او اکنون در اوج آمادگي به سر مي‌برد. من عملکرد رونالدو را تحسين مي‌کنم. به نظرم او توانسته نشان دهد چرا يکي از بهترين بازيکنان جهان است. ديگر بازيکني که براي رئال مهم است، ژابي آلونسو است. آلونسو بازيکني است که در مرکز ميدان نقش مهم و کليدي را براي رئال مادريد بازي مي‌کند. پس از او نيز کاسياس و راموس ديگر بازيکنان مهم رئال مادريد هستند.
مهاجم اسپانيايي السد قطر در پايان درباره حضور در ورزشگاه و تماشاي ديدار شالکه و رئال مادريد گفت: قطعا مي توانست اتفاق خوبي باشد، اما من تيمم در ليگ قهرمانان بازي حساسي دارد و به همين خاطر نمي‌توانم در ورزشگاه حاضر باشم، اما حتما اين ديدار را از تلويزيون تماشا خواهم کرد.
رئال مادريد در دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا فردا (چهارشنبه) در گلزن‌کرشن مهمان شالکه است.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 1,459
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,040
  • بازدید ماه : 5,270
  • بازدید سال : 27,459
  • بازدید کلی : 417,397
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر