loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 79 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

ایسکو در گفتگو با آخرین شماره از مجله رسمی یوفا، در مورد چند ماه اول حضورش در رئال مادرید گفت:

برداشت اول از زندگی در رئال مادرید؟

"انتظار این را نداشتم که تا این حد خوب پیش برود؛ من رسیدم و بازی های خیلی خوب من در لیگ نیز ادامه پیدا کرد؛ گل زدم، پاس گل دادم و به تیم هم کمک کردم. امیدوارم بتوانم به همین ترتیب ادامه دهم."

تاکنون بزرگترین چالش شما چه بوده است؟

"من برای مدتی طولانی حرفه ای نبوده ام، بنابراین می خواهم بگویم که بزرگترین چالش من، آمدن به رئال مادرید بوده است، چرا که من بخشی از یک تیم متوسط مانند مالاگا بودم. پیوستن به بزرگترین باشگاه دنیا واقعاً یک چالش بزرگ است... و البته یک چالش فوق العاده."

خصوصیات این تیم رئال مادرید چیست؟

"رئال مادرید جایگاهی تاریخی دارد، و احتمالاً همین باعث می شود تا حریفان ما پیش از رویارؤیی کمی بترسند. ما همچنین تیم بزرگی داریم، که از بهترین بازیکنان دنیا تشکیل شده است: کریستیانو رونالدو، بیل، سرخیو راموس، ژابی آلونسو،..."

آیا این تیم توانایی فتح دهمین چمپیونزلیگ را دارد؟

"فکر می کنم این چالشی برای همه است و ما واقعاً در این مورد هیجان زده ایم. این موضوع نباید تبدیل به وسواس شود، چرا که می تواند مانعی برای تیم باشد، اما ما خیلی خوب بازی می کنیم و مشتاق رسیدن به فینال هستیم."

بازی کردن در کنار بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو چگونه است؟

"بازی کردن در کنار بهترین بازیکن دنیا فوق العاده است. او در هر جلسه تمرینی به من کمک می کند، چرا که همیشه میل به پیروزی و بهترین بودن دارد."

از زمانی که به مادرید آمده اید، زیدان چگونه کمک تان کرده است؟

"خوب، همه ما زیدان را می شناسیم، او یکی از نمادهای رئال مادرید است. در هر جلسه تمرینی، حتی با بازی کردن در کنار ما، او چیزهایی به ما یاد می دهد."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 2,478
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,059
  • بازدید ماه : 6,289
  • بازدید سال : 28,478
  • بازدید کلی : 418,416
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر