loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 113 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آنجلوتی :” کریستیانو فردا بازی می کند “

کارلو آنجلوتی اعلام کرد که فردا کریستیانو بازی می کند تا گل بزند و کفش طلایش را قطعی کند .

کریستیانو :” آماده است . فردا بازی خواهد کرد . مشکلی وجود ندارد . ”

تمایل میلان :” این را خواندم . صحت ندارم . رابطه بسیار خوبی با میلان دارم . با گالیانی خیلی صحبت می کنیم . اما این فقط یک بحث رفاقتی است . آینده ام کاملا مشخص است . ”

لوپز :” دچار مصدومیت شده است و به همین خاطر به او استراحت دادیم . قبلش مشکلی نداشت . این فقط یک مصدومیت جزئی است و می خواهیم در فینال در بهترین سطحش باشد و به همین خاطر به او استراحت داده ایم . ”

خدیرا :” به او دقایقی را خواهیم داد چرا که نیاز دارد . در ویگو خیلی خوب کار کرده است . بعدش مشکلی نداشت . می تواند یک گزینه برای فینال باشد . ”

ترکیب بازی فردا :” هنوز تصمیم نگرفته ام . فردا تصمیم می گیرم . ”

جایگزین ژابی :” اصلی ترین گزینه اوست چرا که برای گرفتن جای ژابی او را خریدیم و بازی در این پست را بلد است . او توان حضور در همه بازیها را دارد . چه بازیهای مهم و چه غیر مهم . حضور در رئال آسان نیست . در ابتدا مشکلات بدنی داشت و بازی نمی کرد . از کارش راضی هستیم . سال بعد بهتر بازی خواهد کرد و کیفیت لازم برای حضور در فینال را دارد . ”

بازی فردا :” باید جدیت را داشته باشیم تا برای آخرین بازی فصل آماده شویم . امیدوارم هواداران رفتار محبت آمیزی داشته باشند . ”

رئال دوست دارد چه تیمی لالیگا را ببرد ؟ ” تمایل رئال این است که روند این هفته مان را ادامه بدهیم . جو خوبی در رختکن وجود دارد . ب به خوبی آماده شده ایم . جدیت لازم را داریم . باید هفته بعد نیز همین گونه باشیم تا آماده شنبه شویم . فردا یک بازی جذاب خواهیم داشت . فکر می کنم که خوب است که تیمی که لایق بردن است ، برنده شود . ”

هفته فینال چمپیونزلیگ چطور خواهد بود ؟ ” خیلی عادی . باید آرامش لازم را داشته باشیم ، خبو تمرین کنیم و به خوبی اماده شویم . این هفته خوب بود چرا که تقریبا همه بازیکنانمان برگشتند . باید این روند را ادامه بدهیم . ”

چه نمره ای به فصل اولتان می دهید ؟ مورینیو در فصل اولش گفت که فوق العاده بوده است … ” (می خندد) . دوست ندارم نمره بدهم . نظر شخصی خودم را دارم . منتظر بازی لیسبون هستم . همه منتظرش هستند . بعد از آن بازی در مورد کار خودم نظر می دهم . البته دوست ندارم در مورد کار خودم صحبت کنم . اول باشگاه باید نظر بدهد ، بعد بازیکنان و بعدش رسانه ها . ”

وقتی در فینال بود ، پیش از فینال ها کلیپ برای بازیکنانش پخش می کرد :” برایشان کلیپ پخش می کنم تا نشان بدهم که در چه لحظه ای هستند . باید خیلی خاص آماده شوند . یک کلیپ کوتاه پخش می کنم تا حواس بازیکنان پرت نشود . خیلی خاص خواهد بود . ”

زیدان :” خیلی چیزها یاد گرفته است . شخصیت و توانش را دارد . به خوبی یاد گرفته تا با بازیکنان صحبت کند و به آنها انگیزه بدهد و برنامه تمرین را بچیند . آماده سرمربیگری در هر تیمی است . این تصمیمی است که خودش بگیرد . اگر دست من باشد ، دوست دارم با ما بماند . ”

تردید در مورد ترکیب لیسبون :” بحثی ندارم . فعلا به آماده سازی تمرینات فکر می کنم . روز قبل از بازی ترکیب را مشخص می کنم . “

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 856
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,437
  • بازدید ماه : 4,667
  • بازدید سال : 26,856
  • بازدید کلی : 416,794
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر