loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 70 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

فوق ستاره پرتغالی امروز جایزه آلفردو دی استفانو را دریافت کرد.به گزارش AS، کریستیانو رونالدو توانست به جایزه آلفردو دی استفانو که هر سال به بهترین بازیکن لالیگا تعلق میگرد، دست پیدا کند.
او پس از دریافت این جایزه در پاسخ به سوال در مورد رفتن به مراسم توپ طلا گفت: "مهم این است که من در حال حاضر اینجا هستم و باید از این جایزه لذت ببرم. برایم خیلی مهم است که این جایزه را از خود دی استفانو دریافت کردم. من فیلم های بازی او را دیده ام، او یک پدیده بود."

رونالدو در مورد تماس سپ بلاتر با او، به شوخی چنین پاسخ داد: "من هیچ تماسی از بلاتر نداشته ام، یا شاید منشی من فراموش کرده است که به من خبر بدهد."

این ستاره 28 ساله که چند روزی است به دلیل مصدومیت دور از میادین است، درباره آسیب دیدگی خود گفت: "مصدومیت من به طور کامل خوب شده است. چند روزی است که به شرایط بازی برگشته ام ولی به دلیل احتیاط در مقابل وایادولید بازی نکردم، اما از مسابقه آینده به میدان خواهم رفت. من در وضعیت بسیار خوبی هستم، شاید بهترین شرایطی که تا به حال داشته ام."
او در ادامه راجع به اتلتیکو مادرید گفت: "تیم بسیار قدرتمندی است، با یک مربی بزرگ و بازیکنان و دروازبان خوب. از پارسال شاهد قوی تر شدن آن ها بودم. بدون شک آنها برای قهرمانی خواهند جنگید، اما به نظرم در پایان رئال مادرید قهرمان لالیگا خواهد شد."

کاپیتان تیم ملی پرتغال در پاسخ به این سوال که در انتهای فصل هدف اصلی او لیگ قهرمانان اروپا است یا جام جهانی، گفت: "شما باید به هرچیز در وقت خودش فکر کنید. در حال حاضر من با رئال مادرید هستم و به موفقیت در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا فکر می کنم، مطمئنا زمانی که جام جهانی از راه برسد، به آن هم فکر خواهم کرد. ما در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم و قدم به قدم در حال کامل شدن هستیم و این روند را تا پایان فصل برای به دست آوردن جام قهرمانی ادامه خواهیم داد."

لازم به ذکر است رونالدو دو سال پیش نیز موفق به بردن این جایزه شده بود و سال قبل هم این عنوان به رونالدو رسید.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 1,111
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,692
  • بازدید ماه : 4,922
  • بازدید سال : 27,111
  • بازدید کلی : 417,049
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر