loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 138 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

سلام
تقریبا دو سه هفته پیش بود که موضوع اون فیلم معروف بلاتر و حرفاش در حاشیه سخنرانیش در آکسفورد پخش شد و خوب به هر نحوی صحبت هایی علیه کریس رونالدو و توهین به شعور مخاطبان و طرفداران کریس رونالدو بود ....

بگذریم از وقتی این فیلم رو دیدم تصمیم گرفتم برنامه حضورم در زمان حضور بلاتر در ایران رو عوض کنم و بدون اینکه توسط رسانه خاص یا باشگاه خاصی که می تونستم وارد این مراسم بشم به عنوان یک فرد عادی و طرفدار فقط روز ورود بلاتر به ایران یا روز مصاحبه مطبوعایتش برم و پوستر کریس روتالدو رو نشونش بدم والبته حرکتم محترمانه و بدون تنش و برهم زدن نظم مراسم و برنامه های فدراسیون فوتبال باشه ....
روز موعود یعنی روز آمدن بلاتر به ایران فرار سید ولی چون ساعت پروازش عوض شد و به بامداد موکول شد خوب طبیعاتا نشد برم ... پس برنامه رو گذاشتم برای روز 5 شنبه و کنفرانس مطبوعاتی .....
هر چند این تصمیم رو با کسی در میان نگذاشته بودم و اگر می گذاشتم قطعا خودم می تونستم نزدیک به 50 نفر رو حداقل بکشونم اونجا اما گفتم شاید این کار باعث اخلال بشه و همه مان رو هدایت کنند به سمت درب خروجی !!!!
البته شنیده بودم یکی دو سایت هواداری رئال فراخوان داده بودند اما در عمل هیچ حرکتی نکرده بودند و فقط یک جو احساسی و فراخوانی بسنده کرده بودند ....
ظهر 5 شنبه نزدیک ساعت 1 خودم رو به هتل آزادی رسوندم و با جمعیت عکاس و خبرنگار و مسئولان فدراسیون و هتل که آماده تشریفات مراسم بودند روبرو شدم و مثل بچه های مودب یک گوشه منتظر ایستادم و در این بین هر از گاهی یکی دو کارمند فیفا می آمدند بیرون برای سیگار کشیدن و با هاشون که گپ میزدم ( اصلا معلوم نیست خواستم زبان انگلیسیم رو به رختون بکشم) متوجه شدم بلاتر با نیم ساعت تاخیر به مراسم میاد و من این رو به اقای دادرس مسئول فعلی کمیته استیناف و مدیرسابق باشگاه های پیکان و ... منتقل کردم و خیالش راحت شد و رفت که کمی استراحت کنه و باقی عکاسان جلوی در هم رفتند داخل از چای و شیرینی داخل استفاده کنند ...!!! و من همچنان وردوی هتل و ورودی سالن رو چک می کردم که کجا بایستم که در اولین لحظه حضور بلاتر بتونم راحت مقابلش باشم و صداش کنم و عکس رو نشون بدم ...
نزدیکای اومدن بلاتر بود که به بالاخره یکی از اشنایان که تو تیم حفاظتی مراسم بودند رو پیدا کردم و دیگه خیالم راحت شد اگر هم به فرض حراست من رو بگیره خودی محسوب می شوم و مشکلی نیست!!! مشغول گپ و گفتگو بودیم که ناگهان آژیر پلیس اسکورت به گوش رسید و ماشین ها وارد محوطه پارکینگ شدند!!!
ماشین های 2014 بنز و بی ام دبلیو که وظیفه حمل و نقل بلاتر و دوستان رو به عهده داشتند!!! حراستی ها همه رو به داخل هدایت کردند که هنگام پیاده شدن کسی جلوی درب نباشد و من که از قبل چنین چیزی رو می دونستم داخل و جلوی درب وردی سالن کنفرانس به حالت یکی از اعضای استقابل کننده ستادم!!!! و وقتی بلاتر به یک قدمیم رسید خیلی شیک و مجلسی صداش کردم و پوستر و باز کردم و عکس کریس رو نشونش دادم و یک خنده معنا دار کرد و نفهمیدم به چه دلیلی از کفاشیان خواست که اول برگرده سمت اتاقش و چند دقیقه بعد برگرده به سالن!!!
و از اینجا به بعد بود که مسئولان و همراهان همگی ریختند سرمن که ببینند این عکس چیست و ماجرا چیست؟!! خواستند عکس رو برای بلاتر ببرند که امضا کنه و من قبول نکردم یعنی اولش عکس رو دادم اما بعد پشیمون شدم و پس گرفتم ...
تا مصاحبه مطبوعاتی تمام شد و دوباره بلاتر آمد برای سوار شدن به ماشین حرکت به سمت فرودگاه دوباره صبرکردم همه عکس هاشون رو گرفتند و بعد وقتی بلاتر و کفاشیان سوار ماشین شدند دوباره عکس رو درآرودم و رو به سمتی که بلاتر نشسته بود نشونش دادم و بلاتر با دست اشاره کرد و دست تکان داد و لبخندی زد و خداحافظی کردیم ....

و اینگونه بود که ادای دین من به نیابت از تمام طرفداران کریس انجام شد و حالا بعد از رفتن ماشین ها دو 3 خبرنگار آمدند و شروع کردند به کری خوندن و اینکه مسی بهتر هست و ... و اینا و جالب تر از همه آقای دادرس بود که می گفت من خودم از سمی و رونالدو خیلی بهترم و ...!!!

در هر صورت کار من درست و غلط از نظر خودم درست بود و فرصتی برای نشان دادن شور و شوق خودمون تو این جامعه ای که هیچ چیز و هیچ برنامه ای برای جوانان در نظر گرفته نمی شود و همه چیز به سود عده ای خاص و اطرافیانشون هست باید خودمون ابتکار عمل داشته باشیم و آدرنالین خونمون رو بالا پائین کنیم و از یکنواختی که مسئولان کشوری بارمون فراهم کردند دربیاوریم ....
باز هم میگم حرکت من کاملا خود جوش بود و خودم از خبرنگاران خواستم بنویسند یک فرد عادی که سوتفاهمی پیش نیاید یا مشکلی برای خبرنگاران بوجود نیاید چون تمام کسانیکه اونجا بودند خبرنگار و عکاس بودند و نمی خواستم مشکل احتمالی براشون پیش بیاید ... به تنها چیز ی هم که فکر نکردم زاویه دوربینها بود من می خواستم خود بلاتر این موضوع رو ببینه که دید و وقتی صداش کردم مستر بلاتر!!! و عکس رو بهش نشان دادم خودش متعجب شد و جا خورد!!! و همین جا خوردنش برای من یک دنیا می ارزید!!! و حالا می خواد دوربین ها ثبت کرده باشند و مخابره کنند یا نکنند یا نمی دونم به سایت کریس رونالدو ابسگاه رئال مادرید خبر اطلاع رسانی بشه یا نشه برام مهم نیست ...مهم حرفی بود که زدم و بهش عمل کردم ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 1,883
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,464
  • بازدید ماه : 5,694
  • بازدید سال : 27,883
  • بازدید کلی : 417,821
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر