loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 101 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

مرجع خبری رونالدو  رزبلاگ:

پس از آنکه شب گذشته در شهر زوريخ، فدراسيون جهاني فوتبال عنوان مرد سال را به کريستيانو رونالدو اعطا کرد، فرانک ريبري در محل انجام مراسم سکوت کرد.

به نقل از فارس،اين ستاره فرانسوي که در کنار ليونل مسي آرژانتيني، دو نامزد ديگر براي اين عنوان بودند، پس از بازگشت به هتل محل اقامت، بغضش ترکيد و لب به شکايت و انتقاد باز کرد.

وي به خبرنگار روزنامه بيلد آلمان گفت: من که با بايرن در سال گذشته هر چه عنوان بود، کسب کردم، ديگر بايد چه کار مي‌کردم که انتخاب شوم؟

ريبري که حتي در اين گزينش پس از ليونل مسي، سوم شد، افزود: کسب عنوان دومي يا سومي اصلا با هم هيچ فرقي ندارد. باور کنيد آدمي زياده‌خواه نيستم و کسب اين عنوان، هدفم نبود.

او ادامه داد: ترجيح مي‌دهم با بايرن بازهم هر عنواني که ممکن است کسب کنم و قهرمان جهان بشوم. همين مهم است.

ريبري آنگاه عنوان کرد: طبيعي است بازيکني که به اينجا مي‌رسد، دلش مي‌خواهد برنده شود اما ديگر به آن فکر نمي‌کنم. ما بازيکن بايرن هستيم و از همين خوشحالم. خوشحاليم که همگي به نمايندگي بايرن اينجا حضور داشتيم.

ستاره 30 ساله باوارايي ها در مورد عنوان اعطا شده مرد سال جهان اظهار داشت: کسب اين جايزه مسلما خوب بود. به خصوص براي هواداران، باشگاه و همسرم. هر چند که براي خودم مهم‌ترين چيز نبود. خوشحالم که اين موضوع برايم به اتمام رسيد. حالا مي‌خواهم همه عناوين فصل جاري را يکبار ديگر کسب کنم.

اين اظهارات در حالي عنوان شد که ميشل پلاتيني، رئيس فرانسوي يوفا و هموطن ريبري از عدم انتخاب لژيونر مونيخي‌ها به شدت انتقاد کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 956
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,537
  • بازدید ماه : 4,767
  • بازدید سال : 26,956
  • بازدید کلی : 416,894
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر