loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 78 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

آنجلوتی در مونیخ هفتمین فینال جام باشگاه های اروپای دوران فوتبالش را تجربه می کند ، پس چیزی نیست که بتواند او را شگفت زده کند . در ذهنش یک بازی برابر را تجربه می کند . هر دو تیم بارها گفته اند که فینال ۵۰-۵۰ است . مربی ایتالیایی جشن اتلتیکو را اتفاقی می داند که به سودشان است . در حقیقت اتلتیکو تیمی است که همه می شناسیمش . جنگیدند و تا آخرین لحظه برای بردن لالیگا تلاش کردند . تا آخرین ثانیه مقابل کرنری که پینتو جلو آمد ، دفاع کردند .

اتلتیکو برای لالیگا جنگید اما رئال سخت منتظر چمپیونزلیگ است . رئال می خواهد شب بی نظیرش در مونیخ را شنبه تکمیل کند . شبی که بازیکنان پیراهن ” برای دسیما ” را به تن کردند . شاید آن شب می توانستند پیراهن ” برای لالیگا ” را به دست بگیرند اما روحیه شان را باختند و خیلی بد شد . لالیگا از دست رفت اما آنجلوتی کاملا مطمئن است . او چمپیونزلیگ های بی نظیری را برده یا باخته و در لیسبون چیزی برایش عجیب نخواهد بود .

دانیال بازدید : 92 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

وقتی دیروز خبرنگار با اصرار از کریستیانو پرسید که چرا در برخی بازیها با مصدومیت شدید حضور پیدا می کند ، او با چهره ای اخمو و خشمگین پاسخشان را داد .

ستاره پرتغالی که دوست نداشت بگوید که مصدومیتش به علت فشار آوردن به بدن خودش بوده ، خطاب به خبرنگار گفت :” فقط یک بازی را بگو که با مصدومیت بازی کرده باشم ، فقط یکی !”

دانیال بازدید : 85 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

رئالی ها فردا به لیسبون سفر می کنند

 

رئال مادرید برنامه سفرش به لیسبون را مشخص کرده است . همچون دو قهرمانی قبلی در اروپا ، رئال از دو روز قبل از بازی به پرتغال سفر می کند که کل تیم شامل ژابی در اردو هستند تا اتحاد ایجاد شود .

بازیکنان و کادر فنی رئال در هتل مجلل تیوولی اقامت می کنند . هتلی که خورخه مندس ، وکیل کریستیانو نیز در آن حضور دارد و ۶٫۸ کیلومتر تا استادیوم لوز فاصله دارد . در زمان بازی با اسکورت پلیس ، اتوبوس تیم در کمتر از ده دقیقه به استادیوم می رسد .

رئال مادرید جمعه ، روز قبل از بازی هم می داند که چه برنامه ای دارد . صبح ، بازیکنان ویدئویی را می بینند که آنجلوتی آماده کرده است . بعد از ظهرش هم در هتل لوز تمرین می کند . بعدش آنجلوتی و یک بازیکن در کنفرانس مطبوعاتی حاضر می شوند . سران دو تیم نیز جمعه شب با مسئولان یوفا جلسه خواهند داشت .

 

 

دانیال بازدید : 87 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کریستیانو و دی ماریا در تیم بهترین های اروپا

 

مرکز مطالعه و آنالیز آمار فوتبال که مقرش در سوئیس است ، دو رئالی را در تیم برتر قاره اروپا در این فصل قرار داد .

در حقیقت با آنالیز لیگهای اسپانیا ، انگلیس ، آلمان ، ایتالیا و فرانسه ، این کریستیانو و دی ماریا بودند که در تیم برتر قرار گرفتند . تیم برتر بدین شرح است : بوفون ، آلوس ، کیه لینی ، تیاگو سیلوا ، آلابا ، پیانیچ ، گابی ، سیلوا ، دی ماریا ، کریستیانو و سوارز .

دانیال بازدید : 115 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کارواخال :” تیمی که کمترین اشتباه را انجام دهد ، قهرمان می شود “

 

دنی کارواخال ، دفاع راست رئال مادرید در مورد فینال چمپیونزلیگ گفت :” مهمترین بازی سال برای ماست و امید زیاید داریم . غیر قابل تصور است . شاید هشت ماه پیش رسیدن به این جا قابل پیش بینی نبود . سخت تلاش کردیم تا به این جا برسیم و انگیزه و امید زیادی داریم . ”

اتلتیکو :” پس از بردن لالیگا امید زیادی دارند اما این یک فینال بسیار برابر خواهد بود . ”

کلیدهای فینال :” فینال ها را جزئیات کوچک تعیین می کنند . تیمی که کمتر اشتباه کند ، جام را می برد . امیدواریم که اتلتیکو خوب فضاها را ببندد ، برای هر توپ بجنگد و موقعیت ایجاد کند . ”

پیغام به هواداران :” سالها از دور به دسیما امید داشتند و حالا یک گام کوچک فاصله داریم . امیدواریم که آنها یار شماره دوازدهم در لیسبون باشند . “

دانیال بازدید : 95 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کوئنت رائو :”باید طوری در لیسبون بازی کنیم که گویی آخرین بازی عمرمان است “

 

فابیو کوئنت رائو ، بازیکن رئال مادرید در مورد فینال چمپیونزلیگ گفت :”در این فینال شانس تیمی بیشتر نیست . ۵۰-۵۰ است . اما باید طوری بازی کنیم که گویی آخرین بازی عمرمان است . البته احترام زیادی به اتلتیکویی می گذاریم که لالیگا را برده است . ”

کوئنت رائو در مورد این که بازی شنبه در استادیوم تیم سابقش ، بنفیکا برگزار می شود هم گفت :” باید از فینلا چمپیونزلیگ لذت برد ، به خصوص آن که در خانه دومم برگزار می شود و خیلی خاص است . ”

وی در مورد این که در جام جهانی حضور می یابد هم گفت :” آماده در خدمت مربی هستم و می خواهم که بهترین عملکردم را داشته باشم . “

دانیال بازدید : 79 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ضیافت ناهار تیمی در والدبباس در روز دوشنبه

 

دوشنبه یک روز خاص در والدبباس بود . پس از اتمام تمرین ، بازیکنان بر خلاف همیشه به پارکینگ نرفتند تا سوار خودروهای درجه یکشان شوند .

در حقیقت این بار آنجلوتی تصمیم گرفته بود که ضیافت ناهار اتحادی را برای تیم تدارک ببیند . کارلو می خواست که شاگردانش از نظر روحی در بهترین شرایط باشندئ و به همین علت این مراسم را تدارک دید .

دانیال بازدید : 89 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فینال مصدومان مبهم

 

در فاصله ۴ روز تا فینال لیسبون ، همچنان ابهامات وجود دارند . کم هم نیست . کریستیانو می رسد ؟ حضور دیگو کاستا کاملا منتفی است ؟ آردا بازی می کند ؟ بنزما و په په چطور ؟ هنوز چیزی مشخص نیست . فقط مشخص است که ژآبی به علت سه کارته شدن به فینال نمی رسد .

دیگو کاستا در انتظار یک معجزه است . سیمئونه نمی خواهد شانس حضورش را رد کند و تا آخرین لحظه منتظر می ماند . اتلتیکو به او نیاز دارد . اگر نرسد ، ویا در نوک خط حمله قرار می گیرد . آدریان و رائول می توانند جایگزین کاستا شوند . البته احتمال دارد که ماریو ، گابی و تیاگو در خط هافبک قرار گیرند تا چولو خط هافبک مستحکمی را مورد استفاده قرار دهد .

در نقطه مقابل شانس حضور آردا خیلی بالاست . به احتمال زیاد مشکلی ندارد . ماجرای کریتسیانو هم همین است . به خبوی ریکاوری کرده و در لوز بازی می کند .

البته آنجلوتی روی په په و بنزما تردید دارد . “خوشبین یا بدبین نیستم . واقع گرا هستم . ” او حتی گفت که اگر په په نرسد ، به واران جوان اعتماد می کند . از سویی اگر بزنما نرسد هم ایسکو جایش را می گیرد . او در میانه مزین بازی می کند و کریستیانو و بیل دو مهاجم خواهند بود .

دانیال بازدید : 114 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

خانواده سلطنتی اسپانیا هم به لیسبون سفر می کنند

 

خانواده سلطنتی نیز شنبه آینده به لیسبون سفر می کند تا بازی میان رئال و اتلتیکو در فینال چمپیونزلیگ را از نزدیک تماشا کنند.

این اولین بار در تاریخ چمپیونزلیگ است که دو تیم همشهری بازی می کنند . رئال مادرید ۹ بار قهرمان اروپا شده و پس از ۱۲ سال می خواهد برای دهمین بار به جام برسد .

دانیال بازدید : 76 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

گرت بیل ، بازیکن ولزی رئال ابراز امیدواری کرد که شنبه در فینال لیسبون گل بزند .

چه حسی داری ؟
روبراه هستم . حس خوبی دارم .

چرا با باقی تیم تمرین نکردید ؟
این اتفاق طبیعی است . در بازی آخر هفته مصدومیتی داشتم و فردا با تیم تمرین می کنم .

و کریستیانو
امیدواریم که باشد . همه منتظر هستیم . این آخرین بازی فصل است و بردنش خیلی مهم است .

رسیدن به فینال چه اهمیتی دارد ؟
یک رویاست . یک هدف است . همه می خواهند آن را ببرند و ما هم می خواهیم پیروز باشیم .

دوست داری مثل فینال کوپا در این فینال هم گل بزنی ؟
امیدوارم . معنیش این است که می بریم . خیلی مشکل است چرا که می دانیم اتلتیکو تیم خوبی است . اگر ببریم خیلی خوشحال می شویم .

گلزنی در فینال چه حسی دارد ؟
می خواهم بهترین عملکردم را داشته باشم . اگر گل بزنم ، راضی خواهم بود . در غیر این صورت تلاش می کنم که در کل فصل به تیم کمک کنم . ”

شانس تیمی را بیشتر می دانید ؟
حقیقتا خیر . آنها در شرایط خوبی هستند . لیگ را بردند و فصل را خوب تمام کردند . برایشان آرزوی موفقیت می کنم . می خواهیم برنده باشیم .

فشارها چطور است ؟
طبیعی است . همه می خواهند که چمپیونزلیگ را ببرند . می دانیم که خیلی مشکل است چرا که حریف مشکلی داریم . بهترین عملکردمان را ارائه می دهیم تا چمپیونزلیگ را ببریم .

اتلتیکوی بدون کاستا با زمان حضورش فرق دارد ؟
بازیکن فوق العاده ایست و این را در کل فصل نشان داده است .ا ما اگر نباشد ، بازیکنان خوب دیگری هستند که جایش را بگیرند . اگر نباشد ، جایش خالی است اما مهاجمان خوب دیگری هم دارند .

اتلتیکو را کلا چطور می بینید ؟
در خط دفاع خیلی قدرتمند هستند و این را در کل فصل نشان دادند . این را خوب می دانیم چرا که چهار بار با آنها بازی کردیم . می خواهیم پیروز شویم .

دانیال بازدید : 102 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

حمله قریب به ۷۰ هزار نفری اسپانیایی ها به لیسبون

 

جمعه و شنبه اسپانیایی ها به لیسبون سفر می کنند . در حقیقت ۳۴ هزار اسپانیایی (۱۷ هزار نفر برای دو تیم ) در استادیوم می نشینند اما حدودا همین تعداد آدم بدون بلیط به لیسبون می روند و این بازی تاریخی را در خیابان های پرتغال تماشا می کنند .

پرتغالی ها برای سفر اسپانیایی ها هیجان زده اند . آنها می دانند که کسب و کارشان رونق پیدا می کند و درآمد خوبی به جیب می زنند .

تب چمپیونزلیگ میان اتلتیکویی ها نیز داغ است . اسپانسر پیراهن این تیم خبر از اتمام پیراهن هایشان در فروشگاه ها داده است و از سویی بلیط فروشی اتلتیکو بلیط فروشی پخس بازی در کالدرون را هم از دیروز آغاز کرده است .

دانیال بازدید : 98 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

کریستیانو رونالدو در مصاحبه با رئال مادرید تی وی در مورد شرایط بدنی خودش صحبت کرد و گفت :” خیلی بهتر هستم . ”

شرایط بدنی :” حس خیلی خوبی دارم . به نظرم به زودی صد در صد می شود . ”

ریسک :” هیچ کس نمی خواهد چنین فینال موعودی را از دست بدهد . فینالی که دوازده سال است که به دنبالش بودیم . مهم است . اما اگر بدنم اجازه ندهد ، دنیا به آخر نمی رسد . اما خواهم رسید . خیلی مطمئنم . ”

مصدومیت در پایان فصل :” این اتفاقات رخ می دهد . وقتی بازیکنی در بالاترین سطح رقابت حضور دارد ، باید تمرین و بازی کند . گاهی بدن پاسه منفی می دهد . بدشانسی اوردم که این مشکل را پیدا کردم اما طبیعی است . همه بازیکنان مشکل پیدا می کنند . بازیکنان مهم نیز مصدوم می شوند . مهم این است که آماده باشی . ”

ریسک :” ریسکی وجود ندارد . همان طور که قبلا گفتم ، حس خوبی دارم و به بازی شنب همی رسم . گاهی مشکل از آمادگی ذهنی است . احساس درد می کنی و فکر می کنی بیشتر می شود . اعتماد به نفست هم کم می شود . ”

بازیهای بسیار مهم :” این خیلی مهم است . در طول سال سخت تلاش می کنیم تا به این بازیها برسیم . امیدوارم که در بهترین سطح باشم و هواداران با ما باشند . همین طور پرتغالی ها . نیازشان داریم . ”

خوشبیتی اتلتیکو : “ّردن همیشه حس بهرتی ایجاد می کند . اتلتیکو خوشحال و امیدوار است اما فینال یک بازی متفاوت است . ۵۰-۵۰ است . مطمئنم می بریم . ”

اتلتیکو می گوید که شانسش بیشتر است :” آنها می گویند که شانسشان بیشتر است ؟ خیلی عالی ! درون زمین خواهیم دید . “

دانیال بازدید : 89 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آس

 

آس ، ۳۰ اردیبهشت

 

کاسیاس ۳۳ ساله شد

کاپیتان شنبه سومین فینال چمپیونزلیگش را تجربه می کند

دیگو کاستا به لیسبون نه اما به جام جهانی می رسد

سیمئونه البته امیدوار است :” چند روز مانده و نمی توان پیش بینی کرد “

په په بعید است اما کریستیانو و بنزما به فینال می رسند

دو برادر با دوچرخه راهی لیسبون شدند


مارکا

 

مارکا ، ۳۰ اردیبهشت

 

اسطوره های ۹ قهرمانی رئال در اروپا راه را نشان دادند

“تعصب و امید “

آمانسیو ، میاتوویچ ، هیرو ، مورینتس و خنتو که روی هم ۱۴ قهرمانی دارند، در مورد فینال صحبت کردند :” فشار دسیما خیلی بالاست”

چولو فقط با یک معجزه به فینال می رسد

حضورش در فینال عملا غیرمنتفی است اما چولو تا آخرین لحظه امید دارد

کریستیانو در میان مصدومان

دانیال بازدید : 100 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مانولو :” پیش بینی فینال مشکل است “

 

مانولو سانچز دلگادو ملقب به ” مانولو” ، مهاجم اسبق اتلتیکو در مورد فینال چمپیونزلیگ صحبت کرد .

وی گفت :” این فینال خیلی برابر خواهد بود . اتلتیکو با قهرماین لالیگا به میدان یم آید و روحیه خیلی خوبی دارد . رئال نیز همین طور چرا که به فینال رسیده اند و پس از چندین سال می خواهند قهرمان شوند . پیش بینی مشکل است . “

دانیال بازدید : 78 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

1veAwPdUT2nO

 

از مدل مو و برخی از جزئیات صورت او که بگذریم به دندانش هایش می رسیم. او زمانی که تازه مشهور شده بود دندان هایی نامرتب و به هم ریخته داشت اما اکنون دندان های بسیار مرتبی دارد. عکس پایین نشان می دهد ارتودنسی چه تفاوتی در چهره مردسال فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ درآورده است

دانیال بازدید : 104 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فیلیپه لوئیز :” رئال بهترین تیم اسپانیا را دارد”

 

فیلیپه لوئیز ، بازیکن اتلتیکو در مورد بازی تیمش با رئال مادرید در فینال چمپیونزلیگ صحبت کرد .

وی در مورد تفاوت بازی با رئال با بارسا گفت :” هر دو مشکل هستند . مقابل بارسا پنج مساوی و یک برد داشتیم . ۹ سال است که در اسپانیا هستم و هرگز در نیوکمپ پیروز نشدم . شکست دادن رئال هم خیلی مشکل است . ”

وی افزود :”بازیکنانشان فشارهای بسیار بالایی را متحمل می شوند . با دپور و اتلتیکو به سختی شکستشان دادیم . این دو تیم سبک های متفاوتی دارند . رئال مادرید می تواند به راحتی سیتمش را عوض کند چرا که بازیکنان چند پسته زیادی دارد . رئال مادرید بهترین ترکیب دنیا را دارد و کار مشکلی است . “

دانیال بازدید : 76 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سر زدن موراتا به مدرسه فوتبال ایسیدرو

 

در فاصله پنج روز تا فینال لیسبون و پس از زدن دو گل در بازی اخیر لالیگا به اسپانیول ، آلوارو موراتا به مدرسه فوتبال ایسیدرو سن خوزه سر زد . میشل ، مربی المپیاکو که اخیرا قهرمان لیگ یونان شده بود هم او را همراهی کرد .

ایسیدرو سن خوزه ، بازیکن سابق رئال و مدیر این مدرسه فوتبال خطاب به شاگردان گفت :” موراتا یک الگو برای شماست . از کودکی از همین جا آغاز کرد و باید به او افتخار کنیم . ”

موراتا در تمرینات شرکت کرد و به بچه ها اموزش داد . نحوه ضربه زدن و تمرینات را برایشان توضیح داد . بچه ها با دقت به توصیه های این مهاجم جوان و میشل توضیح می دادند .

تعداد صفحات : 116

درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 589
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,170
  • بازدید ماه : 4,400
  • بازدید سال : 26,589
  • بازدید کلی : 416,527
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر