loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 94 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

“راموس ، مدافعی برای ثبت در تاریخ”

 

با این روند دیگر جای خالی در بدن راموس نمی ماند تا افتخارات دوران ورزشیش را در ان خالکوبی کند . دسیمو با تمام افتخاراتش ، چمپیونزلیگ سرجیو راموس است . از آغاز فصل آسه آسه در این تورنمنت حرکت کرد و تا زمان قهرماین آارم نگرفت . گلهایش مقابل مونیخ ، تحقیر نوئر بود و دیشب خود را بخشی از تاریخ باشگاهی با رکورد جام باشگاه های اروپا کرد . دفاع وسط های بزرگ تاریخ رئال می توانند راحت باشند . میراثشان دست آدم درستی افتاده است. راموس توانست که تیم را روی دوشش بکشد او آرام نگرفت . گلش ، نجات دوستش ایکر بود که در بهترین شبش نبود .

راموس و کاسیاس لحظات مشکلی را با هم در رئال سپری کردند چرا که برخی بی مسئولیت ها رئالی بودنشان را زیر سوال بردند . به همین خاطر این دو همدیگر را بغل کردند تا شادی که سالها منتظرش بودند را با هم تقسیم کنند . بازیکن آندلوسی در لحظات مشکل فصل همیشه حامی رختکن بوده است . تلاش و انگیزه اش همیشه نتیجه مثبتی داشته است . او در یکی از احساسی ترین شب های تاریخ اروپا بازیگر نقش اول بود .

دانیال بازدید : 77 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

 

کلیپ خوشحال جالب ژابی بعد از گل بیل

لــیــنــک دانــلـــود

کلیپ هنرنمایی راموس با سنل گاوبازی :))

لــیــنــک دانــلـــود

کلیپ به هم ریختن کنفرانس خبری کارلتو :))

لــیــنــک دانــلـــود

همشون قشنگن و کم حجک از دست ندین :)

دانیال بازدید : 117 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

کریستیانو :” ّبرای دسیما و رکورد شکنی به رئال آمده بودم “

 

کریستیانو بالاخره به رویایش که قهرمانی اروپا با رئال مادرید بود دست پیدا کرد .

او که مشخص بود که هنوز مشکل مصدومیت را دارد ، گل چهارم رئال را در مقابل اتلتیکو به ثمر رساند . وی گفت :” از وقتی به این باشگاه آمدم همیشه احساس می کردم که آماده ام . هر لحظه فشار را حس می کردم تا بازیکن بهتری شوم . برای بردن دسیما و رکورد شکنی به این جا آمدم . بالاخره این لامصب را بردم ! ارزش ریسکش را داشت . ما برنده شدیم .

دانیال بازدید : 79 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

ایکر :” دسیما فراتر از جام جهانی است “

 

ایکر کاسیاس ، دروازه بان رئال در پایان بازی با اتلتیکو گفت :” دسیما فراتر از جام جهانی است . مدتها بود که چمپیونزلیگ را نبرده بودیم . ده عدد رندی است . دو سال است که با روحیه به دنبال دهمین قهرمانی اروپا هستیم . باید به اتلتیکو و هوادارانش تبریک گفت که تا آخرین لحظه ادامه دادند . ”

فینال :” خیلی مشکل بود . آنها روی یک حرکت بد ما یک گل شانسی زدند و ما موفق به جبران نشدیم . ۹۰ دقیقه تلاش کردیم و در وقت های تلف شده مساوی کردیم . اما با توجه به موقعیت ها نتیجه عادلانه ای بود . آنها خوب دفاع کردند و فرصت را از دست ندادند . ”

جام :” خیلی اذیت شدیم . لایق این جام بودیم . در آخرین لحظه شانسی را بدست آوردیم که قبلش نداشتیم . لایق این تورنمنت بودیم . بعدش در وقت های اضافه آنها اذیت شدند و گل بیل کار را تمام کرد . ”

هواداران :” هواداران عظمت و بزرگی ما را نشان دادند . حالا باید این چمپیونزلیگ را جشن بگیریم و آماده فصل بعد شویم . ”

اشتباه خودش روی گل :” اشتباه می کنیم و بعد باید تصحیحش کرد . دسیما در خاطر می ماند . نمی خواهم دراماتیکش کنم . جدا از این اشتباه ، تیم پیروز شد . “

دانیال بازدید : 69 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

خوشحالی رونالدو که واقعا اعصاب اتلتیکویی ها رو خورد کرد

 

 

اینم بوس آبدار ایکر مقدس چون خودش رو مقصر گل اول میدونست

 

 

دانیال بازدید : 87 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

 

آنخل دی ماریا ، بهترین بازیکن بازی رئال مادرید و اتلتیکو در پایان دربی مادرید با تلویزیون اسپانیا صحبت کرد .

وی می گوید :” به نظرم می دانستیم که بازی مشکلی است و اگر گل بزنند عقب می کشد و خیلی مشکل می شود . می دانستیم اگر گل بزنیم به گند کشیده می شوند و در وقت اضافه جبران می کنیم . ”

حس خاص :” یک حس بی نظیر دارم . قابل توصیف نیست . نمی شود که دستاوردمان را توضیح داد . لایق قهرمانی بودیم . حالا باید به جشن ادامه بدهیم و لذت ببریم . ”

عقب رفتن پستش :” دچار مصدومیت شده بودم و می ترسیدم که بدوم تا مصدومیت شدید شود . به همین خاطر مربی تصمیم گرفت که مارسلو را اضافه کند تا او در حملات شرکت کند . ”

جام خیلی :” خیلی خوشایند است که اولین چمپیونزلیگم و دسیمای باشگاه را کسب کردم . خیلی خوشحالم چرا که از کودکی رویایش را داشتم . به خاطر تلاش تیم و فداکاری یک ساله خرسند هستم . لیگ و شانس سه جامه شدن را از دست دادیم . حیف شد . ”

شرایط کریستیانو :” در کل بازی حضور داشت . کمی مصدوم بود اما تا جام جهان خیلی مانده و آماده خواهد شد . ”

استادیوم لوز :” این جا را می شناختم . این جا خانه من در لیسبون بود . خاطرات خوشی از این جا پیش از پیوستن به رئال داشتم . از حضور در بنفیکا خرسند بودم اما از بردن چمپیونزلیگ بیشتر خوشحالم . “

دانیال بازدید : 81 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

گرت بیل ، مرد فینالها

 

گرت بیل واقعا داره غوغا میکنه با گلهای حساسی که به ثمر میرسونه.گل در فینال کوپا دل ری و گل در فینال

چمپیونزلیگ به شخصه دارم میگم این دو گله خیلی او رو پیش تماشاگرا محبوب کرده بخصوص استارت فراموش

 نشدنیش در فینال کوپا

دانیال بازدید : 95 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

 

کریستیانو رونالدو هفدهمین گل چمپیونزلیگی خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و حالا فقط رائول را به عنوان بهترین گلزن تاریخ جام باشگاه های اروپا بالای سر دارد .

در حقیقت او با گلش به اتلتیکو از مسی پیشی گرفت و رکورد تاریخی ۱۷ گل در یک فصل را ثبت کرد .

دانیال بازدید : 111 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دو ضربه سر باعث شد که این کارلو آنجلوتی خوش قلب باشد که دسیما را برای رئال مادرید به ارمغان می آورد .

جامها را خوش قلب ها می برند . همان طور که آنجلوتی با خوش قلبی تا آخرین لحظه آخر منتظر ماند . همان طور که سرجیو راموس شجاع دل در دقیقه ۹۳ جلوی شکست را گرفت . همان طور که خداوند به حدی ایکر خوش قلب را دوست داشت که نگذاشت بدترین اشتباه دوران فوتبالش تبدیل به یک رسوایی شود و دعای او و پسرش مارتین را پذیرفت و رئال را به دسیما رساند .

همان طور که گرت بیل در دومین فینالش برای دومین بار گل قهرمانی را زد . او کسی بود که بر خلاف نیمار ، اهل خودنمایی نبود . پس او هم خوش قلب بود . همان طور که مارسلوی همیشه خوشحال انتقامش از نیمکت نشینی هایش در این فصل را با یک سوپر گل و پس از آن اشکهایش گرفت . همان طور که کریستیانوی خوش قلب در دقیقه ۱۱۹ از روی نقطه پنالتی گل شماره ۱۷ خود را در چمپیونزلیگ امسال به ثمر رساند و بالاتر از کریتسیانو آقای گل تاریخ جام باشگاه های اروپا شد .

خدا به فوتبال رحم کرد . اگر سیمئونه با این سبک کثیف که مبنایش را ضد فوتبال ارائه می داد ، به قهرمانی می رسید ، مشخص نبود که چه بلایی بر سر آینده فوتبال می آمد . شکی نیست که اگر قرار بود تیمی قهرمان شود ، آن رئال مادرید بود که بایرن گواردیولا را تحقیر کرده بود . نه اتلتیکویی که سبک فوتبالش را کتک زدن تشکیل و تلف کردن نیمی از زمان بازی تشکیل می دهد .

بالاخره ۱۲ سال انتظار به پایان رسید . حالا رئال مادرید پادشاهی خود را به فوتبال اروپا ثابت می کند . رئال مادرید در شبی که شاید کمتر کسی فکرش را می کرد ، تازه از دقیقه ۷۰ موتورش روشن شد . در حالی که اتلتیکو نزدیک به ۱۰ دقیقه از ۲۰ دقیقه پایانی را تلف کرد ، این رئال بود که با گل راموس جام را بالای سر برد و مزد خوش قلبی خود را گرفت .

بی تردید خنده دار ترین لحظه بازی گریه های سیمئونه بود و جالب این که این بار دلقکش ، مونو بورخوس از او آرام تر بود . آنجلوتی دومین مربی ایست که سومین جام اروپایی را می برد نه پپ و مورینیو …

اری همیشه خوش قلب هایی مثل آنجلوتی برنده می شوند . نه بدذات هایی مثل سیمئونه ،، مورینیو و گواردیولا !

دانیال بازدید : 80 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

دشان :” خواس پزشکان رئال به بنزما هست “

 

حتی دیدیه دشان هم نگران شرایط مصدومیت کریم بنزماست . حضور این بازیکن در فینال مشخص نیست و دشان نگران است .

مربی تیم ملی فرانسه گفت :” کادر پزشکی رئال سخت تلاش می کنند تا برای فینال آماده شود . همه چیز تحت کنترل است . “

دانیال بازدید : 99 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

شانس واران و ایسکو برای حضور در فینال

 

رافائل واران و ایسکو آلارکون شاید تا دو هفته پیش خیال نمی کردند که در فینال چمپیونزلیگ حضور داشته باشند اما مصدومیت ها دارد درها را به رویشان باز می کند .

در حقیقت مصدومیت شدید په په باعث شده که شانس حضورش در فینال بسیار کم باشد . اتفاقی که به گفته آنجلوتی باعث فیکس شده مدافع جوان می شود .

از سویی مصدومیت بنزما هم درها را به روی ایسکو باز می کند . ایسکویی که در فینال کوپا با مصدومیت کریستیانو به میدان آمد و خوش درخشید ، این بار فرصت دارد تا در فینال اروپا در ترکیب باشد .

دانیال بازدید : 81 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

 

بسیاری حس می کنند که فینال چمپیونزلیگ آخرین باری است که ایکر مقدس را با پیراهن رئال می بینند . اتفاقی که اگر قرار باشد ایکر فصل بعد هم نیمکت نشین شود ، غیرممکن نخواهد بود .

البته خودش می گوید :” چطور می گویید قرار است آخرین بازیم باشد ؟ سه سال دیگر قرار داد دارم و می خواهم فوتنبالم را این جا تمام کنم . هر سال مشکل تر می شود چون توقعات بیشتر می شود اما من چالش ها را دوست دارم و می خواهم ادامه بدهم . ”

ایکر در مورد انتقادات گفت :” افراد زیادی از من صحبت می کنند اما نگران نیستم . روزهای خوب یا بد وجود دارند اما روی من اثری نیم گذارند . من یک ماشین نیستم و ممکن اغست که اشتباهاتی داشته باشم . ”

وی در مورد افت رئال در هفته های اخیر لالیگا گفت :” بدشانس بودیم که در بازیهای اخیر خوب نبودیم چرا که می توانستیم لالیگا را ببریم . اما اگر در لیسبون پیروز شویم ، یک فصل فوق العاده را ثبت کرده ایم . ”

ایکر در پایان گفت :” بازی بسیار مشکلی خواهد بود . مقابل یک تیم بزرگ قرار می گیریم . یکی از بهترین های اروپا . نمی شود گفت که شانسی ندارند چرا که امسال لیگ را بردند . “

تعداد صفحات : 116

درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 209
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 1,120
  • بازدید سال : 23,309
  • بازدید کلی : 413,247
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر