loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 114 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
 
میشل سالگادو در میان اهالی فوتبال چهره مطرحی است. مدافع راست سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا که در پروژه کهکشانی های 1، یکی از بازیکنان ثابت رئال بود، در پیج رسمی یوفا در فیسبوک به سوالات هوادارانش پاسخ داد. چکیده ای از سوال ها و جواب های پرسیده شده را در ذیل مشاهده می نمایید:
سروش مت سرباز: چه چیزی به عنوان بازیکن رئال مادرید از شما انتظار می رود؟ از هر دو بعد فیزیکی و ذهنی؟
سالگادو: بازی کردن در باشگاه رئال مادرید بسیار دشوار است. شما باید همیشه 100 درصد آماده باشید و راه دومی وجود ندارد. از لحاظ ذهنیتی من بسیاری بازیکن بزرگ دیدم که نتوانستند خود را با شرایط باشگاه وفق دهند. برای حضور در رئال مادرید فقط داشتن کیفیت بالا کافی نیست.
 
شاهیل رونی: آیا منچستریونایتد هنوز شانس دارد که در دیدار برگشت، بازی را به سود خود خاتمه دهد؟
سالگادو: کار بسیار دشواری است. اگر بازی 3-1 خاتمه می یافت آن ها از شانس بیشتری برخوردار بودند. واقعیت این است وقتی که شما برای یک تیم مثل منچستر یونایتد بازی می کنید، از شما انتظار یک واکنش بزرگ وجود دارد. با این حال، در اروپا زمانی که بازی با نتیجه 2-0 خاتمه می یابد، بیشتر راه صعود طی شده است. این سال خاصی برای منچستر یونایتد پس از 25 سال حضور سر الکس فرگوسن می باشد. با یک مربی جدید آن ها به مقداری زمان نیاز دارند.
 
دونا لوز: کدام تیم ها فینال لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون را برگزار خواهند کرد؟
سالگادو: انتظار من بازی بین رئال مادرید و بایرن مونیخ است.
 
ژسیکا هوژا: کدام تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می شود؟
سالگادو: قطعا رئال مادرید. با دیدن بازی های 16 تیم حاضر، رئال مادرید به همراه بایرن مونیخ بیشترین شانس را برای قهرمانی برخوردار می باشند و حتی معتقدم با وجود پپ گواردیولا شانس رئال مادرید بیشتر است. رئال مادرید من از اعتماد به نفس کافی برای این عنوان برخوردار است.
این دو تیم در زمان مناسبی از فصل قدرت خود را نشان داده اند. بارسلونا نیز تیم بزرگی است و از نظر عملکرد فردی فوق العاده است، اما برای همه این تیم ها همه می دانند که اگر یک شب ضعیف داشته باشند از مسابقات حذف خواهند شد. پاریسن ژرمن نیز هدفش کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان است. آن ها برای این کار به زمان نیاز دارند. آن ها می توانند هر تیمی را شکست دهند.
 
دوزی نواچوکوو: بهترین و بدترین اتفاقی که برای شما به عنوان یک بازیکن افتاد، چه بود؟
سالگادو: دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و تمامی لحظات حضورم در تیم ملی و باشگاهم، بهترین اتفاقاتی بود که برای من رخ داد. شکست در مقابل فرانسه در آلمان (جام جهانی 2006) و هلند (یورو 2000) بدترین اتفاقات برای من بود.
 
هارلن لونا: بهترین تیمی که در مقابلش بازی کردی، کدام تیم بوده است؟
سالگادو: بارسلونا به خصوص آخرین باری که من در بارسلونا بازی کردم. در اوایل قرن 21 نیز بایرن مونیخ تیمی بسیار قوی از نظر فیزیکی و ذهنی بود. ما خوش شانس بودیم که موفق به شکست دادن آن ها شدیم.
 
جیم سالونیکا: چه تیمی قهرمان لالیگا خواهد شد؟
سالگادو: رئال مادرید!
 
ساماین عبید: کدامیک بهتر است؟ نیمار یا بیل؟
سالگادو: آن ها بازیکنانی متفاوت هستند. یکی برزیلی و دیگری ولزی. پستی که آن ها بازی می کنند متفاوت است. من قدرت بیل در انگلیس و دقت و سرعتش را دیدم. بعضی بازیکنان کامل هستند بعضی دیگر چنین شرایطی ندارند. او می تواند در حین حرکت با توپ و با سرعت فراوان به سمت دروازه شوت های وحشتناکی را روانه کند.
 
آرسن دیپکسب: کدامیک بزرگتر است؟ مسی یا رونالدو؟
سالگادو: این چیز مهمی نیست. رسانه ها دوست دارند این دو نفر را مقایسه کنند. برای من، مهم ترین چیز این است که آنها از بزرگترین بازیکنان در جهان می باشند. آنها بسیار متفاوت هستند. رونالدو در کل یک ورزشکار است، نحوه پریدن و شوت زدن وی این را نشان می دهد و او می تواند در هر رشته ای فعالیت کند. مسی یک بازیکن طبیعی است. مسی یک بازیکن آرژانتینی است که همچنان مثل موقعی که 6 سالش بوده و در خیابان بازی می کرده، بازی می کند. من دوست ندارم آن ها را با یکدیگر مقایسه کنم.
کریستیانو در یک سال اخیر بهتر بوده، او رشد کرده است. من احساس می کنم اعتماد به نفس او برای باشگاهش بسیار مهم است.
 
خوزه کرومیتیلسون رتراتو لیلو: چگونه می توان بایرن مونیخ را متوقف کرد؟
سالگادو: من تصور می کنم متوقف کردن آن ها کار بسیار دشواری است و تنها رئال مادرید قدرتی برابر با آن ها دارد. بایرن مونیخ از هر لحاظی قدرتمند است. از نظر فیزیکی، تکنیکی و اعتماد به نفس در موقعیت ها آن ها بی نظیر هستند.
 
آبل لوبامبه: آیا واقعا تصور می کنی رئال مادرید می تواند بایرن مونیخ را متوقف کند؟
سالگادو: رئال مادرید تیمی است که در 5 دقیقه می تواند شما را نابود کند.
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 865
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,446
  • بازدید ماه : 4,676
  • بازدید سال : 26,865
  • بازدید کلی : 416,803
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر