loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 94 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)
 
علاقه منچستر سیتی: "وجود باشگاه هایی که به بازیکنان رئال مادرید علاقه دارند، طبیعی است، اما شخص مسئول، رئیس باشگاه است. من هرگز به جدایی از رئال مادرید فکر نکرده ام، چرا که قرارداد دارم و می خواهم به قراردادم با رئال مادرید احترام بگذارم."
فینال کوپا دل ری سال گذشته: "از اینکه نتوانستم در فینال کوپا بازی کنم و نتوانستم به تیمم کمک کنم، احساس ضعف می کردم. باید رو به جلو نگاه کنید، اما این چیزی است که خیلی مرا اذیت کرد. من فینال مهمی را از دست دادم اما باید به آینده نگاه کنید."
اظهارات ژوزه مورینیو: "مورینیو باید تنها فردی باشد که هنگام بیدار شدن از خواب به آینه نگاه نمی کند! آن اظهارات در کل تأثیری روی ما نداشت. برای ما طبیعی است که خودمان را مرتب کنیم تا چهره ای مثبت از باشگاهی که برای آن بازی می کنیم، جلوه کنیم. ما در رئال مادرید هستیم؛ و وقتی بیرون می آییم، دوربین ها، رسانه ها،... آنجا هستند. فکر می کنم این کاملاً عادی و طبیعی است."
دشمن شماره یک در بارسلونا: "برای یک مادر، شنیدن اینکه یک استادیوم فرزندش را قاتل صدا بزنند، آسان نیست. من هرگز جرمی را مرتکب نشده ام که چنین مورد خطاب قرار گیرم. چیزی که در موردش هیچ شکی ندارم، این است که افراد نزدیک به من، می دانند که چطور هستم. من هر روز سعی می کنم بهتر شوم تا بتوانم بازی کنم. در تمام جلسات تمرینی رقابت می کنم. وقتی در یک مسابقه بازی می کنم، سعی می کنم بهترین باشم تا به هم تیمی هایم کمک کنم."
آسیر ایارامندی: "او واقعاً آینده ای روشن دارد و کیفیت زیادی هم دارد. او از اشتباهاتش درس می گیرد. او فکر می کرد چون از شهر بسیار کوچکی آمده است، عکسش با لباس بتمن بیرون نخواهد آمد، اما اینجا همه چیز بیرون می آید [می خندد]."
رابطه با کریستیانو رونالدو: "بسیاری از مردم تصور می کنند که او از خود راضی و غیر دوستانه است اما او یک فرد کاملاً معمولی است. به دوستان خود بسیار نزدیک است. او فردی است که واقعاً به سختی کار می کند تا به اهدافش برسد. وقتی در این راه موفق نمی شود، بسیار عصبانی می شود. او خودش را به کلمه ها و اظهار نظرها محدود نمی کند تا بتواند آن را تغییر دهد و پیشرفت کند. او می خواهد بهترین باشد و بهتر شود. او یک بازیکن واقعاً کامل است."
رابطه بین خسه و کریستیانو رونالدو: "کریستیانو خیلی با خسه صحبت می کند. او می داند آینه ای است که خسه خود را در آن می بیند. خسه خیلی به او نگاه می کند، سؤالات زیادی از او می پرسد و کریستیانو همیشه مراقب اوست."
چمپیونزلیگ و بایرن مونیخ: "بایرن خیلی سخت کار می کند، اما آنها هم فضای زیادی در میان مدافعان خود رها می کنند. آنها تیمی هستند که کار خود را خیلی خوب انجام می دهد، و هنوز هم در حال پیشرفت هستند. آنها هنوز تیم کاملی نیستند اما خیلی خوب به نظر می رسند."
کاسیاس و دیگو لوپز: "آنها دو دروازه بان بزرگ هستند. با هر دوی آنها، دروازه مادرید بسیار خوب است. امیدوارم هر دوی آنها سال بعد اینجا باشند. ایکر گفته که امیدوار به بازنشستگی در رئال مادرید است."
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 1,360
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,941
  • بازدید ماه : 5,171
  • بازدید سال : 27,360
  • بازدید کلی : 417,298
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر