loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 90 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

زین الدین زیدان در برزیل برای قرعه کشی‌ جام جهانی‌ حضور دارد اما این کار مانع‌ از رسیدگی وی به شغلش در باشگاه رئال مادرید نمی‌‌شود. زیدان زمانی‌ را برای ستایش از کریسیانو رونالدو اختصاص داد: "کاری که وی انجام می‌‌دهد، نفس‌گیر است. مطلقاً حیرت آور است."

 به گزارش مارکا، زیدان به بازی پرتغال و سوئد اشاره می‌‌کند: "شیوه‌ای که وی تیم پرتغال را نجات داد در زمانی‌ که همه فکر می‌‌کردند حذف می‌‌شوند، ثابت می‌‌کند که چه بازیکن فوق العاده‌ای است. وی نمونه‌ای برای دیگران است که با وی تمرین می‌‌کنند. یک بازیکن حرفه‌ای بزرگ."

زیدان قرعه آسانی‌ را برای تیم ملی‌ کشورش پیش بینی‌ نمی‌‌کند: "ما می‌‌خواهیم که فرانسه با تیم‌های بزرگ رو به رو شود و تا آنجا که می‌‌تواند با آنها بازی کند. نگران بازی آنها با تیم‌های بزرگ نیستم."

زیدان فینال جام جهانی‌ ۱۹۹۸ را هم به خاطر دارد: "یکی‌ از شیرین‌ترین لحظات زندگی‌ من بود اما فکر نمی‌‌کنم که مردم برزیل از من متنفر باشند. هر گاه که به اینجا آماده ام، به خوبی‌ من را پذیرا بوده اند."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 212
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 652
  • باردید دیروز : 763
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,159
  • بازدید ماه : 1,415
  • بازدید سال : 35,820
  • بازدید کلی : 425,758
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر