loading...
کریستیانو رونالدو
دانیال بازدید : 104 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

توبه دنیا آمدی تا باردیگرخدا امید را به قلب آنان که تنهایند هدیه کند،تو گرانبهاتر از تمام خوبی های دنیایی،وقتی نمی شود که نمی شود پاک شود دورویی ازدنیا،خداتورا می فرستد تا فریاد یک رنگی و صداقت سردهی وبارقه ای ازامیدرابه دنیا برگردانی،من اگر به زندگی ادامه داده ام دلیل آن تویی ...

دلیل نفسهایم،دلیل تپشهای قلبم،دلیل تلاشهایم ودلیل سکوتم تویی، توامیدوهدف زندگی من شده ای وقتی چاره ای ندارم جزاینکه دستم را روی قلبم بگذارم وازگرمای سینه ام بفهمم تو هنوز درقلب منی واین یعنی معنای خوب زندگی باتو!

چشمهایم از تو دوراست وفاصله ای نیست میان چشمهایم وقلبم،پس تو بعد ازخدای مهربانم که عشق تورابه من هدیه کرد نزدیکترینی،وقتی عشق تو باشد دیگر نیازی به چیزی نیست وعشق تو سراسر قلبم را فرا گرفته ومن بی نیازترین موجود دنیام،چه اهمیتی دارد که توبه وجود من حتی لحظه ای بیندیشی هرچند تو بامعرفت ترازاین حرفهایی،چیزی که اهمیت دارد این است که من می دانم که توهستی ودلیل وجوددنیای منی،وقتی به تو فکر می کنم زندگی چقدر عالی میشود!

چقدر وجودت آرامم میکند!هرگز به چشمهایم نمی گویم که به قلبم حسادت کنند،چراکه بسیارند آنانکه درجلوی چشمانم هستند اما جایی درقلبم ندارند،تودوری ازچشمانم امامالک تمام قلبم واین زیباترین است برای من،حتی اگر تاآخرعمردیدارت برایم میسر نشود،رویای من ودنیای من کرییستیانو رونالدو!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خدا من دانیال غلامی زاده هستم ومی خواهم اخبار-کلیپ-تصاویر......رئال را برای شما به نمایش بذارم و از بازدید و نظرات شما خوشحال می شوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی بعدی

          

    رئال مادريد - اتلتیکو مادرید


    تاریخ : سه شنبه 93/05/28

    بــازی : سوپر کاپ اروپا

    ساعت : 01:30

    ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

    پخش زنده : مشخص نیست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2531
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 650
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,231
  • بازدید ماه : 4,461
  • بازدید سال : 26,650
  • بازدید کلی : 416,588
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    ????? ?? ????

    امکانات

     

    page rank of ronaldo-c7.rozblog.com

    وبگذر